Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ athina: gefeliciteerd met de echo!! :)

@ sassie: spannend! ik ben ook zo benieuwd hoe ver je bent!!

@ paloe: oh jee, dat is wel heftig inderdaad! Gelukkig dat het nu beter gaat. Die moeheid ken ik als bijwerking, maar ik heb er gelukkig tot nu toe geen last van. Wel inderdaad gewone moeheid van de zwangerschap.

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, ik heb ff n vraagje. Ik ben geboren met heupdisplasy ( of hoe je dit ook schrijft ) hierdoor heb ik al snel last van mijn rug. Ik kan bijvoorbeeld niet makkelijk een aantal uur winkelen ( hou k gelukkig niet van ) en als ik ergens in een rij sta verga ik van de rugpijn.

Nu ik zwanger ben is dit alleen maar erger geworden, ik heb net zo`n 15 min redelijk stil gestaan en alles doet me zeer.
    Zou dit echt met mijn heupen en rug te maken hebben of kan dit ook wijzen op bekkennstabiliteit ( lijkt me zo vroeg nu al )

Alvast bedankt

Liefs

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: BI kan volgens mij wel al zo vroeg in de zwangerschap. Ik zou even contact opnemen met een fysiotherapeut. Je kunt er volgens mij beter op tijd bij zijn.

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

k hoop tog dat t niet zo is. Wil graag nog zo lang mogelijk door blijven werken. Ik wacht het gewoon nog heel even af hoe het gaat ontwikkelen en dan zal ik zeker een fysio raadplegen als het nog zo is.

Ik ga duimen want heb er veel nare verhalen over gehoord

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ incignito, Fijn dat je weer huis ben. Hopelijk ben je gauw weer de oude.
    @gwn, super dat je paard goed door de keuring is gekomen!
    @nienchen ,fijn dat alles goed was op de echo.
    @sassie, ben erg benieuwd hoe ver je morgen bent :D
    @inlove, ja tuinwerken, wel lekker he:D Moet ik hier ook gauw doen.
    @athina, super dat je echo goed was!!
    @skjatjuh, hopelijk kan een fysio wat voor je betekenen, nu al pijn is ook niks :(

Nou heb vandaag toch een buikfoto gemaakt:

Bekijk bijlage 59472

6. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hoi meiden!

@incognito: wat lekker dat je weer thuis bent! Hopelijk gaat het vanaf nu beter!

Verder even een heel ego berichtje hoor..
    wij hebben vandaag de tweede echo gehad, en hij was toch mooi!!!
    Ben helemaal verliefd op ons kindje!! Het was heel bewegelijk en heel goed te zien! Alleen een foto maken was door het bewegen een beetje moeilijk... ik heb er toch een en die probeer ik hier even bij te zetten!
    Bekijk bijlage 59479
    je ziet het kindje van de voorkant, het gezichtje is wel goed te zien en ook een handje.. als je goed kijkt zie je zelfs vingertjes!!

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede avond :D

Tessa; mooie buikfoto. hihih ik heb er nog geen een gemaakt. Mijn buik valt echt wel op, maar op een of andere manier vind ik het echt raar om er nu al een te maken hahaha Bij zoe meteen bij 7 weken ahahaha
    Oh is het gelukt met toevoegen? Lief hoor dat je mij wil toevoegen aan je lijstje :D

Sassie: fijn dat je er alweer bent. Nou ben benieuwd hoor, morgen.

Incognito: doe maar rustig aan, herstel goed en als je het zover hebt, dan kom je maar weer kletsen. Fijn dat je weer thuis bent :)

Skatyuh: ik zou toch even bellen, misschien kan hij je zo wie zo wel helpen, zodat je bij anders opstaat enzo.. zal alleen maar nuttig zijn denk ik..

Athina; fijn dat je echo zo goed was

Misselijkheid: alle meiden bedankt voor jullie tips. Als hij deze week zo blijft, dan ga ik idd vragen om die medicijnen. Ben vandaag begonnen met Floradix en dat helpt iets voor mijn energie. Nu hopen dat de misselijkheid weggaat idd...

All; ik heb zoveel gelezen, maar niet alles onthouden :) Krijg nu visite, dus ik denk dat ik morgen nog wel even langs kom waaien

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@milse, fijn dat je echo goed was! Echt al een heel mensje he :D
    @ mink, Ja toevoegen is gelukt :D:D Ben wel benieuwd naar je buikfoto :) Hier was het precies andersom, bij Mason pas een foto met 12 wkn haha. Veel plezier met je visite.

