Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dat heb ik dus ook?? gister een paar keer dat ik dacht: dit zijn volgens mij echt niet mijn darmen?? was ook benieuwd of het zo vroeg al zou kunnen (is wel de 2de) misschien dat ik het morgen even aan de gyn vraag (als ik het niet vergeet;))
    morgen om 17uur mag ik voor de 12weken echo.

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    voelen: Of het nu kan of niet. Weet toch zeker dat het niet mijn darmen zijn want die zitten nu een stuk hoger.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #3663 Athina, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    Ik vind de babydozen de rotzooi wel waard ;) . Qua post krijg ik niet zo veel. En qua mail: Ach, dan schrijven we ons weer uit ;) .
    Ik vind de doos van de prenatal (met name de 1e -tijdens de zwangerschap) zéker de moeite waard. Die van Etos is simpel, maar gewoon érg leuk omdat je hem al zo vroeg mag halen :) . De dozen van ná de bevalling, stellen bij beiden niet veel voor, maar ach, leuk dat je het krijgt :D , wat dat betreft vind ik het uitpakken gewoon al erg leuk altijd!

Verder voor ná de bevalling, de dozen van de supermarkten (plus, c1000) , die je krijgt als je een kaartje laat zien daar, die zijn ook zéker de moeite waard. Dat is eigenlijk bijna een klein boodschappenpakketje.
    Ik vind trouwens een deel van de spam (de baby-gerichte) , helemaal niet erg en alleen maar leuk ;) . En ach, ik schrijf me sowieso her en der wel eens in voor dingen en weet dan wat het gevolg is ;) .

4. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Athina: wanneer mag je die van de Etos ophalen dan?
    Ga ik toch ook eens kijken waar de dichtstbijzijnde Plus en C1000 bij ons zitten, volgens mij absoluut niet in de buurt, maar ach. Misschien kan ik anders opa's/oma's ook lief aankijken, of werkt dat niet?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je moet even kijken welke supermarkt er wel in de buurt zit, er zijn er namelijk meerdere die het dus doen, maar dat zijn vaak regio gebonden supermarkten. Maar dat is dus echt pas voor na de bevalling hoor.
    Etos mocht ik geloof ik met 4 maanden al ophalen, mits dat natuurlijk niet veranderd is inmiddels.

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    dacht dat Jan Linders t ook deed. Plus en c1000 hebben erg leuke dozen idd.
    Alleen de plus zit hier dus die ga ik zeker aanvragen. Vorige keer moest t geboortekaartje bij ze afgeven en kwamen ze de doos thuisbrengen.
    Helaas was t een hele oude doos, echt ook een andere doos als op de site. De inhoud was mager. Dus ik had gemaild, dat de producten die op de site staan er niet inzaten en dat ik wel teleurgesteld was. De dag erna stond wederom de plus voor de deur. DIt keer met wel een nieuwe doos, tot de nok toe gevuld. Een briefje erbij met excuses, ik had idd de oude doos gekregen. Dus echt heel leuk!

7. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi meiden,

Ff een heel ego berichtje....

Heb sinds vanmiddag weer krampen in me buik (laatste keer met 5 weken)...denk dat het me baarmoeder is maar vind het niet fijn...als ik er morgen nog last van heb ga ik de verloskundige bellen..

Heeft er iemand nog meer last van??? Of meiden die een tweede krijgen..herkennen jullie dit??????

Sorry voor dit ego bericht

XOXOXO

8. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Vandaag bij de verloskundige geweest, bloedprikken BLEGGG ik vind het nog steeds niet leuk, maar ja alles moet gecontroleerd worden zeker nu ik mijn kleine baby in mij draag, mijn gewicht is goed, en me bloeddruk was prima... Leuke bladen meegekregen, en nog wat dingetjes van zwitsal heel leuk!!!

Over 2 weken weer een echo... en over 5 weken weer naar de verloskundige

HET IS ECHT IK BEN ZWANGERRR!!!! En indd 30 oktober 2010 uitgerekend!!!

@ Annie meis dat is je baarmoeder die aan het groeien is... ik had het er vandaag nog met de verlos over... En zij zei ook af en toe kan je die rekkingen en steken voelen, het voelt anders als ongesteld zijn... Maar dat het vervelend is en je onzeker maakt is een ding wat zeker is, maak je je zorgen zou ik gewoon even bellen!!! Beter te veel gebeld dan helemaal niet...

