pff haha als jij zo doorgaat heb je straks als je tegen het einde loopt een karretje nodig voor je buik! mooi hoor gefeliciteerd met je echo!
hij krijgt Qvar (2x per dag) en als het nodig is Ventolin Hij heeft waarschijnlijk astma, het zit helaas in de familie. Alleen mag voor het 4e jaar de diagnose niet worden gesteld. Hij wordt altijd vreselijk benauwd als hij ziek wordt, heeft heel snel luchtweginfecties en wordt al ziek van een verkoudheid..
kan idd goed! Olaf hebben we nog niks verteld, maar een paar weken geleden wees hij naar mijn buik en zei: mama? In navel, baby!!!!
@ ooitmamavan3 veel mensen weten het al ik kan gewoon me mond niet houden hahahaah.... ben zo gelukkig dat de hele wereld mag weten dat ik zwanger ben haha @ paloe ik vind mezelf ook wel aardig dik worden hoor... laten we zeggen dat frummel alvast lekker kan zwemmen ahaha Het gaat nu wel erg snel ja nog maar 4 weken en dan ben ik uit de risico fase maar ik voel me goed, geen bloedverlies of wat ook dus ik maak me eingelijk niet druk alleen af en toe dan denk ik ineens owhhh owhhh is alles wel oke ... en het liefste zou ik dan een luikje in me buik willen waardoor ik het hartje zou kunnen zien kloppen...maar ja geduld over 4 weken zie ik de baby... Heb al veel boekjes en weet ik wat allemaal binnengekregen erg leuk allemaal .... en geniet er met volle teugen van... Verder erg moe en met vlagen misselijk... indd cola helpt erg goed... En en heel erg vaak hongerrrrrrrr gewoon honger dat ik 4 boterhammen met gemak weg eet heerlijk...
hey hey iedereen, Er zijn weer mooie echo's gepasseerd, ik heb het meeste bijgelezen en terug vergeten Vrijdag heb ik eindelijk mijn echo (3de wel al) maar dan zou ik al minstens 10 weken moeten zijn en dan is er al wat meer te zien Dus wacht ik nog steeds ongeduldig
ik heb morgen eindelijk mn eerste echo, ben echt zooo benieuwd. Voel me alleen echt heel erg slecht. Heb al 3 dagen smiddags 2 uur liggen slapen, maar zodra ik 5 min wakker ben is t weer mis. Heb heel de dag honger en dus misselijk maar waar ik zin in heb weet ik niet. Voel me een mega zeur en hoop dat ik me snel beter voel want dit is zooooo irritant. Hoop dat een goeie echo morgen een hoop goed maakt sorry dus voor mn slappe reacties, komt wel weer!
Hallo meiden, Ik ga proberen vanaf nu weer mee te kletsen J Marijke: Net als Yukl was ik ook erg smal bij de vorige (nu niet meer zo helaas, zitten nog 6 kilo teveel aan ) en bij mij zag je met 20 weken een piepklein buikje en de omgeving zag het ook pas met een week of 24, dus dun zijn wil niet altijd wat zeggen, qua grootte van de buik. Maar het is wel leuk om nu al een buikje te hebben, dan ziet tenminste iedereen het! Ik vond het toen in ieder geval niet zo leuk dat niemand het zag Yukl: hee meiske, wat lees ik nu? Voel je je toch beroerd? Hoop niet dat die trend doorzet! Sterkte ermee. En GEFELICITEERD met je zusje! Die van mij is donderdag 21 geworden, dat vond ik ook al een heel bijzondere leeftijd Fijn dat je ukkepuk nu weer wat aan de betere hand is. Sassie: Van jou zag ik nog net de echo voorbij komen geloof ik? Mooi hoor en gefeliciteerd! Hoe is het met je? En WAT EEN BUIK!!!!!!! heb je al! Ben echt geshockeerd Wat bedoel je met over 4 weken zie je de baby? Laat je een nekplooimeting doen? En ja, zon luikje zou ik ook wel willen, het zou wat zijn he?! Athina: Jeetje meid, ja, dat bekken is rot he? Een héél goede bekkenfysiotherapeut gaan zoeken! Die heeft mij enorm geholpen, zat vorige zwangerschap in de rolstoel, maar heb tot nu toe nog nergens last van, als alleen af en toe zon gemene steek. Sterkte ermee meiske Gwn: GEFELICITEERD met het horen van het hartje! Geweldig moment he? Ook met de Angelsounds? Wij gaan het vanavond proberen, bij zoonlief lukte het met 9wk4, dus wie weet nu ook Paloe: Oh fijn, eindelijk de eerste echo waarschijnlijk dinsdag! Zon enorm mooi moment Joyce: Fijn dat je vrijdag weer een echo krijgt ECHOs: Sorry meiden, maar heb het allemaal even niet meer meegekregen de laatste dagen, maar toch GEFELICITEERD met jullie mooie echos!
