Ik wil even laten weten dat ik zojuist heb gelezen dat InCognito is opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging. Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag!
Yukl: thanks dat je dit even laat weten... Incognito: ik hoop dat je heeel snel weer beter bent. Dit is echt heel naar voor je. Misschien dat jij je hierna weer beter voelt en niet meer misselijk bent. Tessa; dan ga je liedjes zingen, voorlezen, vrijspelen. Best grappig voor die ukkies. Om heel eerlijk te zijn vind ik het verschrikkelijk omdat ik op een dorp woon en ik ben eigenlijk helemaal niet dorps hahaha Of te wel iedereen lult over elkaar. maar voor Zoe vind ik het toch wel leuk Gelukkig maar 1 keer in de maand hahaha balen van die nuttelose cursus. Zo zonde van je dag mamamanuela; fijn dat het weer beter gaat met je meissie. altijd zo zielig als de kindjes ziek zijn... Gwn: zo dat ziet er goed uit hoor!! Maar je bent toch helemaal niet stevig van jezelf? Je lichaam gaat in het begin meer vet aanmaken en dan ga je ineens naar voren groeien. Ziet er prima uit, zoals ik het kan zien... Bij zoe ben ik 25 kilo aangekomen en nu weeg ik weer 50, nou ja voordat ik zwanger was hahaha Ik at niks meer en deed geen rare dingen. Je lichaam pakt gewoon wat die nodig heeft. Komt vast helemaal goed ruzies: tja mijn hormonen spelen wel een grote rol in huis ben erg opvliegerig hahahaha mijn man kan het wel goed handelen, maar af en toe dan ga ik wel erg ver hoor!! oeps... Sassie; wil je een nieuwe bestellen, dan zit er natuurlijk levertijd op... van zo'n 12 weken? 2e hands, tja dan is het een kwestie van kijken en ophalen hahaha Wij gaan nu voor een 2e handse. eigenlijk zonde om een nieuwe te halen, terwijl het onderscheid zo nihil is. Dat geld besteed ik liever aan leuke kleertjes en voeding etc... Maar goed voor de 1e hebben wij toen wel een nieuwe gekocht en 1100 euries lichter. Dusss zonde hahaha
vandaag weer lekker ziek geweest zo even tussen mijn eten door... was net zo lekker gelukkig was het snel voorbij
@ Mamamanuela ik zal je de links sturen tussen welke ik twijfel laterssss @ Mink ik krijg de babykamer van mijn ouders... en een kamer nieuw hoeft niet veel te kosten....ik vind het prettiger een nieuwe kamer... Net als een nieuwe kinderwagen het idee gewoon geen idee... beetje last van smetvrees... ANGSTEN HE????!! @ Incognitooo meid heel veel beterschap he!!!!
Goede morgen! Sassie: iedereen moet doen wat je leuk vind toch Ik begrijp heel goed dat je een nieuwe kamer wilt. hadden wij ook bij de 1e. En als je hem krijgt, dan is dat helemaal mooi misselijkheid: ik heb vanmorgen overgegeven, maar dat zag er zo raar uit. Ik had om 7.00 uur melk gedronken en dit kwam er in een verdikte sliert weer uit??? iew echt heel vies. Dus voorlopig even geen melk voor mij in de ochtend uhh
@ mink: klinkt leuk zo'n babyclubje... Geroddel is dan weer minder... wij woonden vroeger ook in zo'n buurtje. Bij alles wat je zei dacht je echt van: o jee wel uitkijken anders is t straks weer n heel verhaal. @ Gwn: je krijgt ook al een aardig buikje... Leuk hoor @ Tessa81: zou idd helemaal super zijn. Nog een klein weekje dan weten we t. Hoe voel je je vandaag, heeft t vroeg gaan slapen geholpen? @ InCognito: wat rot voor je meid! Ik hoop dat je je snel beter voeltr en lekker naar huis en naar je ukkie mag. Liefs mij
Hoi meiden! Bedankt voor jullie felicitaties! Lief hoor! @Rimar: niks van aantrekken hoor en lekker eten! Jij weet wat de reden is @gwn: mooi buikje heb jij al zeg!! @ Mink: je kunt ook je baby eerst in de wieg leggen en dan tegen de tijd dat hij/zij daar te groot voor is kan je oudste miss wel naar een peuterbedje.... @incognito: wat vervelend zeg! Gelukkig lig je daar op de goeie plek en knap je snel weer op!!
goeiemorgen! Jeetje Incog! Wat balen! Gelukkig kunnen ze daar wel goed voor je zorgen, hoop dat je je snel weer beter voelt!
