Wij hebben de 3de echo gehad in het ziekenhuis. We willen wel een 3d of 4d echo doen maar dan pas na 20 weken. Van collega´s heb ik gehoord dat Babyview in Oirsbeek een goede is. Het klopt inderdaad dat de weg bij het ziekenhuis in Heerlen open ligt ze gaan daar een routonde maken. Is echt niet handig.
wauw 3d in het zh? In heerlen? Is dat standaard tegenwoordig dan. Babyview heb ik idd van gelezen, die in posterholt schijnt ook goed te zijn. Maar ja babyview is dichterbij. Toch die rotonde dus,,,,moet je ver omrijden? Of kun je wel de auto nog in de straat naar beneden zetten zeg maar?
Wij zijn eerst in het ziekenhuis in Maastricht geweest omdat het bij ons niet wilde lukken. Tijdens de cyclus controle ben ik zwanger geraakt. We hadden het echt niet verwacht maar zijn er heel erg blij mee. Dinsdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige en dan zullen we wel een stuk minder echo´s krijgen. In Maastricht deden ze dat om de 14 dagen. Ik heb geen idee hoe het zit, ik zou maar op tijd vertrekken want in de krant stond dat ze problemen met parkeren verwachten. Veel succes morgen in het ziekenhuis.
ik kan er dus niks over vinden beetje shit maar goed, we gaan op tijd en anders prik ik maar bloed na de echo. Aha eerst maastricht dus, das toch ook wel een fijn ziekenhuis. Kom daar voor mn werk veel, maar zelf eigenlijk altijd naar heerlen weet eigenlijk niet waarom
Yukl: Hihi, ik ben ook benieuwd! Hier zie je het ene moment wel een buikje, het andere moment helemaal niet! Ik voel me redelijk, moet elk uur iets kleins eten en eet al met al nog veel te weinig op een dag, maar heb niet meer vaker dan één keer per dag hoeven spugen, gisteren en vandaag helemaal niet! Fjew Kan weer op mijn benen staan ja, maar conditie is helemaal gekelderd tot 0,0. Vandaag even een uurtje sax gespeeld en ik was hartstikke kapot! Komt wel weer goed, maar ik merk dat het er enorm in gehakt heeft. En mijn hele huid is aan het vervellen! Komt blijkbaar ook door de uitdroging Ik merk trouwens dat ik s middags wel even moet gaan liggen, anders gaat het hier juist mis, bij jou dus precies andersom? Wel fijn dat jij je vandaag zoveel beter voelt! Weten al je familieleden het al, die je het wilde vertellen? En hoe was de verjaardag van je zusje? Tessa: Hee meid! Lekker zon dagje in het bos Morgen huisarts? Waarvoor, nieuwe medicijnen? Hoe gaat het trouwens met jou? *leest verder en ziet al waarom je naar de ha moet* Pina: Meid, dit kan heel goed je baarmoeder zijn en het kan best een soort van harde buik zijn (simpelweg gewoon een gespannen baarmoeder). Het kan best dat je s ochtends, doordat je blaas zo veel voller is dan de rest van de dag, er meer last van hebt. Ik denk niet dat het iets om je zorgen over te maken, maar doe je dat wel, dan vraag je vk eens om uitleg. 3D Echos: POSTERHOLT in Limburg maakt ze geweldig! En Karin laat je ook gewoon terug komen als ze zelf niet tevreden is over de plaatjes! Ik heb niets dan lof over haar
Wijffie ik vat het ook niet vervelend op hoor, alleen soms kan ik wat droog en bot door de bocht komen maar daar bedoel ik niets mee!!! IK heb jaren lang paardgereden, en nu sinds bijna 2 jaar gestopt. Zoals een aantal van jullie weten heb ik Ritalin geslikt voor ik zwanger werd. Daar ben ik toen ik zwanger was acuut mee gestopt het middel, waardoor je geen eetlust hebt, zorgt er dus ook voor dat je afvalt en niet aankomt, en zodra je ermee stopt je gelijk aankomt.. En wat ik ook al eerder zei ik ben niet een van de slankste...
@ luikje in buik ik ga m aaanvragen... maar na 20 weken hoeven we dat niet meer want dan verteld ons kindje in onze buik wel wat hij of zij allemaal doet hoop er niet te veel last van te hebben haha anders weet ik dus gelijk al dat het een voetballer gaat worden hahahahha uhhh ja ik denk nog steeds een jongen heeel gekkkkkk
Hebben jullie eigenlijk al kraamzorg aangevraagd? Als morgen mijn echo goed is ga ik kraamzorg en kdv aanvragen. @pina,een wat opgezette baarmoeder of misschien je darmen? @sassie,als je dat luikje hebt aangevraagd en gekregen ,geef je me dan even de link?
