@ Zeemeermin gefeliciteerd!Oh wat een mooie echo! @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom! @ MVM: daar doe ik dit keer niet aan mee. Ja het is een heel goed doel en ik heb er al twee keer aan mee gedaan, maar het afbellen daarna vond ik zo vervelend en die man, die de flessen vervolgens moest komen ophalen, was enorm bot :x @ Hier: nog steeds ontzettend moe en misselijk... Ik ga vandaag maar weer op tijd naar bed, want ik heb morgen na mijn werk ook nog cursus. (Bleh om 8.00u beginnen en om 21.00u pas klaar) Mijn vriend vroeg al of ik morgenavond niet liever thuis wil blijven...
@zeemeermin geweldig dat alles goed was en wat een super mooi echotje @alle nieuwe zwangeren onwijs gefeliciteerd en super welkom hier @roshi sorry ik heb het erg druk gehad vandaag kan je het mij vergeven.. pfff erg druk gehad vandaag werd er zelf gek van verjaardag dokter rescept op halen en dan me zelf buiten hebben gesloten ruzie gehad met de slotenmaker want mijn voordeur is al een week kapot die draait dol zegt hij dat ie aan de deur is geweest ik zeg ja hallo ik moet ook weg ik blijf echt niet de gehele dag thuis voor jou van te voren bellen is goed gezegt dat zorg ik ervoor dat ik er ben pff lekker hoor whaha dus moeten eten bij mijn moeder en daar alles opgeruimd de kinderen naar bed gedaan en dus ik ben kapot whaha ik ga zo ook echt naar bed ben zo moe.. o ja en niet te vergeten ben kots misselijk op het moment
Manuela> maakt toch niet uit meissie, vind het nog steeds erg leuk om te doen zat net alleen even in de knoop met de lijst hier. Dat klinkt voor jou ook als BEDTIJD!!!
@zeemeermin,wauw wat super joh, gefeliciteerd! Over MvM; ik ben vandaag begonnen,maar zou eigenlijk vorige week maandag al beginnen,maar toen was de leverancier de kratten vergeten8). Maar goed vandaag begonnen, en tja ik zie het wel. Ik vind het zo'n goed doel, dat ik niet wilde wachten tot na de echo,omdat ze liters urine met hcg tekort komen per jaar voor het medicijn, dus iedere week die je opvangt is mooi meegenomen, en zijn ze heeeeel blij mee, en zo help je iemand anders weer, toch? Des te eerder des te beter. hier nog steeds last van de kleine kwaaltjes, last van mijn rug erbij, en mijn buikzet echt op 's avonds, hebben jullie dat ook? en ook ik koud koud koud
Zeemeermin> Ja, why? Vita> vind het ook een supergoed doel. Vandaag gewerkt en toch is de plasbak bijna vol.
hahah eigelijk niets bijzondersmaar ik zag het staan rechtboven als je een berichtje plaatst bij locatie en dacht dat je heel ergens anders woonde joh dat komt omdat sommige meiden hiero hadden gepraat over het noorden en zo hahah heb jij dat ook dat je bij de namen ook soort van mensen in je hoofd gaat fantaseren?
Ik echt niet, ik hou van een buik (tijdens de zw-schap) kan ook niet wachten tot ik weer van die heerlijke strakke shirtjes aanmag *zwijmel* Dit was trouwens mijn buik met 40 weken
Zeemeermin> ow ik dacht je woont misschien in de buurt Bij de september2008mama's had ik dat heel erg. De eerste meeting moest ik ook echt even wennen aan alle gezichten, ik had ze me zoooo anders voorgesteld
Bedoelde ook niet vervelende last, maar zo'n gevoel alsof je buik opgeblazen is met lucht. Uhmm beetje vaag volgens mij. Zal even kijken of ik ook nog een 40 weken buik heb!
hahahah ja idd, ik wist niet dat jullie ook een meeting deden joh, wat leukk, ik hoop dat deze club dat ook gaat doen! ik ga nu lekker slapen hoor... weltrusten
Even een "nare" vraag... ik heb op onze site 2 vlindertjes staan Jollie en Kla4artje... er waren er niet meer toch (hoop ik)? Anders vind ik het zo lullig als deze er niet bij zouden staan, ze horen wel bij ons.