Goedemorgen meiden, ik moet het eventjes kwijt hoor. Ik had vanmorgen een controle afspraak bij de tandarts, zou eerst met mijn moeder gaan, dus ik had een mailtje gestuurd naar de praktijk om mijn situatie uit te leggen en gelijk te vertellen dan mijn moeder dus nog van niets weet. Maar nu is ze al eerder geweest ivm stuk afgebroken kies en tijdens de reparatie is ook gelijk de controle gedaan. Dus ik kom vanmorgen daar alleen binnen, hij met een grote smile, steekt zijn hand uit, gefeliciteerd meid, hartstikke leuk voor je. Hihi wat lief is dat hè? Maar alles zag er heel goed uit alleen is bij mij ook een stukje vulling vorige week eruit gegaan, dus mag ik daarvoor ook terug gaan komen.
@ Rimar: dat is wel heel erg leuk van je tandarts!!! @ paloe: ben t helemaal met je eens. t lijkt wel alsof t iedere dag rustiger word. Liefs mij
Rimar, wat een leuke tandarts heb jij. Het wordt inderdaad wat rustiger daarom weer een berichtje van mij. Gister heb ik weer een super echo gehad bij de vk. Is veel leuker dan bij het zkh, zij was echt super enthousiast en ook echt aan het praten tegen de uk, van ga even leuk liggen voor de foto. Dat laatste is niet zo goed gelukt dus de fotos zijn wat minder maar naar een mooie foto zoeken was super zag echt beentjes spartelen en een armpje bewegen. Echt ontroerend. Ik kreeg een uitwendige echo en een inwendige echo maar mijn baarmoeder is iets naar achter gekantelt dus toch moeilijker te zien. Ze vond ook dat we nu het nieuws wel konden gaan vertellen want zag er goed uit. Was wel grappig want het was dezelfde vrouw die acht jaar geleden bij mijn bevalling was. Door de tandarts verhalen van Rimar ook maar meteen een afspraak gemaakt voor 21 april brrr. Ben een beetje bang voor de tandarts maar kan het niet laten blijken want mijn dochtertje gaat mee en die vind het nog steeds leuk. Doe ik het toch niet verkeerd. Ben benieuwd hoe het met incog. gaat want is natuurlijk niet niks in het zkh belanden hopelijk voor een zeer korte tijd en komt ze helemaal opgeladen weer snel thuis. Oh ja mijn eerste aankopen zijn binnen, heb het weekend een rokje van mamalicious gekocht. Ben niet echt van de positiekleding maar deze stond wel leuk. Legging eronder, shirt met vrolijke sjaaltje en gaan met die dikke buik. Groetjes en allemaal een fijne dag
Bedankt, ben nu eigenlijk aan het werk maar met mijn concentratie is iets mis, haha. Ga straks lekker gebak eten en daarna haal ik alles wel in.
Ik heb tegenwoordig hele lange tenen en een heel erg kort lontje, met name voor mensen die hier van alles van je verwachten, maar dat dat een wisselwerking heeft, dan geven ze niet thuis, heb net ff heerlijk mijn gal gespuit bij mijn baas. En lulletje rozewater belde ook net en die heeft ook de wind van voren gehad van mij en daarna heb ik de hoorn erop gesmeten, zo en dat lucht me toch een partij op zeg, heerlijk.
....zou nog steeds fotootje van echo hier plaatsen, dusssss hier is tie dan...Oja dat rondje bij het hoofdje (links) is de dooierzak....
Heb alles ook weer even gelezen, was gelukkig niet zo veel Maareh wat sneu voor InCognito!! Hopen dat het snel weer beter gaat!! Hier gaat het gelukkig wat beter, heb al 3 dagen niet gespuugd ben echt blij!! Hoop dat het zo blijft! Gister de was (na 4 weken) weer eens gedaan, zegt al heel wat, haha!!