dat is ook wel weer zo maar je hebt zoveel verschillende instanties. Pff er moet zoveel geregeld worden. Soms weet ik het echt ff niet meer, het is nog zo ongelooflijk onwerkelijk. Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat ik met n paar maanden moeder zal zijn. Mijn handen jeuken wel heel erg om het kamertje in orde te maken maar toch blijft het vreemd.
Wij hebben ook al een kamertje, een wieg en een box gekocht . Had ook al het idee dat wij snel waren .
heel logisch skatjuh! Op zich valt t regelen allemaal wel mee. Maar t idee is idd wel ff anders. Hier ook nog onwerkelijk. Ik heb nog geen echo gehad ik denk dat t daarna wel veel werkelijker en echter is. Dan ga ik los denk ik haha. We hebben hier ook geen extra kamer, maar boven de commode heb ik leuke stickers in gedachte. Ik plak ze nog niet want wie weet krijgen we nog een aner huisje in de tussentijd
Wat ook leuk is boven de commode, is een spiegel... Er is weinig interessanter dan je eigen spiegelbeeld . Erg leuk ook al die tijd dat ze het nog niet doorhebben.. en gewoon kijken en lachen naar dat leuke andere kindje in de spiegel Wij gaan dat ook zeker weer doen in de babykamer.
die heb ik aan de onderkant van de plank geplakt toen bij mn dochter. Dan zag ze zichzelf liggen en draaide zich niet om ideaal met de "ikdraaitijdensverschoonfase" En spiegel aan de achterkant wil ik niet, daar kijken wij dan recht in als we in bed liggen krijg er rare gedachten bij whahahha
@ inlove Wij hebben al 2 echo`s gehad en nog voelt alles onwerkelijk. Ik weet nog niet wanneer het bij mij gaat komen, ik denk als het echt goed zichtbaar word of als ik het kindje ga voelen. Ik heb er lang op moeten wachten tot het raak was en nu geloof ik het niet. ook stom
@Skatjuh: nou, dat kan ik toch wel begrijpen hoor. Ik kan eigenlijk ook niet geloven dat het dit keer wél goed gaat. Komt vast allemaal vanzelf wel. @babykamer: zaterdag bij familie langs geweest die nog een commode + kast hadden staan. De commode is erg leuk (ook met spiegel) en bied wel veel opbergruimte. Helaas wil ze de kast laten staan, omdat ie aan de muur verankerd zit ofzo, dat is wel erg jammer. Nu twijfel ik dus een beetje of we niet liever een complete kamer willen, maar op marktplaats nog niks leuks gezien. Een kast erbij en dan beiden in dezelfde kleur schilderen kan natuurlijk ook. Ze heeft er een hangwiegje bij, maar ik vraag me af hoe lang een kindje daar eigenlijk in past? Anders moet er toch ook vlot een ledikantje komen, en dan zijn het 3 verschillende meubelstukken... Lastig hoor! . Maar vind de commode wel errug leuk!
Bij de Ikea heb je vaak wel leuke kasten, de pax serie is erg praktisch... We hebben nu een pax kast van een halve meter, bij een halve meter ongeveer (even hoog als diep) , die gaat ook mee naar de babykamer. M'n dochter krijgt dan een ondiepe (38 cm), van 1,5 meter breed. En ik weet niet wat je voor hangwiegje hebt, maar als het een leander of kindekeklein hangwieg is, dan kunnen ze daar vaak toch wel een half jaar in hoor. Is natuurlijk niet heel lang, maar dan heb je nog even de tijd.
Lieve meiden, Allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties. Heb hier heel veel aan gehad. Ik heb nog een mooi wondertje in mij groeien en daar ben ik erg blij mee. Ga er vanaf nu ook helemaal van genieten. 25 maart weer een echo, om te kijken of alles nog goed gaat daarbinnen. Het is bijna onmogelijk om overal op te reageren. Ik ga vanaf nu weer actief meelezen en schrijven. Dikke kusss voor iedereen margot
@MargotMarcel: wat sterk joh! Ik hoop dat het je idd lukt ervan te genieten. Leuk dat je weer mee gaat lezen en schrijven, welkom terug zeg maar!
