Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Sorry, geen puf om uitgebreid te reageren. Vandaag weer even een off-day. Twee keer overgegeven en de hele dag op bed gelegen. Te gaar om boe of bah te zeggen. En ja, de huishoudelijke taken blijven hier ook een beetje liggen ;)

Wel hele mooie echo's voorbij zien komen :) Het zijn al echte kindjes!

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
  3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    tnx Pina! T bevestigd mn gevoel

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooie echo Mickey!!! :)

Is zuivel dan niet goed als je een lage bloeddruk hebt? Weet je ook waarom? Ik heb namelijk een lage bloeddruk en ben verslingerd aan zuivel, dus vandaar...:)

En dat alles maar blijft liggen in huis is ook hier heel herkenbaar! Ik doe alleen het hoognodige, en voor de rest komt het later wel weer. Krijgen jullie veel hulp van de mensen om je heen? Vriend/familie etc?

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Zuivel vertraagt de opname van ijzer uit je voedsel, dus je moet wel zuivel drinken, maar bij voorkeur niet bij het eten!

Ook ik kom niet aan het huishouden toe door vermoeidheid, gelukkig doet mijn vriend erg veel in huis, ging eigenlijk vanzelf, ben dus erg blij met m :D

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    welkom brenda!

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je! Is gelukt, ze vonden het hartstikke leuk!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha vind je? Dank je!

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    incog, helemaal herkenbaar!

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vervelend een hoge bloeddruk..ik moet juist uitkijken dat hij niet te laag wordt..

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    kwebbel wij wilden het bij Olaf niet weten..t is heel goed te doen hoor om het voor beide geslachten geschikt te maken:)

12. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    bij mijn zoontje wilde ik het ook weten... en nu ook weer...waarom weet ik niet ben gewoon te nieuwsgierig.. myn vriend vind het weer leuker om het een verassing te houden... nou prima heb gezegd dan doe je je ogen maar dicht hahaha..

is niet dat ik het doe voor de makkelijkheid... want ik ben tog niet zo van blauw voor een jongen en roze voor een meisje..zijn genoeg kleuren die voor beide kunnen... maar ben gewoon te nieuwsgierig.. ;) ;)

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Geslacht: wij willen het niet weten. Mijn vriend zou het misschien wel willen weten, maar hij vindt dat hij voor mij de magie niet mag wegnemen.... Het is voor hem niet de eerste. Wat betreft het inkopen doen, ons babykamertje wordt waarschijnlijk gebroken wit en verder veel geel en oranje, kan altijd.
    Verder heb ik alles gelezen, maar is het lastig om te onthouden en te reageren.
    ga wel weer beter mijn best doen vanaf nu......:)
    Groetjes,
    Elleke

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ huishouden: ja dat komt er hier dus ook niet zo van terecht. Manlief heeft het wel zoveel mogelijk van me overgenomen, maar hij komt ook lang niet overal aan toe met zoonlief er bij. De badkamer moet bijvoorbeeld echt heel nodig eens worden schoongemaakt en er moet ook eens gedweild worden. Hier helaas geen hulp van familie of vrienden omdat die simpelweg niet in de buurt wonen. Bovendien werken mijn ouders gewoon fulltime.

@ geslacht: wij willen het wel weten. Het lijkt me heel bijzonder om het pas met de geboorte te weten te komen, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen ;)

@ lage bloeddruk: hier ook maar zover ik weet kan dit alleen kwaad voor jezelf, als in dat je er duizelig van kunt worden. Een hoge bloeddruk is veel ernstiger. Er is ook geen behandeling tegen een lage bloeddruk, al zijn er soms wel oorzaken die een lage bloeddruk kunnen veroorzaken en die je dan wel weer kunt behandelen. Maar meestal is de oorzaak 'gewoon' de zwangerschap.

15. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ brenda: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@Chikai: vervelend zeg dat je je zo rot voelt... Hoop dat het snel beter gaat.

@ kwebbelsnoes: mooie echo!!!

@mickey1980: mooie echo!!!

@ doglover: ik vond het ook altijd een hele kunst om alles te onthouden en dan vooral met namen erbij hihi.
    Tot ik hier een keer las dat iemand gewoon kladblok of word erbij open had staan en dan daar haar reactie's op typte , zo doe ik het nu ook en dan is echt heel erg makkelijk. Gewoon na het typen even als reactie plakken.

