@ milse wat fijn dat ze ff gaat kijken! En wat belachelijk datze blijkbaar in het ziekenhuis geen duidelijke richtlijn voor dit soort gevallen hebben! @ooitmamavan3 gefli met de echo! Wat fijn meteen de grens voorbij! @ Tessa, bij Olaf gaat het nu een tijdje goed, na de kerst heeft hij nog een longontsteking gehad. Hij is nu 2 jaar en 4 maanden.. Ondertussen ook al 3 keer opgenomen, 1 keer met spoed, elke keer aan de longcocktail en zuurstof. Met de ventolin redde hij hij het gewoon niet, daarom nu dagelijks de Qvar. Op die ene longontsteking na gaat het tot nu toe goed en hij is zelfs al een paar keer verkouden geweest zonder er ziek van te worden. Olaf was vanmorgen ook heel warm, heerst volgens mij, er zijn veel kinderen ziek momenteel. Naviva opzich beviel goed, maar er was geen klik met onze kraamverzorgende. Dat was wel jammer. Ook geen ruzie ofzo, maar om nou te zeggen dat het gezellig was, nee. Toen durfde ik niet om een ander te vragen, maar nu ga ik bij de intake wel zeggen dat we haar niet meer willen.. @Yukl, jeetje wat vroeg! Bij Olaf had ik het echt pas in de laatste twee maanden, dat waren ook meer voorweeen dan harde buiken @ doglover, hoop dat je je snel beter voelt! Gaan ze wat aan de cyste proberen te doen? (sorry, misschien heb je het al gezegd, dan ben ik het vergeten) Naviva: wij hadden gelukkig wel 1 kraamverzorgende, daar streven ze ook echt wel naar @ skatjuh wat leuk dat jullie het hebben verteld! Bij ons is het komend weekeind zover, dan gaan we het onze ouders vertellen @Iris, gefeliciteerd met je echo! @ Annie haha heel herkenbaar, heb er nu nog geen last van maar de vorige keer wel! De slappe lag sloeg om in huilen of nog erger, in overgeven. Dat laatste het meest, de slappe lag hebben heb ik dus ook helemaal afgeleerd helaas
de ouders wisten het bij ons al hoor. Alleen mijn opa en oma en oom en tante nog niet. Tegen m`n moeder kan ik me niet zolang stil houden hihi @ mils fijn dat je naar de verlos mag, ff kijken of alles goed is
Ik heb er ook moeite mee om het nog niet te vertellen hoor! maar op de een of andere manier wilde ik het toch pas na de eerste echo vertellen.. zondag weet meteen ook de hele fam het, mijn vader viert dan zijn verjaardag
Milse: Jeeeeeeeeeeeetje! Wat een verhaal! En natuurlijk ben je geschrokken. Ze zeggen juist altijd dat het wel gevaarlijk is voor het kindje, als de straling daar aan komt, omdat zijn hele lijfje dan bestraald wordt! Wat een idioten Natuurlijk maak je je ongerust Gelukkig mag je gaan kijken, maar er zal nu toch niets zijn met je ukkie? 1 Keer kan hopelijk niet meteen schade aanrichten! Sterkte en toch ook wel even veel plezier vanmiddag! Iris: Gefeliciteerd met je mooie echo! Sassie: Let je wel op dat je temp niet te hoog wordt? Griep is niet gevaarlijk voor je kindje, te lang een hoge temperatuur wel. Beterschap! Annie: Gefeliciteerd met je mijlpaal! Ooitmamavan3: Gefeliciteerd met je mooie goede echo en heerlijk, een weekje vooruit! Doglover: Ja, ik had gelezen dat je volgende week de echo krijgt, maar dacht, misschien kun je hem eerder krijgen ivm je ongerustheid? Paloe: Heerlijk dat je het zondag kan gaan vertellen! Wat een mooi moment!
Wij hebben gisteren het hartje gehoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelf, met de Angelsound Joehoe! Het klopt even snel als bij onze zoon, dus ik denk nu toch écht dat ook dit weer een knulletje is
geniet er maar lekker van dat je het kan vertellen. Ik vond het in ieder geval echt geweldig om te doen ( was wel nerveus hoor ) En nu heb ik morgen m`n 3e echo en dan gaat oma in spe lekker mee. Ben heel benieuwd hoe ze zal gaan reageren
Incog, wat super dat je het hartje hebt gehoord! Heerlijk! Willen jullie weten wat het is? Wij zijn daar nog niet helemaal uit... Ik heb inderdaad heel veel zin om het te vertellen, vrijdag aan schoonmoeder, zaterdag aan schoonvader en zondag aan mijn eigen ouders en mn broert(jes) en zusje natuurlijk. Zo ontzettend veel zin in! We hebben alcoholvrije champagne van alcoholvrij.com gkocht voor alle 3 de dagen 1 (de wijn daarvan is trouwens echt aan te raden!)
