ow meid, met deze periode zien ze het écht wel zonder volle blaas hoor! Rond de 8 / 9 weken is het nog weleens handig, maar nu hoeft dat niet meer hoor! Sterkte verder! En veel succes en plezier met je echo !!
hoi meiden, ik heb snel even terug gelezen, zag mooie echo's ! chikai, hoe was het bij jou? Verder ook veel meiden die het druk hebben en/of nog misselijk zijn. Balen hoor, die misselijkheid Zelf heb ik een vermoeiende dag achter de rug, herhaling EHBO op m'n werk (juist op m'n uitrust-ochtendje, terwijl m'n dochter dan op het kdv zit) , tussendoor m'n dochter op halen en nog even terug naar de EHBO . Fae hield het aardig vol zo'n 1,5 uur. Daarna naar huis, haar afzetten en zelf naar de huisarts om een moedervlekje weg te laten halen en daarna zelf even afgeven in het ziekenhuis. Viel mee allemaal, maar ik vond het toch best eng van tevoren . En s avonds dus zó moe dat ik om 18.00 uur even ben gaan liggen, en eigenlijk niet meer uit bed gekomen ben. Maar oke, vandaag nog even een rustig dagje, dochter straks nog een middagje kdv en dan vanavond een verjaardag. Fijne dag allemaal en voor wie nog meer een echo heeft: Veel plezier !
Uhm kun je wat specifieker zijn? Mag je er geen 3 meer per dag omdat je ze al 4 weken slikt? Of mag je er uberhaupt geen 3 per dag? Ik heb er 3 per dag voorgeschreven gekregen en de apotheek heeft daar ook geen melding van gemaakt. Op de bijsluiter staat zelfs 2 tot 4 per dag (van de apotheker zelf dus). Overigens ga ik natuurlijk niet zonder inbreng van mijn eigen huisarts dokteren.
@ Skatjuh: GEFELICITEERD met je mooie echo!!! @ Gwn: GEFELICITEERD met je mooie echo en je goede uitslag!!! @ Rimar: jeetje spannend meid... nog heel even dan heb je ook je echo. Bruin is oud dus... Denk dat het gewoon goed zit. Jij komt hier gewoon ook hele mooie foto's showen... @ kwebbelsnoes: Veel plezier straks met je echo... Ik had de eerste keer(met 6w4d) een uurtje voordat ik ging 4 glazen water gedronken en onderweg nog 2 pakjes leeggedronken, toen zei ze dat mn blaas erg vol was dus misch een idee? Vorige keren met 10 en 12 weken ging t bij mij goed zonder dat ik meer gedronken had dan normaal maar ik begreep geloof ik vorige keer uit jou berichtje dat het bij jou een beetje moeilijk zichtbaar was? @ Paloe: Oh... dat heb je echt gaaf gemaakt!!! Hier gaat alles nog steeds lekker... Vermoeidheid word ietsje minder dus eigenlijk zo goed als geen klachtjes meer. Nu op naar morgen en zondag... Dan gaan we het vertellen... Liefs mij      
Hey iedereeen, ik heb niet zo veel tijd dus heb niet echt bijgelezen maar wel mooie echo's gezien Even om te laten weten dat mijn echo goed gegaan is ik ben nu 11weken en 2dagen, vorige keer was ik uitgerekend op 16/10 nu is het 13/10 en ik zelf had 11/10 dusja hehe Hij leek zelfs al het geslacht te zien (maar dat deed hij vorige keer ook en het bleek niet te kloppen ) Ik zal de foto binnenkort in mijn album zetten
Hallo dames, Excuses voor mijn lange afwezigheid, helaas geen internet op het werk en s' avonds erg moe... Ik lees veel nieuwe berichten..heb niet alles gelezen..het tempo gaat erg vlot... Afgelopen woensdag hebben we onze eerste echo gehad, en alles is goed, kindje was erg druk en stuiterde van de ene naar de andere kant...lief en nu geloof ik het ook pas echt... Mijn uitgerekende datum is zoals ik zelf al dacht een week opgeschoven naar 12-10-10.. Ik beloof dat ik vanaf nu wat vaker zal meelezen... Liefs en genietse
@Paloe: echt super leuk! Krijg je vast hele leuke reacties op ook straks! @Granta: mooie echo hoor! @Ooitmamavan3: fijn dat je je steeds wat beter voelt, nogmaals veel plezier & sterkte zondag! @hier: ff snel, heb het druk op het werk. Om 7 uur naar bed gaan gister heeft wel wat geholpen, voel me nog steeds ziekig, maar wel goed genoeg om naar het werk te gaan. Had ik al gezegd dat we over 3 weken weer een echo hebben? Ze willen dan kijken hoever hummel gegroeid is, en beslissen dan of de 'a terme' datum naar voren gehaald wordt. Nou, tegen een extra echo zeg ik geen nee .
@paloe: Wat een leuk kaartje!! Dat is ook een leuke manier om het aan iedereen te vertellen! Ben benieuwd naar de reacties! Wat komen er weer een mooie echo's voorbij zeg! Het blijft toch bijzonder he! Ik heb vandaag lekker een dagje voor mijzelf, de kinderen zijn bij hun vader en mijn mannetje is naar zijn werk. Ik had nog last van mijn nek en hoofd van het ongeluk dus lekker even op bed gegaan en heerlijk een uurtje geslapen. Nu werd ik net wakker met enorme trek in kaassoufle hihi heb meteen de frituurpan aangezet!! Ik ga zo even kijken of het lichtje al uit is!! Lekker!!! hihihi
hallo, heb nog niet bijgelezen, maar ben zo druk, dat ik even keuzes moet maken. Kan helaas niet alles tegelijk... Vandaar dat ik er even wat minder ben, maar ik haal de schade in hihih knuffel en ik hoop dat het met iedereen heel goed gaat...
