Zo.. aanstaande donderdag eindelijk voor het eerst naar de VK Ehm.. wat ik mij even afvroeg, zijn er meer vrouwen die al rond 8 werken hun eerste echo krijgen? Ik heb eerder een miskraam gehad, en wil eigenlijk nu wel weten of alles nog goed is of niet Maar ik las op de site van de verloskundige waar ik heen ga dat ik pas met 10 weken een echo zal krijgen. Ik weet 't, "vraag t gewoon aan je verloskundige" .. Maar ben te nieuwschierig Liefs! xxx
nou dames hier mijn echo van gisteren wat vinden jullie ervan ? liefs manuela ps: beetje onduidelijk maar komt door m'n telefoon
Iris, ja hoor, dat komt zeker voor! Na mijn eerste mk met 8.5 wk een echo (helaas weer niet goed), nu met 6.5 wk. Die met 8.5 wou ze eigenlijk nog later doen 'want dan zouden we meer zien', maar ik wilde alleen weten of het goed zat idd en niet te lang in spanning. Ben blij dat we dat gedaan hebben, achteraf was nog eerder nog fijner geweest natuurlijk, nu dachten we toch dat het misschien wel goed zat na 8.5wk zonder bloedverlies of wat dan ook.
Inlove: Beterschap voor je meisje. Mijn zoontje heeft er best last van gehad, hij had ze 2 maanden geleden. Maar zemelen helpen goed. Hij heeft nu alleen nog littekens op zijn buikje. En 3 op zijn gezicht, zo zonde. Manuele: Mooie echo hoor. Hoever ben je?
Hey Pina, ik zie dat je op het forum bent? Ik wilde graag nog even weten hoe je de hartslag van je beebje hebt gevonden met je hardloop-hartslagmeter? Bedankt alvast!
Goede avond meiden, Zag mooie echo's voorbij komen...GEFELICITEERD!!!! En zelfs nog nieuwe mama's..jullie ook GEFELICITEERD!!!!! Jeetje we zijn wel met zn velen hè in oktober..een vruchtbare maand hihihi. Hoe is het de kwaaltjes van iedereen?????? Hier niet echt misselijk meer alleen als ik niet genoeg eet.. en ineens heel erg moe, niet normaal meer. En tja de obstipatie die blijft. Vandaag precies 10 weken en donderdag de tweede echo...blijft toch best spannend....
Hm heel erg bedankt, ja nouja dat is het ook inderdaad, om te weten of het goed zit. Word er gek van iedere dag maar weer ongerust te zijn. Maargoed.. toch maar proberen van te genieten he Kwaaltjes.. Niet misselijk ofzo. Wel elke dag last van brandend maagzuur (Regla-pH), pijnlijke borsten en m'n huid ziet er niet uit. Liefs xx
ik ben weer helemaal blij De echo was super, het kindje zwaaide naar ons. Was echt supergaaf om te zien. Ook de beentjes bewogen flink dus een mooie foto maken was helaas n beetje moeilijk. Hij kon alleen niet goed de juiste termijn vaststellen dus ik krijg over 2 weken nog een echo ( vind ik niet erg hoor ) Maar het kindje beweegt super en was nu ruim 3 cm groot, en het hartje klopt als een gek dus helemaal super.
@skatjuh goed te begrijpen dat je het niet leuk vind zou ik ook niet hebben gevonden gelukkig is alles goed met jullie frummel @rodelief gefeliciteerd als ik iets neer moet zetten bij afspraken kan je dat doen via pb dan maak ik het in orde... @manuela super mooi echo meis ziet er erg goed en mooi uit... ik wens iedereen een fijne avond en tot snel ik ga slapen ben bek af
poeh heb gewerkt en even alles bijgelezen. Ben kapot! Dat getrek, gsjouw en geren is echt heavy nu. 12 clienten is dan best veel. Maar goed we moeten nog ff Skatjuh, top dat de echo goed was, heerlijk!!!
