Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    @skatjuh: Wat een mooie foto's!!! En zo duidelijk ook....gefeliciteerd meid!!!

@gwn: succes bij de meting en lekker genieten van het kijken naar je kleine

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames!

Net terug van de echo en hij was echt fantastisch! Ze heeft er helemaal de tijd voor genomen, al ging het eigenlijk alleen om de nekplooi, dus was errug leuk.

Nekplooi was op zijn grootst gemeten 1,8mm (vanaf 3,5mm is verhoogd), dus prima. Hopelijk morgen al totaaluitslag met bloedwaarden erbij.

Ons hummeltje was erg gegroeid en we komen nu zelfs op een week eerder uitgerekend. Ze gaat nog met de verloskundige overleggen of dat aangepast gaat worden, of dat het gewoon 2 oktober blijft.

Ook was ie erg beweeglijk, en maar schoppen en rollen! Toch was op de buik duidelijk favoriet (zo lig ik ook het liefst ;)). Ze kon zien dat de placenta aan de achterkant is aangelegd, dus ze voorspelde dat ik de schopjes vroeg zou gaan voelen. Ben benieuwd!

Bekijk bijlage 61133

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
  4. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Wat een mooie echo!!!!!!!!!!!!!!! Wow een week terug gezet, dan groeit je kleintje echt hard hahahah... Ben benieuwd wanneer je de kleine gaat voelen, lijkt me zo speciaal

5. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    En de laatste, dan zal ik stoppen met al deze ego-berichten :): de hartslag gemeten (nu 160).
    Bekijk bijlage 61136

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    prachtige echo!!

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Mooie echo`s meiden!!

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gwn mooie echo hoor, ik had gisteravond laat bruin slijm bij het afvegen. Maar nu is het weg, dus geen idee wat dat nou weer was allemaal, maar blijf nog voorzichtig hoor

9. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Bruin=oud zeggen ze...fijn dat je er nu geen last meer van hebt. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Nog een paar nachtjes slapen wijffie..eindelijk jouw tijd om ff naar binnen te gluren:).

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja, kan al niet meer wachten eigenlijks, wil ook, heb al zoveel mooie echo's voorbij zien komen.

11. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Wow, het zulk mooi weer hier...word helemaal gek achter me computertje...haat werken met dit weer!!!

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja was gisteren vrij heb heerlijk mijn beddegoed buiten aan de lijn gehad, heerlijk in slaap gevallen gisteravond

13. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Dat vind ik ook altijd zo heerlijk!!! Vers schoon beddegoed...heb het liefst iedere dag nieuw beddegoed op me bed...maar ik leef niet om te wassen hahahhaa

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat een mooie echo's allemaal!
    Hopelijk mag ik vanmiddag ook weer een mooie toevoegen!

Misselijkheid is helaas nog niet weg, ook niet met medicijnen, dus doe maar erg rustig aan.....

15. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Veel plezier vanmiddag!!! We wachten op de foto's hihiihi

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee ik ook niet hoor, maar komend weekend is/wordt het allemaal regen dus dat was ook mede de reden om met het mooie weer gisteren gewoon een daggie vrij te nemen.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey meiden,
    Ben ik weer even, sorry dat ik nog niet veel ben maar ben de afgelopen 3 dg flink misselijk geweest met spugen dus heb vandaag de ha gebeld voor zetpillen.
    ook is mijn dochtertje ziek geweest.

Verder gaat het goed aan deze kant, ik kon alleen met Riley met 9wk het hartje al vinden met de angelsound, maar nu hoor ik alleen mn eigen hart.
    komt goed allemaal, maar het stomme is dat je je dan zorgen gaat maken of het allemaal wel goed gaat daarbinnen.

@tessa veel sterkte de komende tijd met je moeder.

XXX Gusam

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Gusam, hier ook raar maandag. Bij mn dochter met 9 weken een uitwendige duidelijke echo. Nu niks! Dus schrok wel, dus inwendig en ik ben 10 weken.
    Echomevrouw zei dat bij elke zwangerschap de baarmoeder anders ligt en je dus niks kunt verglijken. Stelde me wel gerust, nu maar hopen dat 6 april de verlos t wel zo kan vinden!

19. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey Gusam, maak je niet te druk meis..net als wat InLove zegt, elke zwangerschap is toch weer anders...

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    succes vanmiddag!

Deel Deze Pagina