Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden, ik voel me prima, ben minder misselijk, maar hou ook goed in de gaten dat ik regelmatig iets eet (afgewisseld af en toe met een giga vreetbui). Had wel een gigasteek vanmorgen toen ik van de wc af kwam, maar dat zal wel iets van bandenpijn oid zijn. Heb gisteren nog telefonisch overleg gehad met mijn fysiotherapeut (op aanraden van de vk omdat ik in het verleden een si blokkade gehad heb en bang ben voor een bi), maar hij adviseerde mij gewoon lekker mijn gang te gaan, wel de symptomen in de gaten te houden en zodra ik het niet vertrouw gelijk aan de bel te trekken. Dus ik ben weer helemaal happy, kan zelfs nog regelmatig een kop koffie verdragen en daar wordt ik helemaal vrolijk van.

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ailyn: fijn dat je vandaag langs mag komen. Is er iemand die je kan ondersteunen met de kids? Rugpijn is idd erg pijnlijk..

Rimar; fijn dat je minder misselijk bent en idd gewoon goed luisteren naar je lichaam.

Sassie; veel plezier vandaag bij de echo.

Yukl: hoe is het nu met je zoontje. Zo zielig als ze ziek zijn :(

Chicai: succes op school

Ooitmamavan3: Kan je meissie het een beetje verdragen. Zoe heeft altijd mega rode wangen en is heel hangerig. Best zielig...

Nienchen: heerlijk eindelijk vertellen. Geniet er maar lekker van.

Tessa: hahaha ik ga er nog wel eentje maken. maar hoe krijg ik die in mijn album?

All; ik ga afronden en weer aan het werk vandaag. Dus helaas kan ik jullie vandaag niet meer bijstaan. vanaaf heb ik verjaardag.

doei doei

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Opzich valt het wel mee hoor, er zijn er genoeg die het ook doen!
    T is nu minder druk dan eerder, nu ben ik 4 dagen in de week op mijn afstudeerplek en thuis hoef ik niks meer voor mijn studie te doen. Dat was eerder wel anders.
    En zon kleine is toch wel de beste motivatie die je hebben kan!:D

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh, heb hongerrrrr, lunch duurt nog zo lang..

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: hihi, hier hetzelfde. Ook 4 dagen op de universiteit :) alhoewel ik nu eigenlijk heel hard moet studeren maar in plaats daarvan op de bank zit met zieke zoonlief...

@ rimar: fijn dat je je zo goed voelt :D

@ aylin: autsj, wat naar... Sterkte!

Hier heeft zoonlief nu 4 keer overgegeven. De wasmachine draait overuren. Hij ligt al de hele ochtend slapjes tegen me aan, maar is gelukkig nog wel redelijk vrolijk (dwz dat ie af en toe wel aan het brabbelen is).

6. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden van het goede leven,

Zag mooie echo's en echo verhalen langs komen...gefeliciteerd meisjes!!!!!

En een nieuwe buikfoto..begint nu echt wat te worden hè??? Kan zelf me buik niet meer inhouden en ga het denk ik morgen maar aan me baas vertellen want die zit al de hele tijd een beetje raar naar me te kijken hahahahaha..

Benieuwd wat ie zegt..me collega is precies 8 weken verder en we overlappen elkaar dus in onze verlof. Denk niet dat ie heel erg blij is hiermee...maar ja helaas pindakaas...

Hebben jullie ook zo'n vrolijk gevoel van het zonnetje??? Kan niet wachten tot we weer heerlijk naar het strand kunnen..

Ben trouwens de laatste tijd echt heel erg emo. Kan echt om alles huilen...maar dan ook echt huilen..niet alleen tranen. Mannetje wordt denk ik nu al gek van me hahahahahaha..

Hebben jullie al leuke kleertjes gezien???? Had zondag bij Prenatal de eerste rompertjes, broekje en slofjes gekocht. Ze vroeg of het een cadeautje was...ik heel trots: Nee hoor, is voor mezelf hihihihihi..

Meiden met een echo (Sassie geloof ik) heel veel succes!!! Enne foto's hè!!!