Nou ik ga weer verder aan de strijk :)

9. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Ja als jullie nou gewoon is allemaal beterrrr wordennnn....

IS het hier weer drukkkkk

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik wens iedereen een fijne avond
    ik ben moe en ga lekker slapen doei doei

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gefeli met je mooie goede echo!

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gefli!

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden met een goede echo gefeliciteerd.

ik lees wel mee maar heb totaal geen energie en sinds vandaag moet ik ook spugen, morgen denk ik even met de ha bellen voor primperan deze heb ik bij mijn dochtertje ook gehad en die hielp wel.
    maar verder is alles goed hoor, hier in huis is nu een beetje een puinhoop omdat ik echt geen puf heb, maar hoop dat ik snel weer meer energie heb zodat ik weer een grote schoonmaak kan gaan doen.
    en ik hoop dat ik dan ook weer meer mee kan kletsen.
    slaap lekker dames.

XXX Gusam

14. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Goede morgen dames!

@ego: vandaag ga ik het dan eindelijk van alle daken schreeuwen!! Ik heb er zo'n zin in! Alle leerlingen en collega's mogen het nu weten! Ben zo benieuwd naar reacties. Een aantal weten het al wel in vertrouwen..
    Als eerste vanmorgen mijn mentorklas, brugklassers, die vinden, vooral de meiden, dat helemaal leuk!

@nog meer ego: nu is de moeheid iets afgenomen, gaan mn banden zeuren en mn rug zeer doen.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Nienchen

15. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey goedemorgen,
    ben ik weer
    Heb even wat minder meegelezen omdat mn dochtertje erg aan t klungelen is met dr tandjes en ik dus heel veel met haar bezig ben.

@ InCognito: fijn dat je weer thuis bent!!!

@ Tessa81: mooi buikje al!!!

@ sassie: leuk dat je toch weer mee kletst.

@ Gusam: ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@ nienchen83: veel plezier met vertellen.

@ Meiden met een mooie echo: GEFELICITEERD!!!

@ meiden die vandaag een echo hebben: Ik ga voor jullie duimen... terugkomen met een mooie foto he;)

@ all: fijne dag vandaag.

Liefs mij

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ sassie: hoe was je echo??

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gusam: vervelend dat je ook zo misselijk bent...

@ nienchen: veel plezier!! :D

Hier heeft zoonlief de buikgriep te pakken. Hij zit bij me dus typen lukt niet echt ;)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ sassie: oh zie nu pas dat ie vandaag is!

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Meiden met mooie echo's,gefeliciteerd! Leuk hoor!
    @ Athina; leuk, je weblog weer online!

Ik ga vandaag naar school, ben met een studie bezig en dus 1x per 2 weken een dag naar school, morgen werken, dus de komende tijd weer even iets minder aanwezig....

Geniet van de mooie dag vandaag, hier voorspellen ze gewoon 17 graden!!!

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Pfff zit er ff helemaal doorheen. Ben vanmorgen door mijn rug gegaan (heb altijd veel last van mijn rug tijdens zwangerschappen). Zit al dagen tot avonds laat alleen met de kids. Wij zijn bezig met verhuizen en mijn man is tot avonds laat in het nieuwe huis aan het klussen. Daarnaast heeft mijn dochter last van de peuter pubertijd pfffff drammen, krijsen. Gelukkig is mijn zoontje ontzettend braaf maar het sjouwen met hem begint me ook op te breken. Normaal is het geen probleem maar door die rug is het zo pijnlijk.

Vanmiddag om 15:15 heb ik een tweede echo in het ziekenhuis...Toch weer helemaal zenuwachtig. Zou vandaag precies 8 weken zijn afgaande echo van vorige week. Omdat ik al dagen last heb van heel vervelende buikpijn, en ik me zorgen maakte mocht ik vandaag i.p.v. volgende week langs komen.

Genoeg geklaagd sorry hoor..

Athina gefeliciteerd met je mooie echo!
    Sassie
    succes vanavond!!
    Gusam vervelend die misselijkheid, en met een kleintje om je heen moet je wel verder...

Ga zo ff verder lezen...

Deel Deze Pagina