@InCognito: fijn dat je weer thuis bent meis! Rustig aan, hoop dat je gauw weer op krachten bent (en blijft!). Knuf!
@ paloe: leuke banner! @ incognito: ben blij dat je er weer bent @ emesafene: ik heb de zetpillen en neem er daar 3 van per dag. 's ochtends vroeg, 's middags om een uur of 4/5 en 's avonds als ik ga slapen. Ik ben de hele dag door misselijk dus het heeft niet zo'n zin om het alleen voor het slapen gaan te nemen. Bovendien is de misselijkheid juist 's avonds het ergst en niet 's ochtends (al moest ik wel 's ochtends overgeven). Mijn huisarts adviseerde me ook om er 3 per dag te nemen en heeft me 30 pillen voorgeschreven (dus voor 10 dagen). Ze kunnen overigens geen kwaad.
Hee lieve meiden!! ik meld me hier weer eens even!! Het echt meelezen lukt me niet, veel te druk!! Hier gaat alles super, vorige week termijn echo gehad, op 1 oktober gezet!! En gisteren nog een echo! Ze worden steeds mooier, je zag nu alles, alle ingewanden kon ze aanwijzen en de knie gewrichten en handen en voetjes, alle botjes kon ik zien!!! En hij was echt lekker aan het gymnastieken, hihi echt lief! Dat is echt heeeel erg mooi!! Vrijdag 12 weken! EINDELIJK, na zooo lang wachten, we zijn zooo blij! Mijn buik is trouwens weer een stuk dunner geworden, had eerst hele opgeblazen buik door darmen enzo, nu bijna niets meer te zien... Hij mag van mij toch echt nu gaan groeien!! Aan alle meiden die vreselijke dingen hebben meegemaakt de laatste tijd, heeeel veel sterkte!! Ik weet helaas hoe jullie je voelen nou! Liefs, Nienchen
kan idd geen kwaad, gelukkig maar! Ik reageerde er mijn vorige zwangerschap nogal sterk op, daarom mag ik niet meer dan dit
@Nienchen: wat fijn, die goede echo's! We hebben ong. hetzelfde meegemaakt zie ik in je onderschrift, zou het dan nu voor ons allebei eindelijk goed komen?
ja idd, we zijn ook op precies hetzelfde moment gestopt met de pil!! Ja, nu komt het voor ons allebei helemaal goed!!! Hoeveel echo's heb jij al gehad? En termijnecho al gehad enzo? Wij hebben er een filmpje van gemaakt, echt gaaf! Probeer er lekker van te genieten vanaf nu! (moet ik ook steeds weer tegen mezelf zeggen, blijft moeilijk..) Liefs, Nienchen
@ nienchen: gefeliciteerd!! @ paloe: hoe reageerde je er op dan? Vervelend zeg! Maar bij deze hoeveelheid dus niet? Of minder?
heb je de bijwerkingen gelezen? die van vermoeidheid? Nou ik nam mijn eerste in de ochtend, had die dag tentamen en wilde niet overgeven, nou dat tentamen heb ik niet gered, ben als een blok in slaap gevallen op bed toen ik mijn sokken aandeed en werd pas om 5 uur in de middag wakker. Ik was toen al 5 maanden zwanger. Na dat ene pilletje durfde ik het niet meer te nemen, maar was wel in een klap van de misselijkheid af Nu gaat het gelukkig beter, ben nu wel moe maar dat komt denk ik gewoon door het zwanger zijn opzich (en nu ook een huishouden en een kleine en afstuderen erbij, dus hele andere situatie dan bij Olaf)
wauw weer een mooi echo verhaal!! Zo mooi! Prachtige banner ook gezien, leuk idd die beschrijving eronder. Lees dat echt 100 keer hahah alsof er steeds iets anders staat maar tis gewoon bijzonder om te lezen Tessa, ik ben niet de enige met geile dromen,,,,,,ppffiieew gelukkig Incognito, blij dat je weer thuis bent meid!! Hier lekker even gewandelt en in de tuin gewerkt. Alles op een slakkengang maar was wel even lekker.
iK WENS jullie allemaal beter.. en meer tijd voor jullie zelf!!! Ik voel me zooo goed, behalve met vlagen misselijk, en heeeeel moe voel ik me op en top zwanger!!! Morgen mijn echoooo om 20:00 uur in de avond!!! Zooo spannend!!!
@Nienchen: wij hebben nu 2 echo's gehad, de laatste met 9wk+2 (volgens eigen berekening 9+4). Die laatste was de termijnecho volgens mij, of zouden ze de termijn met 12+5 ook nog opmeten en evt. aanpassen? Nee, vast niet, want dat is de nekplooimeting. Komt helemaal goed! Ik geniet ook zeker wel hoor, maar het hartje horen of ons kleintje weer op de echo zien zo rond de 12 weken (nu dus) zou mij net het laatste beetje geruststelling geven wat ik toch wel nodig hebt. @Paloe: jeetje zeg! Dat is nauwelijks te bevatten. Gelukkig heb je daar nu geen last van. Sterkte met alle drukte in je leven momenteel, lijkt me niet niks.
hahaha ben je helaas niet de enige IKKE OOK ook al heb ik het vermoeden dat het gewoon bijna 8 weken is hoor
Fijn gwn, dat je paard goedgekeurd is! incognito : welkom thuis meid! Hopelijk blijft het nu goed (genoeg) gaan! Verder heb ik juist de echo gehad, in een echocentrum wat de echo's maakt hier in de regio, en alles was goed ! Toevallig deed m'n eigen vlos het, dus dat was wel erg leuk ! Zover we konden meten nu ben ik ruim 8 weken, mogelijk 9 weken, maar in elk geval niet 4 weken verder. Hoewel ik dat al niet meer echt verwachte (hoewel 4 weekjes cadeau krijgen altijd leuk geweest was ) . Morgen een nieuwe afspraak maken voor een echo over 2 weken. Dan kunnen ze ook een precieze meting doen. En verder ben ik al druk bezig de weblog die ik indertijd met de 1e had, nieuw leven in te blazen... Dadelijk krijgt de familie wat mailtjes (ouders weten het al) en dan ben ik benieuwd wanneer de reacties komen . fijne dag verder allemaal... ben trouwens wel heel benieuwd hoe de andere echo was vandaag! (shit.. ik weet niet meer van wie ook alweer.. *naam??* )