@ aylin: gefeliciteerd, mooi dat alles goed was en nu lekker rustiger aan doen dan komt alles goed! ja leuk, ik heb het dagboek van anne geddes! Maaruh... voel me toch wat genegeerd.. slaap lekker allemaal!!
@nienchen, ik lees mee maar post niet vaak. maar wil toch even reageren op je leuk he dat je het tegen iedereen kan vertellen. leuk dat je klas er stil van was. (ze waren bang om je kwijt te raken) we schelen maar 1dagje hier weten ook al redelijk veel mensen het. ik kan het toch niet voor me houden, dus vertellen gaat hier vaak best vroeg (deze keer na de tweede goede echo) ik moet nog bellen, maar wil graag volgende week weer voor een echo (als het kan?) en de nekploometing. vind het af en toe heel spannend (of alles nog goed zit) ben nog steeds misselijk dus daar zal het niet aan liggen. @zwangerschapsdagboek. ik heb de zwangerzapnotities van mariell croon. dit is de derde keer dat ik erin schrijf, vind het wel makkelijk (omdat ik het gewend ben)
Zal ff een foto proberen te maken met mijn telefoon van de echo. Mijn foto toestel zit nl. al ingepakt vanwege de verhuizing...
Mijn echo was goed precies 7 weken en 5 dagen hartje was heel duidelijk en heel krachtig aan het kloppen!!! zoo mooi en gelukkig maar kindje in mijn buik
@ nienchen: he ik dacht dat ik op jou had gereageerd! Maar super leuk dat ze zo enthousiast reageerden! En jeetje, wat weet je al snel wat het wordt, spannend! @ sassie: gefeliciteerd! dus toch niet verder dan is het dus niet van je ex toch? heb je eigenlijk nog wat van die andere man gehoord?
@ rimar: fijn dat je je zo goed voelt. Hoop dat je nergens last van krijgt en gewon een superzwangerschap hebt! @mink: Lief dat je het vraagt!!! Het gaat redelijk zolang ik maar met haar rondloop en doe. Verder is er eigenlijk niks goed. Hoop voor haar dat t nu gewoon eens doorkomt, is iedere keer: kwijlen, dunne luiers, bepaalde bewegingen maken met dr mondje etc etc maar daar lijkt het even bij te blijven. Ben benieuwd naar je foto @ Yukl: hoe is het vandaag met je zoontje? @ ninchen83: leuk dat je mentorklas zo reageerde. Toch een teken dat ze het heel leuk met je vinden Lekker hoor dat iedereen het nu weet!!! Wij wachten de echo Maandag nog even af en dan gaan we het lekker vertellen. @ Aylin16: GEFELICITEERD met je goede echo!!! @ Sassie85: GEFELICITEERD met je goede echo!!! Fijn ook dat je nu wet hoever je bent enzo Liefs mij        
@ ooitmamavan3: redelijk... hij heeft vannacht niet gespuugd, heeft alleen een beetje verhoging en drinkt goed. ik durf hem alleen nog niets anders dan beschuit te geven. hij zit nu lekker bij me naar de tv te kijken. lief dat je het vraagt bij jouw kleine komen er tanden door lees ik? ik wacht al maanden op de volgende maar er komt steeds maar niets...
@Aylin & Sassie: gefeliciteerd met de goede echo's! Super hoor. @ooitmamavan3: ahh... sneu is dat, ze snappen er ook zo weinig van en je dan toch zo ellendig voelen... @yukl: fijn dat het alweer wat beter gaat, ik hoop dat ie snel helemaal opgeknapt is, zeker met dit weer. @hier: ik werk vandaag weer thuis, maar dit keer wil ik ook eindelijk zorgen dat ik echt veel doe, dus ben (als het goed is ) ff niet veel hier overdag. Tot vanavond!
Aylin en Sassie gefeliciteerd!!!! Mijn bloeduitslagen van de vijfde ziekte waren negatief, dus heb het niet opgelopen, joepie!!! Ik ga nu naar de vk voor mijn 2e echo!!!! Vind het toch weer eng, hoop dat alles goed is. Tot later!!!!
Goedemorgen allemaal, kwebbelsnoes veel plezier bij het aanschouwen van je kleintje, ik mag nog anderhalve week wachten totdat het zover is, zucht.
Morning heb de babydaddy nog gebeld maar kreeg een voicemail dus ga er geen aandacht meer aan besteden!! De buuf/ vriendin is niet meer me vriendin maar alleen een vage buuf waar ik erg veel last van heb!!! Heb trouwens wat dingetjes besteld op baby butt.. voedingskussen voor 20 euro en een gratis 8 delige badstofset voordeelcode 0020 invoeren en je krijgt het er gratis bij Ik ga verder werken.. laterssss
met onze kleine is alles helemaal goed!!! helaas was mijn blaas weer niet vol genoeg, dus weer wazig beeld. Ondanks dat hebben we ons kleintje zien bewegen en we hebben het hartje mogen horen!!! Echt het mooiste geluid dat ik ooit heb gehoord! Net een langsdenderende sneltrein, echt geweldig. Het voordeel van de wazige echo: Ik mag over 10 dagen alweer voor een echo Want ze heeft nog steeds geen exacte meting kunnen doen, dus weet ik nog steeds de officiele uitgerekende datum niet. Bij deze onze wazigerd: Bekijk bijlage 59781 Die twee witte streepjes onderaan het hoofdje zijn de kaakjes!!!
Hi Kwebbelsnoes, gefeliciteerd met je mooie echo!!!!! Beetje wazig misschien maar toch goed te zien hoor!!!!... Waarom moet je met een volle blaas komen??? Heb je een achterliggende baarmoeder??????