Hallo allemaal! Paloe; leuk idee! Ben benieuwd naar de reacties! Enne kaassouffles; ik moet er niet aan denken iets uit de frituurpan te eten, lees maar even onderstaande "ego-berichtje"... (sorry, maar het is even fijn om het zo van me af te schrijven...) Even over de emesafene; ik gebruik deze nu al ongeveer 3 weken, en gemiddeld 2 a 3 per dag. Bij de huisarts kreeg ik gewoon weer een nieuwe hoeveelheid mee, want ik durf nog echt niet zonder: (ff ego...) Van mij mogen ze die hele zwangerschapsmisselijkheid en moeheid afschaffen! Ben het letterlijk spuugzat, en als ik nu het idee had dat die medicijnen wat hielpen... Maar niets hoor, vanmorgen kwam al m'n zorgvuldig gegeten eten er alweer vrolijk uit.... Dacht ik; bel eens de vk voor tips, kun je alleen tussen 9.30u en 10.00u bellen voor een telefonisch consult met de vk, anders krijg je de assistent. Wil nu toch weleens weten hoe ik wat meer kan eten en waarom ik 's avonds en 's nachts zoveel buikpijn heb.. Dan moet ik echt met mijn handen op mijn buik in bed gaan liggen, want niets anders helpt... pffff... Gelukkig is met de kleine alles goed, gisteren een mooie echo gehad (hij had de hik, haha!) alles goed gezien en mooi hartje horen kloppen! Dus; mijn gevoel geeft zeker nog niet zonder of minder emesafene aan..... (mijn moeder heeft het 3x 9 maanden lang geslikt en mijn zussen en ik zijn kerngezond) Even echo spam:
@chikai: Wat balen zeg dat je zo ziek bent! Ik had het gelukkig alleen in het begin, na negen weken was het over. Hopelijk duurt het bij jou ook niet zo lang meer.. Wel een prachtige echo zeg!!
hallo allemaal! zie weer een paar mooie echo's! onze echo vanmorgen was echt geweldig. onze kleine was superdruk! koppeltje duikelen, zwaaien, spartelen met de beentjes, was echt een leuk gezicht! ook het hartje weer even gehoord, prachtig. mijn bloeduitslagen waren ook allemaal goed! nu pas over 4 weken weer!
springrat! wat een mooie duidelijke echo! Balen van de emasefene en de misselijkheid... Bij mij begint het er nu vaker door te knijpen..ik baal..ik ben vooral in de avond heel misselijk. Heel 'lullig' voor mannetje Dank voor de leuke reacties op het kaartje! Ik ben er ook erg benieuwd naar Maar de meesten zullen het zondag wel horen op mijn vaders verjaardag (van de fam dan) En ik twijfel, denk dat ik tot de 12 weken wacht voor we het aan vrienden sturen
@paloe mooi hoor echt super gaaf hi hi @granta mooi echo hoor meis @chikai super mooi echo ook hoor... @kwebbelsnoes goed om te horen dat het allemala weer super is gegaan met die kleine schat van je hi hi ik wens iedereen een fijn weekend en tot snel o ja ik heb het idee dat ik er veel afspraken niet meer bij heb er staan er nog maar ene paar op de site willen jullie mij evne een pb sturen als je je er niet meer bij staat voor een nieuwe afspraak zou zonde zijn als het niet meer bij komt
@ paloe: leuk kaartje inderdaad! Betekent jouw knipoog dat jullie seksleven op een laag pitje staat? Hier dus ook! Ik voel me zo moe en beroerd, dat ik er echt geen puf voor heb! Bovendien moet ik er niet aan denken om te zoenen met manlief, volgens mij ga ik direct kokhalzen. @ kwebbelsnoes: wat fijn dat alles nog steeds goed is! @ chikai: wat ontzettend vervelend voor je zeg En jeetje, je moeder was dus echt de hele zwangerschap door misselijk? Ik hoop dat dat voor jou niet het geval is. Kun je anders niet eens aan de huisarts vragen of je primperan mag proberen? Dit werkt voor veel mensen beter dan emesafene. Voor de dames met misselijkheid: hebben jullie ook het probleem dat je je tanden niet kunt poetsen? Ik sta na een paar seconden al te kokhalzen en krijg mijn tanden dus echt niet gepoetst... Inmiddels al een week niet meer en vind het echt ontzettend vervelend! Iemand tips?
Paloe: Aha, wij zien alleen dan een stuk baarmoeder en de vruchtzak met baby, heb die witte rand nooit gezien Geweldig, dat kaartje! Waarom zeg jij wel eens: Springrat? Heb het nu wel al meer gezien en ik vraag me toch af wat je ermee bedoelt! Yukl: Kun je niet poetsen met water? Ik kon het ook haast niet, maar 1 keer per dag lukt gelukkig nog wel Athina: Veel plezier vanavond! Kwebbeslnoes: Ooitmamavan3: Veel plezier dit weekend! Heerlijk dat je klachten zo goed als voorbij zijn Joyce: Echt lekker dat jij zoveel echos krijgt en fijn dat alles goed is Gwn: Ik hoop dat jij je snel beter voelt! Heerlijk, nog een extra echo, hoe meer hoe liever Milse: En, smaakte de kaassouflé? Chikai: Balen dat je je nog steeds zo slap en misselijk voelt zeg wel een mooie echo, gefeliciteerd!
@ incognito: nee zonder tandpasta lukt zelfs ook niet! Dat had ik inderdaad al geprobeerd... Volgens mij is het gewoon hopeloos en moet ik maar heel snel naar de tandarts als de misselijkheid weer over is (de vorige zwangerschap lag ik kokhalzend in de tandartsstoel haha).