@ margot wat sterk van je het is ook wel te begrijpen dat je gewoon verdrietig over bendat is ook gewoon erg normaal toch... ik heb bijna alles al voor de baby de box heb ik nog en kast en commode moet alleen nieuwe kleding kopen kinderwagen wil ik nieuw en wil erg graag een leanderwieg hi hi maar dat komt nogwel heb alle tijd hi hi fijne avond
@echo's wat een mooie echo's dames. @babykamer nog niet mee bezig heb nog tijd genoeg en als het goed is ga ik nog verhuizen dus wacht ik nog even daarmee. @misselijkheid, ik ben bij mijn dochtertje opgenomen geweest voor overgeven en heel de dag misselijk zijn, nu valt het allemaal gelukkig wel mee, daar ben ik wel blij mee. XXX Gusam
@mamamanuela: wat rot voor je dochtertje... Hoe is t nu met dr? @ quwendy: jeetje dat is wel een hele makkelijke dokter om t gelijk maar even voor te schrijven zonder zelf ff wat na te kijken. Ik hoop dat je je snel beter voelt en die medicijnen niet nodig hebt. @ skatjuh: ach hoezo vroeg? Als je iets leuks ziet kun je het toch gewoon vast kopen? Wij zijn ook al aan het kijken naar kamertjes en wagens enzo hoor. @ Athina: een spiegel... dat is inderdaad wel een heel leuk idee, dochtertje zit hier ook altijd als we bij een spiegel staan te kijken van: huh wat leuk... nog een kindje! en als ik dan zo naast dr zit dat ze mij ook ziet echt van he hoe kan dat nou weer? hihi @margotmarcel: welkom terug! Fijn dat je nu toch kunt genieten van het wondertje dat nog in je groeid. Leuk dat je weer mee komt schrijven. Hier gaat alles nog steeds helemaal goed, nu weer wachten tot volgende week dan hebben we de termijnecho. Met een beetje geluk had ze bij de vorige echo gelijk en zitten we dan dus gelijk over de 12 weken grens (anders ook nog maar 3 daagjes dan) en is het eindelijk klaar met t gedraai en gelieg hihi Klinkt best lekker om geen kleren meer te pakken van: valt t lekker wijd en gewoon lekker openlijk gaan genieten!!! Liefs mij  
Even een echo bericht. Zojuist toch staan overgeven. Ik ga straks de huisarts bellen en om emesafene vragen. Ik wil niet dat dit weer uit de hand gaat lopen en ik weer in het ziekenhuis terecht ga komen. Pfff, straks de hele dag cursus. Ik hoop maar dat ik het trek Ik mag geen enkele dag missen want anders krijg ik mijn punten niet en moet ik het opnieuw doen. Wat betekent dat ik dit studiejaar mijn bachelor niet zou kunnen halen. Gelukkig moet ik alleen vandaag en morgen nog...
sterkte Yukl...! ik heb me zojuist ziek gemeld voor vandaag.. .al de hele ochtend diarree en ik voel me continue misselijk. Ben ook gewoon uitgeput, zal ook wel te maken hebben met het werken van gisteren. Normaal vind ik dat al pittig, die zondagsdiensten in de 2 weken, maar ik merk nu dat ik nog veel vermoeider ben dan anders. Vind het alleen wel jammer, maandag is altijd erg leuk, met 0-2 jarige kindjes... Maar oke... Ik zie me zo ook niet staan lesgeven. Gelukkig komen m'n ouders zo, die passen altijd op op maandag. Dus dan kunnen die m'n dochter bezighouden en ga ik straks lekker m'n bed weer in... hopelijk bekom ik dan iets. Woensdag de echo... Fijne week allemaal. Hopelijk voelen diegene die écht misselijk zijn, zich deze week wat beter!!
skatjuh, wij hebben onze babykamer ook via mp gekocht gaan hem ook over 2/3 weken halen, na de echo in ieder geval. Als je iets leuks ziet en het ziet er irl net zo mooi uit, en het past bij jullie, waarom dan niet? Ik ben er in ieder geval heel er blij mee, en manlief ook, we hadden beiden zoiets van yes dat issem.
hallo, Ben net mijn mijn dochtertje naar een babyclubje geweest. Wordt eens per maand gedaan. Wel grappig Misselijkheid; hier helaas ook weer. Moet nog net niet overgeven, maar bah waardeloos!! Ik heb wel alles gelezen, maar geen puf om te reageren en ik ga zo weer werken, dus all een hele fijne dag...