Inlove: ik hoop dat je je snel beter voelt! En weet je, dat wat jij hebt, had ik bij mijn eerste ook, ik at de hele dag door evergreens, misschien dat jij dat ook lekker vindt? Dan ben je wel direct van je misselijke gevoel af!
evergreens, das wel een idee, dat kan ik altijd bij me hebben! Ik ga morgen gelijk naar de winkel tnx!
@ InCognito: Hahah wat ik bedoel met over 4 weken zien we een baby het dan al heel duidelijk is dan dat er een baby in je buik zit Zie mijn echo is het echt nog een frutsie snap je... Ja he maar meiden ik ben wel erg vol van mijzelf met een buikie en aardig wat billen en borsten volgens de test ben ik iets te zwaar voor mijn doen! Ik ben maar 1.60 groot en zeker 71 kg en das echt te zwaar dus ben benieuwd hoeveel ik nu weeg want ik heb geen idee laten we zeggen heel veel vocht en vruchtwater hahahaaa Trouwens fijn dat het weer wat beter met je gaat! @ Meiden die morgen een echo hebben heel veel plezier en geniet er van !!!
Iedereen met een goede echo proficiat. Heb niet alles bijgelezen waren meer dan 30 pagina´s . Ik ben echt zo beroerd geweest en de laatste dagen ook nog eens heel veel last van hoofdpijn. Ook heb ik erg veel last van mijn bekken maar ga hiervoor al naar de fysio toe. Afgelopen woensdag hebben we al de 3de echo gehad. Het hartje klopte goed, we zagen de armpjes en beentjes heel goed. En we mogen nu naar de verloskundige toe. Aanstaande dinsdag heb ik een afspraak gemaakt bij mijn oude buurvrouw (die is verloskundige) ben erg benieuwd hoe ze zal reageren als ze ons ziet binnen wandelen. Voor iedereen die mogen een echo heeft succes en geniet ervan.
Sassie: oh op die fiets! Nou ja, ik ben blond laten we het daar maar op houden Ja, het klopt wel hoor, we zagen vorige week ineens ook echt een baby op de echo, terwijl de week ervoor het ook nog maar een vaag vlekje was Whahahahaa, veel vocht en vruchtwater Meid, je brengt het leuk (ik bedoel dit alleen maar positief, vind het echt grappig zoals je het schrijft) Maar goed, het is wel waar, als je strakke buikspieren hebt, komt je buikje pas veel later, dat merk ik nu. Bij de eerste was tot 20 weken niets te zien en nu zien we thuis echt wel al een buikje! (Buikspieren zijn sinds de bevalling niet meer getraind ) DianaV: Leuk hoor, dat je zon mooie echo hebt gehad! Vervelend dat je je zo beroerd voelt Hoop dat dat snel voorbij is, je bent bijna 12 weken!
@ incognito: hahaha ik heb precies hetzelfde. Bij zoonlief had ik onwijs sterke buikspieren en sinds mijn bevalling zijn die aardig verdwenen Ben dus inderdaad benieuwd of je mijn buik dit keer ook sneller gaat zien. Maar hoe gaat het nu met jou??? Geef je nog over? Wordt het minder? Kun je weer een beetje op je benen staan? Vertel! Ik heb me vandaag wel goed gevoeld! Ik merk dat het veel beter met me gaat als ik wat doe op een dag. Wanneer ik een middagdutje doe, word ik zo ontzettend gaar wakker! De afgelopen dagen heb ik iedere keer moeten overgeven daarna... @ dianav: vervelend dat je je zo beroerd voelt! Wel gaaf dat je al een 3d echo hebt gehad! Die had ik de vorige zwangerschap ook met 13 weken (ik stond model) en dat was echt zo leuk! @ sassie: leuk om te lezen dat je zo van je zwangerschap aan het genieten bent!
