Meiden ik heb ook altijd in de paarden gezeten hoor!!! Een lease tinker gehad, na 4 jaar is ze verhuisd naar Drenthe! Een fries verzorgd, zz dressuur ontzettend lief beest!!! Daarna een paar jaar niets, daarna weer gaan rijden, weer een lease pony gehad, daar mee gesprongen wedstrijden enz... Daarna kwam ik niet verder daarna een schimmel gereden die zo gek als een deur was, ff voor de paarden mensen onder ons, bij het instappen deed meneer niets, maar zodra ik hem wilde oppakken pakte hij het bit vast en begon met mij erop te rennen en te bokken ik heb er zovaak naast gelegen dat ik er op een gegeven moment niet meer op wilde en op durfde... En dat is nu ongeveer een een jaar geleden... Verder heb ik natuurlijk wel nog 3 katten en een hond veel werk maar ook heeeeel veeel liefde...
Morning meiden... Pfff heb nachtdienst... half 11 begonnen tot half 7... Ja ja ik ben wakker en hoe!!! Pfff nog een paar uur... werk als telefoniste in een ziekenhuis dus wordt zo nu en dan gebeld... Gisteren kwam me moeder eten... was gezellie, toch nog even over de grote van mijn buik gehad, en zij denkt toch dat ik ook langer zwanger ben, ik ben ook helemaal niet meer misselijk of wat dan ook begin mezelf eigenlijk ook weer wat fitter te voelen ... ( dus waarschijnlijk dan toch zwanger van me ex ja die is vreemdgegaan met een hoer ) hij was en is en blijft mijn eerste LIEFDE... ook al gaan we nu als vrienden met elkaar om, en hij nu tot augustus in Afganistan zit ( ja hij is militaire en op uitzending ) en hij wel weet dat ik zwanger ben, maar niet weet dat ik al zo dik ben... of ik het hem ga vertellen geen idee??? .... ik wacht de echo van donderdag af en dan weten wij en weet ik meer!!! Hoe ik er zelf over denk, mocht het zo zijn dan weet ik genoeg over de papa en vind ik het goed als het nu is.... verder heb ik er niets over te zeggen en wilde ik dit jullie mededelen...
Goeiemorgen meiden, Ik heb een heleboel gelezen, maar weet het niet meer, dus ff geen reacties..... Ik heb een hond van bijna 14 en ik hoop dat zij ons wurmpie nog mag meemaken.... Ik zit eigenlijk al een jaar of langer te wachten tot ze er niet meer is, maar verwacht nu eigenlijk dat ze het nog ff volhoud... Grappig is wel, ik ben helemaal niet misselijk, maar Ruby loopt hier bijna iedere ochtend te kotsen (gelukkig dus niet misselijk anders zou ik het niet kunnen opruimen). Zij is dus misselijk voor mij ...... Vanavond afspraak bij de vk. Vorige week was natuurlijk extra en vanavond gaat mijn vriend lekker mee.... Ben benieuwd of het voor hem dan ook wat echter gaat worden.... Groetjes en een fijne dag, Elleke
@ Rodelief: GEFELICITEERD met je goede echo!!! @ Gwn: fijn dat je een goede koper voor je paard hebt gevonden. En helemaal super dat er nog steeds heen kunt dan!!! @ maranka: GEFELICITEERD met je goede echo!!! @ Sassie85: fijn om te lezen dat alles goed gaat!!! Ben nieuwsgierig hoe t verder gaat met je buuf/vriendin. Wij wonen trouwens in Alblasserdam. @ annie25: veel plezier met je echo... terugkomen met goed nieuws en een mooie foto hé? Liefs mij
Dag meiden, Ik ben hier even niet meer geweest. Ik ben echt ontzettend druk en voel me daarbij ook niet zo fit... Ik ben moe, voel me slap (heb ook moeite om zoonlief op te tillen) en ben de hele dag door een beetje misselijk. Op dit moment vind ik het zwanger zijn even niet zo leuk... Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen. Niets smaakt me ook, er zijn maar een paar dingen die ik naar binnen kan krijgen en nu eet ik dus dag in dag uit hetzelfde @ sassie: jee wel spannend zeg, ben benieuwd hoe ver je nou precies zwanger bent en van wie!