XOXOXO

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi, ik laat bijna alles inpakken altijd... slecht he, die moeite van de verkoopster.. Maar ik vind het zo leuk om het dan thuis weer helemaal uit te pakken :D
    Ik heb al wel een beetje rondgekeken, maar vind het nu nog moeilijker dan bij de 1e... Toen keek ik echt voor allebei, maar nu is het gewoon zo, dat als het een meisje blijkt te zijn, ik toch heel anders ga kijken... kritischer, omdat ik al veel heb. Maar wordt het een jongetje, tja ;) dan hebben we meer nodig :)
    marktplaats is trouwens ook súper voor die hele kleine maatjes, vaak zijn kleertjes dan amper of soms helemaal niet gedragen :) .
    Wel ga ik maandag kijken bij iemand voor een groot pakket zomer positiekleding, rokjes, 3/4 broeken, shirtjes, hemdjes :) en dan een pakketje met wat feestelijkere kleding. Ik hoop zo dat het past! Dan ben ik in 1x klaar en hoef ik niet meer in m'n eigen kast te spitten wat nog net wel of net niet kan :) .
    Ik moest sowieso eigenlijk hoognodig voor mezelf shoppen, maar dat heb ik dan in één keer gedaan.
    Toevallig vandaag ook het voedingskussen gehaald bij de hema, mét de 25% korting ;) .

Maar oke, zo even eten, dan m'n dochter halen en dan even naar het werk (is daar vlakbij) om de echo te laten zien en het nieuws verder te verspreiden ;)

9. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Hier nog iemand die wel trouw meeleest maar door de moeheid even geen puf heeft om veel te reageren. Dat zal over een paar weekjes wel weer komen. Gisteren de intake van de verloskundige gehad en daarna kon ik bellen om een afspraak voor een echo te maken.
    30 maart kan ik terecht.:)

Beterschap voor iedereen die misselijk en moe is en voor de zieke kindjes.

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    bannercheck

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Mijn vader komt straks de kids ophalen als ik naar de echo moet. Mijn dochter had net weer een dwarse bui...zo vermoeiend. Maar ja zal wel weer overgaan.

Strakjes de echo toch weer spannend...

12. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Aylin: veel succes & plezier met de echo straks! En anderen die ook een echo hebben natuurlijk ook..

Verders ben ik het even vergeten... jeetje, als mijn hoofd niet vastzat, vergat ik die ook nog eens.. ;)

Nou, nog ff werken, dan ff shoppen, eten en tapijt & meer verf halen. Kan ik van het weekend weer aan de klus!

13. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Heee meiden,

@ Ailyn en sassie: hoe ging het vandaag bij de echo??

heb was zó leuk vandaag!! Het na zo'n tijd en ellende eindelijk leuk tegen iedereen kunnen zeggen!! Alleen mn mentorklas was helemaal stil en ze keken me verbaasd aan, toen vroegen ze een beetje wanhopig: maar u gaat toch niet weg, he? Heel lief eigenlijk! :)

en heb vreselijke vreetbuien, dacht nu bij 12 weken wordt alles een beetje normaal, nou niet dus :)

We gaan 13 april al kijken wat het wordt, echt zooo spannend!
    Ben echt helemaal blij nu en kan eindelijk beginnen met genieten!

Liefs, Nienchen

14. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    oh en kwam er vandaag achter dat een collega van wie ik en een andere collega al stiekem dachten dat zij weer zwanger is, dat ook inderdaad is en ook op 1 december is uitgerekend!! Haha wat een toeval!!
    Maar haar buik is al een stuk dikker, omdat zij er al een heeft, en mijn buik is weer wat minder omdat mn darmen enzo gewend zijn!

15. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Joehoeeee ik mag zoooo naar het ziekenhuis voor een echooooooooooo Me mama en me tante gaan mee kan niet wachten ben zooo benieuwddddd geen idee wat ik daar binnen te zien krijg pfffff verschrikkelijk gelukkig wel kennen eten...

Vandaag bij bol.com 2 boeken besteld eentje met tips en weet ik wat week voor week zwanger, en een zwangerschapsdagboek... vind ik wel leuk voor die kleine als die later groot is dat frummel ook weer hoe en wat en zo want tsja strax ben je dat toch allemaal weer soort van vergeten...

20:00 uur heb ik me echoooo

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    leuk inderdaad sassie :) zo'n dagboek ! Verder heel veel succes met je echo! En geniet er van ! Verwacht er niet té veel van qua helderheid van beeld etc (je weer maar nooit, maar hier was het niet echt helder), maar als het hartje natuurlijk maar 'knippert' -is het al geweldig :) !

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    leuk idd zo'n dagboek, weet alleen niet welke ik wil. Heb van de vorige zwangerschap een dagboek, maar die bastaan niet meer. Ik heb er nog geen naar mn zin gevonden.

Weke heb je gepakt Sassie?

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Op de echo was een kindje te zien van nu 8 weken en 1 dag. Heb 1 dag cadeau gekregen ;)

Gelukkig zag alles er goed uit. De buikpijn komt waarschijnlijk door het vele tillen met de kids. Dus rustiger aan doen was het advies!

Ik ben weer helemaal happy! Ga nu ff pizza eten (heel ongezond maar oh zo lekker)

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    gefeliciteerd!!

20. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0