@InLove: gefeliciteerd joh! Echt super! Verder kan ik ff niet reageren, beetje druk op het werk helaas.
@ rimar: hihi ik ben ook van de hartig! Hou ook helemaal niet zo van taart @ inlove: woei, gefeliciteerd!! wat fijn! @ incognito: haha nou ik ben heel benieuwd wie van jullie 2 gelijk krijgt! Ik heb heel lang een meisje gedacht, maar nu begin ik toch weer te twijfelen... Mijn zusje is er heilig van overtuigd dat het een meisje gaat worden! He we hebben de laatste tijd gelukkig alleen maar goed nieuws hier Fijn!
ja inderdaad fijn, dat was in het begin wel anders, toen werd ik er soms helemaal triestig van! laten we hopen op alleen maar positief nieuws de komende..jaren eigenlijk!
Morgen naar de verloskundige heb ff een lijstje gemaakt hoe en wat en me vragen erop! Voor het geval ik alles ineens vergeet... Ben nog steeds op werk, ben moe, ben begin nu ook humeurig te worden... ben gewoon ziek aan het worden @ zwangerschapsdagboeken enzo die ik had besteld die ga ik strax halen, domme pakjesbezorger, heeft niet eens bij de buren geprobeerdt dus nu mag ik naar het postkantoor om t op te halemn maar jah kan ik deze dagen lekker lezen... als ik ziek thuis ben ff rusten ben kapot... @ Dromen ik droom zo gek, ik droom over orka's in de tuin, en over helicopters voor het raam ( mijn ex is begin maar uitgezonde vandaar dat ik erover gedroomt heb haha ) En natuurlijk ook hele geile dromen helaas geen man naast me dus af en toe iemand bellen kan ook haha tsja ik moet wat... Meisjes fijne avond... ik spreek jullie
Ben bijna plaatsvervangend nerveus voor je hihihihi..vind dat je nu wel lang genoeg hebt gewacht...(en wij ook)...
Buh weer 2 keer overgegeven. Beetje jammer, heb ik met moeite vandaag 3 glazen sap gedronken, komt een deel er weer uit! Ik heb geen zin meer in drinken, buh...
meiden met een mooi echo gaaf joh en geniet er van hier is het beetje hectisch met alles lynette vergt veel aandacht en vandaag precies 12 weken hi hi dus die magische grens ben ik over gelukkig.. nou fijne avond ik ga snel weer naar de kleine dame
Wel blijven drinken hoor wijffie!!!!! Anders drinkbouillon of zo..of hou je echt helemaal niets binnen??? Zo klote voor je!!!!
Jeej gefeliciteerd met de grens!!! Toch best lekker gevoel hè??? hihihihi..jij ook een fijne avond XOXO
Ja haha ik doe mn best Het staat me alleen zo ontzettend tegen, dat het echt iedere dag weer een gevecht is. Super irritant! Jeetje wat gaat het hard hier zeg, dat we nu al over die "12-weken-grens" (al is het voor mij geen grens, maar goed ) heen gaan!
Meiden die de magische grens van 12 weken hebben overschreven GEFELICITEERD!!!! ( ik ben de laatste nog 3 weken en 5 dagen hahaha)
Wijffie... GEFELICITEERD...druk druk druk... ziek moe lamlendiggg pffff zie door de bomen het heeeele bos en dat wordt me nu ff te veel... Denk aan je en dikke kus aan de kids Kus Ons
Hoi meiden! Ik ben in het ziekenhuis geweest hoor en alles was goed!! Wat een opluchting zeg! De baarmoeder zag er goed uit, het zag er niet naar uit dat ik vruchtwater verloor en het vruchtwater zag ook mooi helder! Het kindje deed het ook heel goed, eerst was ik even bezorgd want het lag te slapen maar toen schudde de gyneacoloog het even wakker! Zo leuk om te zien! Het kindje zag er goed uit en de navelstreng ook!! Ze dacht dat de straling geen kwaad kon omdat de foto's in mijn nek gemaakt zijn en niet lager... Ik hoefde me daar geen zorgen om te maken.. Meiden een hele fijne avond allemaal!! Ik ga heerlijk opgelucht op de bank hangen!
Oh, wat fijn Milse, deze bevestiging dat het er allemaal goed uitziet en je je geen zorgen hoeft te maken! Nu nog even van de pijn af en alles is weer goed. Hang ze!
InLove: Super toch? Heerlijk dat gevoel, gewoon lekker van genieten! Paloe: Oh wat spannend! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook het gevoel heb dat het een meisje is, maar ik hou mezelf gewoon heel sterk voor dat het een jongetje is! Hmmm, dan ga ik die wijn denk ik gewoon lekker bestellen! Ik ben niet zon rode-wijn drinker, maar rose en witte wijn gaan er wel in hoor Wat heb je trouwens een heerlijke banner, fijn om te weten dat we volgende week de gevarenzone al voorbij zijn! Yukl: Ja fijn he, al dat goede nieuws?! Nou, zie mijn reactie hierboven aan Paloe ik denk eigenlijk wel dat het een meisje is, maar met mijn ratie zeg ik een jongetje . Snap jij het nog? Jeeetje meid, oppassen he?! Gebruik je de emesafene nog wel? Blijft jou man trouwens ook de hele dag je kont nadragen met drinken en eten? Die van mij wel en ik word er gek van, het is lief bedoelt, maar hij is zó bang dat ik weet in het ziekenhuis kom! Sassie: af en toe iemand bellen, doe je dat echt?!!!! Milse: Wat een geruststelling, gelukkig maar!
goed nieuws Milse!!! Heel fijn!! dames tnx voor de lieve en leuke reactie. Ben nog steeds heel blij hier