Ik heb niet alles bijgelezen, alle meiden met echo's; veel plezier de komende week! Ik mag donderdag weer Ik vind toch dat het zwanger zijn er wel inhakt, doe vrij weinig op een dag, en dan toch 's avonds echt om 20.00u naar bed! Esemafene lijkt hier redelijk te werken, ene dag beter dan de andere, maar in ieder geval niet meer zoveel overgeven! Vorige week drukke dagen gehad, do.dag gestudeerd, vr.dag gewerkt, familiebezoekjes gehad, vandaag bezoek en verjaardag gehad; dus nu: tijd voor m'n bed!! Weltrusten allemaal en tot dinsdag waarschijnlijk (morgen werken..)
Sassie: Ja, dat klopt, je vertelde inderdaad dat je Ritalin slikte. Ach, en wat maakt het uit dat je nu juist wel weer eetlust hebt?! Prima toch?! Ik kwam bij de eerste 25 kilo aan, vooral vocht, maar wel pas aan het einde (laatste 2 maanden) niet echt grappig, maar ach Tessa: Hier nog geen kraamzorg aangevraagd, had ik bij zoonlief geloof ik wel al gedaan rond deze tijd, maar ik wil misschien particuliere kraamzorg en daar ben ik me nu in aan het verdiepen.
ja vervelend he voor die kleintjes. De arts zei nu al dat hij vermoedde dat het astma was maar we hopen natuurlijk van niet... Hoe erg was het bij jouw zoontje?en is hij er nu vanaf? *lees net dat hij geen ventolin meer nodig heeft* Olaf heeft het ook alleen maar incidenteel nodig omdat hij Qvar (ook pufjes) erbij heeft elke dag
kraamzorg al aangevraagd in de 6e week geloof ik haha! En Olaf gaat naar gastouders via de gastouderopvang en zij houden al eenplekje vrij voor de 2e!
kraamzorg al geregelt. Had bij de verzekering de zwangerschap doorgegven en kreeg een lijst waar ik uit kon kiezen. Heb la cicogna gekozen
wij hebben naviva, daar wordt veel mee gewerkt in onze regio, we willen alleen een andere vrouw dan de vorige keer..
Hee! Dit is precies de particuliere kraamzorg waar ik het net over had! Fijn gesprek gehad? En weet je ook al wie je kraamverzorgende gaat worden?
echt waar, hihi das toevallig? Dan woon je toch ook redelijk in de buurt? Cicogna ligt 2 straten verderop hier. Mn nicht heeft ze als kraamzorg gehad en was heel tevreden! Ik heb hele fijne info gekregen van ze en ik heb me lid gemaakt van hun hyves. Daar even alle krabbels gelezen en lees hele positieve dingen
Goedemorgen de kleine man hier is niet fit Hij voelt ook wat warm aan. Ga hem zo eerst maar even temperaturen. Hij speelt gelukkig wel Hij zit nu met zijn zonnebril op zijn loopauto haha. @chikai,ja de eerste weken zijn altijd wel heftig ,maar dan breekt er echt weer een energieke tijd aan @incognito, wat moet ik me precies bij particuliere kraamzorg voorstellen? @paloe, de 1e anderhalf jaar (na 6 maand begon het) was bij Mason echt erg ,elke 4 wkn had hij wel een luchtweginfectie en werd hij hartstikke benauwd. ( en iedere keer had hij dan ook een oorontsteking ) Hij heeft ook al iets van 10 ab kuren gehad. Gelukkig ging het vanaf de 17 maand echt stukken beter Naviva, heeft mijn zus hier ook gehad en beviel idd super.Ik twijfel tussen naviva en de kraamvogel.
@ incognito: dat dacht ik wel dat je geen energie zou hebben en je conditie gekelderd is... Dat heb ik nu zelfs ook. Ik heb regelmatig hartkloppingen, jij vast ook? De vorige keer duurde het bij mij best wel een aantal weken voordat dat weer enigszins normaal was. Zeker als je nu nog niet optimaal eet! De mensen met wie ik het etentje had gister weten het allemaal al. Dus dat was wel prettig Het was heel gezellig en mijn zusje was heel blij dat ik er toch was. @ pina: ik heb laatst ook mijn eerste harde buik waargenomen! Dat was echt heel gek, wat een kleine baarmoeder heb ik nog zeg hihi Maar harde buiken komen vaak juist 's ochtends voor, dus dat kan goed Ik had ze de vorige zwangerschap ook vroeg en ook heel vaak. @ kraamzorg: oh ja, dat moet ik ook nog regelen... Ik weet niet zo goed welk bureau ik zal kiezen. Er is een nieuw bureautje hier en het spreekt me wel aan dat zij in hun folder hebben staan dat ze borstvoeding belangrijk vinden, maar dat ze het minstens zo belangrijk vinden dat de kraamvrouw zich goed voelt. Ik denk alleen dat het een nadeel is dat ze klein zijn? @ tessa: oh jee, wordt jouw mannetje ook al ziek? Beterschap! Ik hoop dat het geen buikgriep is!