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ annie: ja, daar had ik de vorige zwangerschap ook last van. Zijn het geen harde buiken? Je baarmoeder heeft gewoon weer een groeispurt denk ik. Maar kan me voorstellen dat het niet prettig is voor je! Bedenk je goed dat de kans dat het fout gaat na je goede echo echt heel erg klein is! Komt goed :)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gefeliciteerd Sassie!

@ Annie: Ik ben nu nog niet zo ver, maar bij m'n vorige zwangerschap kreeg ik omstreeks die tijd érg veel last van pijntjes, duurde 2 of 3 dagen ofzo, vlos gaf toen aan dat het niets ernstigs was. Waarschijnlijk toch de banden... Het was toen even zo gemeen en heftig dat ik er echt paracetamol voor moest innemen. Maar ook dát hoorde er dus bij. Maar oke, het maakt je wel onzeker he..

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    die pijntjes, krampen en steken zijn idd niet goed voor je. Je wordt er onzeker van. De vorige keer had ik dat ook, nu denk ik "ow ja, t groeit" Maar fijn is t niet.

Sassie wat ben je toch lekker enthousiast, wat moet dat worden als frummel er is :D Denk dat heel de wereld t dan wel weet dat je een super trotse mama bent. Leuk om te lezen steeds!

12. Sassie85

Sassie85 Actief lid

1 aug 2007
    371
    0
    0
    Telefoniste
    Rotterdam
    Thanx meid... ja ik ben ook echt zooo vrolijk en zooo BLIJ....

Ookal schijnt de zon niet altijd, ik straal dan wel voor de zon...

Als ik in de stad loop, moet ik me verbergen achter me zonnenbril want anders loop ik de hele dag te flirten met mannen om me heen hahha...

13. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey lieve meiden,

Bedankt voor de reacties....

Ben gewoon errug onzeker...toch morgen maar ff verloskundige bellen..gewoon voor de zekerheid.

Zal vast wel goed zijn allemaal, maar inderdaad liever te veel bellen dan helemaal niet...

fijne avond meiden!!!! Ga ff op de bank liggen en me laten verwennen door me mannetje..

XOXO

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Sassie: Wat ben je toch heeeeeeeeeeeeeeeerlijk open ;) Tjah, je vroeg zelf een beetje de vraag op, maar gelukkig vind je het niet erg ;)

Rimar: Jeetje, nog 1 week wachten! Dan heb je echt wel lang moeten wachten, maar 1 voordeel, je ziet meteen je hele kindje! Armpjes, beentjes, handjes en voetjes, alles kun je dan al zien, heel speciaal!

Paloe: Hee meid, hoe was je echo?!

Ooitmamavan3: Ah, wat een mooie echo, zo duidelijk een kindje al! En van dat aanbod om met 14 weken nog eens te kijken, zou ik zeker aannemen!

Rodelief: Super dat je nu al af en toe wat voelt! Lekker vroeg, maar je weet natuurlijk wel al hoe het voelt, bij de derde, geweldig dat gevoel :D

Gwn: Super hoor, dat je het hartje weer gehoord hebt! Blijft een prachtig geluid :)
    Ja! Bij een jongetje klopt de hartslag beduidend lager dan bij een meisje :D Dus ik hoop op een supersnelle hartslag bij de volgende, maar volgens ons klopt dit hartje net zo snel, ik wacht het bij de vk nog even af :)

Annie: Ik herken de krampen niet, maar vind het wel heel vervelend voor je! Dit is ook mijn tweede…

Babydozen: Ik wil er zoveel mogelijk!!!! Zó leuk!

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @InCognito: tnx! Maar is er dan ook een 'grens'? Want wat is langzaam en wat is snel? Wat was het bij jullie zoontje bijv?

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ze zeggen bij een jongetje tussen de 140-160 en bij onze zoon was het inderdaad 136-140 meestal, vanaf 17 weken (in het begin klopt het hartje nog sneller altijd, toen wij zelf gemeten hadden, klopte het hartje 178 slagen met de angelsound met 9wk4)

17. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi ,
    vandaag een echo gehad en jeej wat is die kleine gegroeit in 2 weken tijd zeg , mijn kleine vent was er voor het eerst bij en helemaal in de wolken want tja de baby zwaaide en natuurlijk alleen naar hem ;) nu licht justin lekker te slapen en te dromen van z'n zusje zoals meneer beweert haha en mams lkkr ff op de pagina te lezen hier nog een foto van de echo en m'n beginnende buikje ,
    fijne aaf dames

18. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    en mijn kleine ukkie :)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Manuela: Wat een enorm prachtige echo zeg! Heb m geloof ik nog nooit zo mooi duidelijk gezien!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    *ik wil een hondje.....*

Deel Deze Pagina