Mijn smaak is helemaal aan het veranderen, was anders echt gek op brood eten en nu bleeeeeeeeh, heb mezelf net gedwongen 2 broodjes te eten maar heb meer zin in lekkere broodjes, of ontbijtkoek, sultana's, tucjes, snoepjes, fruit, heb tegenwoordig ook veel minder zin in soep (maken en eten), eten koken heb ik ook niet veel zin in, raar zwanger lijf van mij, het enige wat ik wel leuk vind om te doen is rusten, slapen, bankhangen, hihi, dus ik dwing mezelf weer vanavond naar de sportschool te gaan, we gaan met zijn tweetjes, dus heb gelukkig wel een stok achter de deur.
ga ik zeker doen! Zal heel anders zijn dan de vorige keer, want toen was ik onverwacht (10 weken!) zwanger. Toen waren we ook blij hoor, maar het is toch wat anders nu. Met mijn 20 weken echo is mijn beste vriendin meegeweest, mijn vriend wist toen niet helemaal zeker of ij op tijd kon zijn (was hij gelukkig wel) zij heeft toen echt zitten huilen en op haar vuist zitten bijten van geluk haha
Ben er anders alles behalve blij mee, wilde juist voorkomen dat ik giga aankom, maar omdat ik meer zin in ongezonde dan gezonde dingen heb, zie ik de bui wel weer hangen. Bah die broodjes liggen me zwaar op de maag. Maar snel mijn kopje thee opdrinken in de hoop dat ze snel gaan zakken.
Haha toch weer een jongetje dus? Gaaf zeg dat je het hartje nu al hebt gevonden! Dat is echt snel! Nu kun je af en toe lekker "spieken" @ milse: jeetje wat schrikken zeg! Fijn dat je direct even mag komen en ik hoop dat alles goed is! @ rimar: mijn smaak is ook niet wat het geweest is. Hier vooral dat ik gewoon steeds minder naar binnen krijg... Er blijft helaas niet zoveel over? Vandaag naarstig door de supermarkt gelopen, op zoek naar iets waar ik wel zin in heb! Hier trouwens ook meer behoefte naar ongezonde dingen, dat had ik de vorige keer ook. Toen aten we eenmaal per week bij de mac En uiteindelijk is het reuze meegevallen hoeveel ik ben aangekomen
@ yukl, ik denk dat ik vanuit het werk ook ff langs de supermarkt rij hoor, daar hebben ze meestal op maandag saucijzebroodjes in de aanbieding, jammie, vult ook, en die vind ik heer erg lekker, ben ik altijd al verzot op geweest, hartige broodjes, meestal als we ergens gingen koffiedrinken en mijn vriendin nam gebak dan had ik meestal een lekker broodje, heerlijk gewoon.
De wijn, wit of rood? Ik heb echt zin in een wijntje, maar dat pak ik natuurlijk niet! Ja, wij willen zeker weten wat het is, ik heb al een heel idee voor de meisjes kamer en ook de meisjes naam weten we al, maar ik denk dat het een jongetje is, dus vandaar dat ik het echt zeker wil weten. Wil de kamer er ook echt naar maken Heerlijk, 3 dagen achter elkaar genieten komend weekend, ik zou zeggen; geniet ervan!
Rimar: Tjah, dat komt vaak voor hoor, die veranderingen Voor een gedeelte kun je daar lekker aan toegeven Yukl: Ja, ben er wel zon beetje van overtuigd nu hoor, weer een knulletje! Manlief nog steeds niet, die weet zeker dat het een meid is!
jaaaaaaaaaa prachtig kloppend hartje gezien, mooi actief kindje. alles kloppend voor de leeftijd en precies wat ik zelf uitgerekent heb klopt. ben 10 weken en 3 dagen zwanger, we zijn zo blij Hadden een hele lieve echovrouw en hebben 4 fotos mee gekregen. Zal er even 1 in mn album proberen te zetten sorry effe ego hyper
inLove, helemaal geweldig hoor, ik hoop volgende week net zo enthousiast mijn verhaal te mogen gaan posten
ik heb een pakket besteld en binnengekregen met rose en witte wijn. de rose hebben we afgelopen weekeind gehad en die was goed te drinken! de sparkling wit en rose heb ik op de 9maandenbeurs geproefd en die waren ook lekker. de rode weet ik niet, die heb ik (nog) niet gehad Wij zijn er nog niet uit, als ik nou het gevoel zou hebben dat het een jongetje was zou ik het niet hoeven weten denk ik, had het bij Olaf ook goed. Maar heb nu het gevoel dat het een meisje is! dus heeeel erg nieuwschierig genieten gaat zeker lukken!