@ inlove: oeh morgen je eerste echo! Ik ben een weekje later aan de beurt en heb er echt onwijs veel zin in. Ik ben benieuwd naar die van jou
Hoi Zo wat een heerlijk weer vandaag. De kleine man wou niet slapen dus zijn we gezellig naar het bos gegaan.Ook nog even lekker een ijsje gegeten en in de auto lag meneer prinsheerlijk te slapen, Zo nog even een opdracht voor mijn cursus van morgen voorbereiden en dan op tijd naar bed ,moet morgen om 8.00 bij de huisarts zijn. @gusam ,fijn dat de cola zo goed helpt! @ ooitmamavan3, fijn dat ze een stuk vrolijker is. De tandjes zullen vast vandaag of morgen ineens doorkomen. Zoonlief had hier heel lang maar 4 tanden en ineens kwam met 15 maand in een maand alles door (op 2 kiezen na) en die zijn er nu nog steeds niet haha. @athina, balen ze van je stuitje @yukl, idd lekker veel tuniekjes etc deze zomer Gefelicieerd met je zusje! Zijn jullie de dag goed doorgekomen? @paloe, heel herkenbaar die benauwdheid. Hier zit het ook in de fam. Mason heeft ook Ventolin gehad. Mara gelukkig nu niet meer nodig. @sassie,lekker dat je je zo goed voelt. Enne dat luikje wil ik ook Wij zijn trouwens bijna exact hetzelfde qua lengte en gewicht. @inlove, hopelijk knap je snel op, hoe laat heb je je echo morgen? @incognito ,leuk dat je terug bent @diane, hopelijk voel je je snel wat prettiger.
@ tessa: hmm heerlijk met je gezin naar het bos! In zulke uitjes heb ik zo'n zin als zoonlief straks kan lopen Ik heb het denk ik gemist, maar waarom moet je morgen naar de huisarts? Uiteindelijk heeft hij toch nog zijn eten er uit gegooid vandaag. De vriend van mijn moeder heeft mij toen opgehaald en ben ik dus zonder manlief en zoonlief gegaan (ik mag niet autorijden vanwege de emesafene). Ik hoop dat het overgeven morgen toch echt klaar is... Het duurt nu al 4 dagen!
@ Yukl, he wat balen zeg Gelukkig heb jij nog wel kunnen gaan Ja met zoonlief er lopend heen was ook echt super ,hij zat te springen in het bos Nee je hebt het niet gemis hoor van de Ha. Ik moet erheen, omdat ik altijd vanaf maart tot oktober hooikoorts medicatie heb en ik niet zonder kan ( althans kan wel ,maar dan lig ik dagelijks in de lappenmand) ,dus nu moeten we proberen een alternatieve medicatie te zoeken. Vorige zw heb ik het 2 maandjes kunnen overbruggen met een speciale neusspray ,maar denk dat dat nu lastig wordt.
Was t zulk mooi weer bij jullie allemaal dan?? Hier heeft t echt heel de dag geregent. Van die motregen waar je kletsnat van wordt, heel de dag binnen gehangen dus. Sassie bij de eerste had ik ook heel snel zo'n buik. Ik heb echt heel erg naar voren gedragen, met 28 weken vroegen mensen al heel bezorgd hoe ver ik was Dat was schrikken als ik dan zei nog 12 weken te moeten. Wel ook handig in de winkels want hoefde de 6pacs cola en dozen melk niet meer op de band te zetten Echo heb ik morgen om 13.15 eerst ff snel bloed prikken. Dadelijk ff de site van het ziekenhuis bekijken mn moeder zei dat in de krant stond dat de weg afgesloten was bij t ziekenhuis. Heel handg dus. diana waar had je de 3d echo gehad? Ik twijfel nog een beetje waar ik t wil doen en of ik t doe
hoi allemaal, ik heb iets en vroeg me af of jullie dit ook hebben; elke ochtend als ik wakker word, dan voelt mijn onderbuik mega opgezet. Rechts onder zit een grote bult wat aanvoelt als mijn BM. Als ik dan geplast heb zit het er nog steeds en ik kan het goed voelen rondom in de diepte. Als ik dan naar mijn zij draai of op mijn buik voelt het alsof er een meloen in mijn buik zit. Smiddags heb ik dit niet. Alleen sochtends. Hebben jullie ook deze ervaring, want voor zover ik weet zit je BM net boven je schaambeen bij 10-11 weken. x Pina