Ik had gisteravond cursus en toen vertelde 1 van de dames dat ze zwanger was, blijkt ze anderhalve week voor mij uitgeteld te zijn, oeps, en ik blijf nog steeds zwijgen. Het is nl bij haar al goed zichtbaar, dus vandaar. Maar het was wel heel lastig om niets te zeggen hoor. Maar dat gaat nog wel komen binnenkort.
@ Yukl: jeetje meis wat vervelend, ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt. @ Rimar: Goedemorgen, pff klinkt inderdaad lastig als iemand t dan verteld zelf je mond houden. Wanneer willen jullie t gaan vertellen? Wij pas na de termijecho... best moeilijk want begin al best n buikje te krijgen hihi ben opeens helemaal gek van wijde truien Liefs mij
@ rimar: oh dat is leuk zeg, dat jullie zo vlak na elkaar zijn uitgerekend! Is het een collega met wie je het goed kunt vinden? Hihi ik lig in bed, het is papadag en ik moet zo naar college, en zoonlief zit een beetje op mijn kamer te spelen en te blaten. Super lief Nu is ie een rondje langs het bed aan het lopen haha. Hij heeft ook een koekje uit mijn tas weten te vissen, boefje.
het is geen collega, en wij willen het ook pas gaan vertellen na de termijn echo die op 30 maart plaats zal vinden.
Ik wil het ook pas vertellen na de termijnecho, maar aangezien die ineens verrassend a.s. vrijdag al kan, vind ik het toch wel fijn! Het wordt steeds moeilijker om het niet te vertellen en te blijven verzinnen waarom ik al vijf weken zo misselijk ben. Vanochtend toch de huisarts gebeld, ik ga aan de medicijnen, want ik kan zo echt helemaal niets. (en dat is ook niets voor mij, voorheen was ik dag en nacht bezig zo ongeveer, en nu doe ik niets!)
Hey meis, dat is fijn dat je aanstaande vrijdag al mag!!! Hoop voor je dat die medicijnen gaan helpen. Liefs mij
Chikay, balen dat je zo misselijk bent dat het je functioneren belemmert. Ik ben wel misselijk maar niet zo extreem, dus het is goed te doen voor mij, maar hoop wel dat het straks over is hoor.
echt super hoor, dat je zo snel terecht kan! Bij ons was het echt óvervol... ! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Kun je het vertellen én ben je een stuk minder misselijk... fijn .
Tessa: jeetje, dat is schrikken van je moeder zeg, hoe is het nu met haar?! En ja, we gaan voor een heerlijke onbezorgde zwangerschap SweetMiekie: Gefeliciteerd met je mooie echo! Rodelief: Gefeliciteerd met je mooie echo! Blijft een prachtig gezicht he Chikai: Wat fijn dat je morgen de echo al krijgt! GWN: Mooie wieg hoor Sassie: Oei, dat is ook gek, als je al zoveel langer zwanger bent, of zit daar maar een maand tussen, tussen je ex en de mogelijke nieuwe papa? Elleke: Veel plezier vanavond! Yukl: Ik heb EXACT dezelfde kwalen! Hmmm, had jij die van zoonlief ook? Ik heb nu echt een heel andere zwangerschap en dat zet me aan het denken, zou het nu een meisje zijn? Rimar: Petje af, dat jij nog steeds je mond kunt houden!
Hier niet zoveel te vertellen, net als Yukl, precies dezelfde klachten. Dood- en doodmoe, hele dag een beetje misselijk, leef zo'n beetje van yoghurt en beschuit dus daardoor ook erg slap. Hoop dat het snel over is. Verder een drukke week, deze week, elke avond van huis dus ben blij als het zaterdag is.
hey meiden hier ff snel een bericht van mij tussen de babydaddy en mijn ex zitten ongeveer 5 weken want de laatste was 23 jan maar die daarvoor was 17 jan dus als je dan gaat rekenen dan is me meeste vruchtbare dag geweest de 31e en dat klopt want toen heb ik sex gehad met me ex...( dat ik er niet veel meer van weet dat even terzijde ) Ik ga naar buiten heb zoooo'n trek in een broodje kroket met mosterdddd hmmmm... owh ene nieuwe buikfoto's ... dit keer een buik met tattoo ( blote buikkieeee)
Ja nu zie ik de foto sassie, bekend soort tattoo, zoiets heb ik al eerder voorbij zien komen, grappig eigenlijks