Goedemorgen Zo ik wou gisteravond al vroeg naar bed gaan ( 20.30) en toen werd ik gebeld door mijn vader dat mijn moeder ws aangereden toen ze vanaf haar werk kwam. Ze heeft kneuzingen over haar hele lichaam, een gebroken rib en een gat in haar arm en daarin een ingesneden spier. Echt zo sneu voor haar. @ooitmamavan3, ik ben heel beneiuwd wat de termijnecho zegt, wel super dan een week vooruit ,ben je gelijk de gevarenzone uit. @pina82,hier krijg ik als alles nu goed gaat ook geen echo meer hoor. Ja ,met de 20 wkn idd dan. @skajuh, wat vervelend dat de baas van je man zo flauw doet. Echt heel kinderachtig. Fijn dat je echo goed was!!! @manuela,fijn dat je echo goed was!en mooie foto's. @gwn, hopelijk krijg je tijdens je zw geen last van de hernia, zou wel heel vervelend zijn. @rimar,nou jij hebt ook niet echt een fijne baas zo te lezen. @rodelief,welkom en gefeliciteerd. Ik hoop voor jullie dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan. @incognito, ken je gevoel van onbezorgde zw, hoop het hier ook te hebben en normaal de zw uit te zitten, zonder zw-vergiftiging. We gaan gewoon voor een goede zw @inlove, beterschap met je dochter en hopelijk heeft ze er niet teveel last van.
@ skatjuh: GEFELICITEERD met je goede echo lekker hoor over 2 weken nog een keertje @ Tessa81: jeetje wat rot voor je moeder, jij zult ook wel geschrokken zijn. Ik hoop dat ze zich gauw weer wat beter voelt. Dit is ook wat ik stiekum hoop hihi de 22e voor de echo en dan lekker een weekje vooruit gelijk de 12 weken voorbij Maar ik hou me ook maar vast en wat de echoscopiste zei: de meeste zwangerschappen gaan al mis voordat je echt door zou hebben dat je zwanger bent als je het niet heel goed bijhoud dan zou je dus naar je eigen idee gewoon een dag of wat overtijd zijn. Daarna gaat het nog redelijk vaak mis als het hartje moet gaan kloppen maar als je een echo hebt gezien met een kloppend hartje en helemaal als dit na 8 weken is is de kans dat het goed blijft gaan héél erg groot. @ inlove: hoe is het nu met je dochtertje? Liefs mij  
Tessa: jeetje meid dat is schrikken!! skatjuh: Gefeliciteerd met je goeie echo. Heerlijk he? all: Ga zo weer naar het ziekenhuis. Voor de 3e echo alweer. Ben benieuwd. Hier neemt de misselijkheid een beetje toe. Ik hoop maar dat het na 12 weken een beetje gaat afnemen.
goede morgen iedereen hier alles goed jeremy alweer naar school gebracht en zo is even weer veranderingen maken op de site... als er iets veranderd moet worden hoor ik het graag
Goedemorgen Dames, Hier meld zich een hele vrolijke en gelukkige mama in wording! Gister dus onze eerste afspraak bij de vk gehad....Wat was dat mooi zeg! Was alleen een klein beetje jammer dat het een half uur uitliep, maja het was het wachten meer dan waard!!! Eerst een hele waslijst aan vragen gehad en toen mocht ik me dus eindelijk gaan wegen en laten opmeten.... Toen dat gebeurd was, mocht ik gaan liggen...Nou toen werd het wel heel spannend in 1 keer.... Zij zoeken en zoeken en jah daar was ie dan..Ineens duidelijk in beeld...Man wat was dat mooi zeg...Ze had hem al snel gevonden en dan ook nog zo duidelijk in beeld meteen..Dat was helemaal prachtig!!! Alleen jammer dat ze de keren erna hem niet meer zo heel duidelijk in beeld kreeg...Maja toch 2 aardig mooie echo's mee naar huis gekregen... En mag over 2 weekjes alweer terug komen! Dan wordt er weer een echo gemaakt en wordt er bloed geprikt....Dus wie weet dan een iets duidelijkere echo... Mocht ik vanaaf kans zien, dan zal ik de echo hier plaatsen.... Ohw het is zoon mooi en apart gevoel zeg dat er gewoon in jou iets moois aan het bloeien is.... Hij was overigens 3.2 cm lang op dit moment...En mijn telling klopte...Ben dus 10 weken en 1 dag vandaag en 5 okt uitgerekend! Kan mijn geluk niet op!!! @ schatjuh : fijn om te horen dat bij jou ook alles goed was! En wat grappig dat jij ook over 2 weken weer terug mag komen... Gister trouwens toch wel een beetje met je mannetje kunnen genieten ondanks dat hij weer moest gaan werken? @ rodelief : veel plezier bij je 3e echo! @ Tessa : wat rot voor je moeder zeg dat ze is aangereden..Hoop voor der dat ze zich snel weer de oude zal voelen....Zal ook wel goed schrikken zijn geweest voor jou denk ik of niet.... Nou ik ga maar eens wat doen hier op het werk...Zal het vandaag een beetje proberen bij te houden maar weet niet of ik veel werk ga krijgen....