Tessa: Meid, ik zou daar zeker voor gaan! Ze hebben niet voor niets zon plan, en niks zwak, het is ook allemaal niet niks wat je hebt moeten meemaken! Mink: Jeetje, balen van die depressies zeg Chikai: Ik heb de laatste vannacht ook gepakt voordat ik ging slapen en stond vanmorgen inderdaad zonder misselijkheid op. Helaas kwam die wel weer terug Jeetje, wat akelig voor je vriendin zeg, dat gun je echt niemand Yukl: Ja meid, ik vind ook dat je best lang moet wachten op je echo zeg! Jij laat wel ook een nekplooimeting doen he? Dan krijg je wel 2 echos snel achter elkaar Nony: Ik zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! OOitmamavan3: Wauw jij hebt echt al mooie echos! Paloe: Jeetje, tot 5 maanden misselijk geweest? Ik zou gek worden! Maar goed, ik denk inderdaad dat het zich wat moet opbouwen het gaat nu met tijden beter.
All: Het gaat redelijk hier. Vanmorgen niet misselijk opgestaan, maar het kwam al gauw opzetten nadat ik iets kleins gegeten had. Vanmiddag moest ik vechten tegen het spugen en dat is helaas niet gelukt, stond toch weer boven de pot. Lekker dan. Ongeveer 3 uur geslapen vanmiddag en nu gaat het wel weer. Ik denk dat jullie gelijk hebben, dat het een spiegel moet opbouwen, dus ik geef het de tijd.
Meiden heb echt met jullie te doen. Ik ben ook misselijk en zoals vanmiddag met wandelen ook echt moeten tegenhouden dat t niet terugkwam maar t is te handelen. Meestal als ik erge honger heb dan ben ik misselijk. Hoop echt dat t snel voorbij is want dit is niks. En dan te bedenken dat jullie t veel erger hebben! Hier vanmiddag eens lekker opgeruimd. Een rommelmarktboer benadert en die komt volgende week heel de zooi ophalen. Heerlijk. Een hele doos oude zooi en speelgoed weg. Oude wandelwagen, antieke naaimachine (vraag me niet wat ik ermee moest maar hij stond te staan) Mn man heeft ook een tik om alle dozen van nieuwe producten te bewaren, echt om gek van te worden! Dus alles weggedaan onder protest Bedoel t zijn dingen die al een jaar of langer staan of in gebruik zijn wat moet je dan nog met de doos???
Buh ik voel me weer belabberd. Ik weet niet wat het is, ik ben niet heel sterk misselijk, maar ik kan gewoon helemaal niets. Vanmiddag boodschappen wezen doen en ik voelde me echt een vaatdoek. Zo ontzettend slap en gaar. Vervolgens de rest van de middag op de bank gelegen terwijl manlief met zoonlief bezig was. Ik ben het echt zat. Bah. Ik hoop maar zo dat het straks wat minder wordt. Als met de 10 weken echo zou blijken dat ik een missed abortion zou hebben, denk ik op dit moment 'nou dan hoeft het voor mij even niet meer'. Ik vind het gewoon echt niet leuk zo. Sorry voor mijn geklaag.
FF heel snel: @Paloe, volgens mij kan Floradix ook goed helpen tegen vermoeidheid hoor, naast wat extra rust nemen natuurlijk . Wie weet eens het proberen waard.
mooie echo skatjuh, echt heel duidelijk!!! hoop ook op zo'n mooie echo aanstaande vrijdag, dan ben ik 10 weken en 3 dagen zwanger.
Hoi Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb nog uitgebreid met manlief gesproken en met mijn ouders en nu weet ik 100%zeker dat ik het wel gedoen. Ik kan er alleen maar baad bij hebben denk ik maar. @mink, wat vervelend dat je al meerdere depressies hebt gehad. Idd tijdig aan de bel trekken is het halve werk. Achteraf gezien heb ik er ook veel te lang meer doorgelopen. Wat een super duidelijke echo heb je. Zo duidelijk was hij bij mij niet met 8+3. Het schijnt ook wel erg aan de echoapparatuur te liggen heb ik wel eens gelezen. @yukl, jemig bij jullie ook wel even schrikken bij de bevalling, Gelukkig dat alles goed is gegaan. Hier ook bijna spoedkeizersnede gehad en idd de apgarscore wat aan de lage kant. @sassie, oh heerlijk zeg zo uitslapen. * ben jaloers* haha @paloe, floradix elixer kan erg goed werken. @aylin, ja dat gevoel wat jij had kan ik me erg goed voorstellen. @chikai, wat naar zeg voor je vriendin. Ze zal het vast moeilijk vinden ,maar ook heel blij voor je zijn. Hopelijk mag het bij hun ook snel goed gaan. @incognito, oh wat vervelend dat je weer moest spugen Hopelijk slaat het medicijn snel aan! @inlive, hier ook bij honger meer misselijk. oh die tic, hoe herkenbaar hahaha @yukl, ah wat naar dat je je zo voelt. Hopelijk toch geen griepje onder de leden? De schouder van de man doet soms wonderen he @skatjuh, duidelijke echo ook zeg!
@ kwebbelsnoes, als je dan zover bent heb je vast een duidelijke echo. Misschien nog wel duidelijker dan die van mij. Ik was hier waarschijnlijk 9 wk 6 dgn. Dit was helaas niet heel duidelijk te zien
InLove: heerlijk, zon opruimwoede! Maakt lekker plaats Yukl: oh jeetje meid, dat zijn echt wel rake gevoelens . En je voelt je echt niet zo omdat je een ma hebt, maar omdat je hartstikke zwanger bent! Wel erg vervelend Ik herken het maar al te goed, lig hier ook heel de dag op apegapen en manlief neemt alles van me over Hopen dat het snel over gaat, dit was niet de afspraak! Skatjuh: Wat een mooie echo! Kwebbelsnoes: Zeker krijg jij zon mooie echo! Komt goed vrijdag! Tessa: Goed van je meid! Het bestaat niet voor niets, dus daar had ik in jou plaats ook zeker voor gekozen.
Heej meiden, Alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb neergezet, lees wel trouw mee maar heb verder nog niet zo heel veel te melden...Zit al 4 weken in de ziektewet door het spugen en misselijk zijn, blegh!! Tis voor een goed doel en mag/moet blij zijn dat ik weer zwanger ben maar af en toe ben ik het wel helemaal zat! Ik heb al emesafene geprobeerd maar helaas dat helpt niet, dus moet nog ff doorbijten!! Vandaag de 1e echo gehad, alles was goed!! Hartje klopt, blijft toch een spannend momentje! En het zag er allemaal goed uit! Probeer van de week de foto te plaatsen... Groetjessss
@ Incognito> Dank je wel!! Jij ook zo misselijk toch?? Vervelend hè!! Maar bij jou lijken de medicijnen aan te slaan toch?? Gelukkig maar!! Bij mij werkte het echt 0,0, daarna wel iets anders gekregen maar dat durf ik niet te nemen...is alleen nog maar getest op dieren...Dus ik moet nog even volhouden...Bij vorige zwangerschap ook wel gehad, 2 weken gespuugd en tot 16 weken misselijk geweest. Maar het is deze zwangerschap dus veel erger....Jij ook sterkte hè!!
Quendy: Ja, het lijkt hier aan te slaan, hopelijk is dat ook echt zo! Heb echt met je te doen Ik hoop dat je er snel van af bent!
hey iedereen , Hier alles redelijk stil; dochter is bij de oma (omi omdat ze nog zo jong is ) dus dat wordt morgen (hopelijk) uitslapen @gusam: echo @mama van3: mooi buikje al hehe, ik heb het gevoel dat ik er ook eentje begin te krijgen maar weet het niet, ga nog eens foto'tje trekken en in album plaatsen een van deze dagen, ik heb wel al 2 echo's gehad hihi en nu steeds om de 4 weken waarvan er nu dus 2 gepasseerd zijn en nog 2 te gaan, Ik vind de klachten die weggaan eigenlijk best normaal maar voor mij is het raar omdat ik mijn vorige zwangerschap van begin tot het eindelijk toch wel best ziek was dus daarom lijkt het mij een teken dat er iets mis zou zijn, ookal klopt dit waarschijnlijk niet... hopelijk dan @tessa: wat een verhaal'tje' zeg ik zou er ook schrik van krijgen, ik heb eigenlijk ook een angstige zwangerschap gehad, ookal was er eigenlijk niets mis met het kind, ik had die periode veel stress en dacht telkens dat het fout ging lopen, ik was direct in paniek als ik haar even niet voelde, was dan ook zo opgelucht als ik haar in mijn handen had zeker na een bevalling van slechts 3 uurtjes met het hevigste slechts 1 uur tot 3kwartier maar enkele minuten na haar geboorte toen ik haar bv gaf werd ze opeens helemaal blauw, ik belde (met belletje in ZH) de verpleegster en toen ze kwam zei ik "ze lijkt precies helemaal blauw te worden" ze nam haar snel uit mijn handen en liep met haar weg zonder iets te zeggen, ik begon direct te wenen (wat ik bij haar geboorte niet deed, was even te versuft denk ik ) ze leken een eeuwig weg te blijven omdat ik van niets wist en bezorgt was (denk een kwartiertje) en toen kwamen ze terug met haar ze had even een beetje zuurstoftekort gehad in haar bloed, het was uiteindelijk niet zo erg, ze moest even aan de monitor blijven maar het gebeurde niet meer gelukkig. Ik ben blij dat het goed gelopen is maar ik was toch ook heel angstig en weet als je echt iets ergs meegemaakt hebt dat het misschien beter is er begeleiding voor te krijgen. Heb trouwens echo om 10u45 .
@joyce1990: hihi, hier gebruiken we 'omi' juist voor overgrootmoeders, om die en de oma's uit elkaar te houden voor de kids . @rest: gefeliciteerd met goede echo's weer, hier vanavond behoorlijke ruzie met manlief gehad, daarna toch nog gezellig bij vrienden filmpje gekeken en nu echt kapot, dus ga mijn bed opzoeken, tot morgen!
Goedemorgen @ quendy, gefeliciteerd met je goede echo! @incognito, hoe is het vandaag met de misselijkheid? @yukl, voel je je ook al wat beter? @gwn, he balen van die ruzie Gelukkig is alles weer goed. @joyce,en lekker uitgeslapen? Jemig dan schrik je je ook rot als je kindje een paar uur later helemaal blauw wordt? Gelukkig was je in het ZH ,Je moet er dan toch niet denken alleen thuis te zijn ofzo. @ooitmamavan3. mooi buikje al hoor! Wij gaan straks op pad naar vrienden in Veenendaal. Iedereen een fijne dag toegewenst!
@ quendy: jij ook al zo misselijk! Wat is dat toch hier... Is dat andere medicijn primperan toevallig? Dat wordt in Nederland wel veel gebruikt hoor, ik ken een heel aantal dames die het ook hebben gehad. Mijn huisarts zei ook dat hij liever eerst emesafene voorschrijft omdat dat bewezen onschadelijk is en het van primperan wat minder zeker is, maar ze verwachten niet echt dat het schadelijk zou zijn volgens mij. Het werkt wel vaak beter dan emesafene! @ tessa: goed dat je het besluit hebt kunnen nemen Ik hoop voor je dat het je goed helpt! @ joyce: veel succces met de echo straks! @ incognito: hoe voel je je vandaag? Hier gaat het weer wat beter. Gisteravond wel nog erg misselijk geworden, maar het is nu weer gezakt. Volgens mij heb ik een verband gevonden, namelijk met vet eten, waardoor ik me regelmatig zo slap voel. Ik ga dat de komende tijd eens laten staan om te zien of ik me dan beter voel. Helaas krijgt ik alleen het gewone avondeten niet echt naar binnen....
Hee, ff kort. Ben honds en hondsberoerd, flink aan de diarree nu ook, dus denk een buikgriepje er overheen gekregen of zo? Lig nog op bed, manlief is keilief voor me, heeft me beschuit gebracht en een kopje thee. Hopen dat ik dat weg kan krijgen zo. Yukl: Jeetje, ik hoop echt dat het dat is, als je dat laat staan, dat je je beter voelt! Gwn: Jammer van die ruzie, is dat nu wel bijgelegd? Rest: sorry, ik weet het echt niet meer... ga maar weer liggen