Liefs mij

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Hier weinig nieuws, behalve dat ik natuurlijk verre van lekker in mijn vel zit. Ik denk morgen de bloeduitslagen van mijn suiker. Heb wel met regelmaat wat steken vooral als ik er pieker ( krampen is niet echt het juiste woord) Zou dit door de stress en spanning kunnen komen? Ook als je nog maar zo kort zwanger bent?

@incognito, ik regaeer vanavond even terug op je pb :) Hoe is het nu met de misselijkheid? De lusteloosheid is heel herkenbaar. wil wat doen op het kamertje van de baby ,maar de zin is ver te zoeken.
    @gusam ,fijn dat die andere zetpillen helpen zeg. En super dat je het hartje hebt gehoord!
    @athina, ik hoop maar heel hard dat ze überhaupt nog een behandelplan kunnen maken. Wat ik lees op internet is uitzaaiingen in de lever niet te genezen, maar hopelijk kunnen ze wel de levensduur verlengen.
    Wat super dat je het hartje hebt gehoord!!!
    @paloe, en hoe reageerde je schoonvader en vrouw?
    @brenda, welkom en gefeliciteerd.
    @kwebbelsnoes,mooi hoor je echo!! Bij Mason wisten wij het geslacht ook niet. Nu twijfelde ,maar we neigen toch naar het niet willen weten.Nu de situatie met mijn moeder wil ik het wel weten, De kans met een goede afloop is klein en ik wil haar hopelijk igg het geslacht dan kunnen vertellen.
    @chikai,hoe gaat het nu met de misselijkheid?
    @gwn en nog lekker kunnen paardrijden? Of word het vandaag?
    @mickey, mooie echo hoor! Vervelend zeg die hoge bloeddruk :(
    @yukl, sterkte!!
    @ooitmamavan3, haha ja idd hier ook altijd word er naast :D

17. jonibra

jonibra Niet meer actief

Sorry nu ook nog even een ego berichtje :)
    Zie zo op tegen vandaag...
    Gaan het vandaag vertellen... zie zowiezo al op tegen de reactie van mn schoonzusje na wat ze meegemaakt heeft maar als ik eerlijk ben eigenlijk verder ook.
    Schoonmoeder weet het al... de reactie was: moet maar eens een schutting gaan bouwen tussen jou en .... in... 3 is wel genoeg toch en jullie hebben al een jongen en een meisje:x
    Schoonvader was hier afgelopen donderdag toen ik even met mn vriend naar de kapper was en mn moeder even op de kids paste... Toen liep ze dus met nikita (ze heeft altijd nogal wat moeite om te gaan slapen) rond en zie hij: loop je nou met dr? Doen hun dat ook altijd? Ze is wel verwend he? Je kan haar ook gewoon in de box leggen en laten huilen... dan gaat ze vanzelf wel slapen:x Mn moeder is er niet op in gegaan maar zegt al genoeg over wat er over mijn manier van mama zijn gedacht word door hem;).
    Nou ja we gaan het wel zien...
    Ben blij als het avond is... dan hebben we het achter de rug.
    Zal vast genoeg zijn als in: je hebt er toch al 2... een jongen en een meisje nog wel...
    Dochtertje is nog geen 8 maanden dus dat zal ook wel reactie's geven...

@ all: fijne dag vandaag;)

Liefs mij

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

@Tessa81: ik heb geen idee waar die steken van kunnen komen eigenlijk... mischien een groeispurtje...? Heb ik een tijdje geleden ook gehad.
    Maar kan me ook wel voorstellen dat de situatie waar je in zit een hoop spanning geeft.

Dikke knufff!!!

Liefs mij

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Mamavan3: Ik hoop dat je het een beetje redt vandaag, laat je niet gek maken. Het is jouw leven, jouw gezinnetje en als jullie een derde willen, wat heeft een ander daar dan over te zeggen?
    Virtuele knuffel voor jou!

Groetjes,
    Elleke

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ooitmamavan3, nou dan kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet om het te vertellen. Iedereen moet ook zelf weten hoe die zijn/haar kind opvoed/behandeld. Ook is het jullie keuze toch hoe snel je een 3e wil. Hopelijk kun je er een beetje boven staan en valt het vanmiddag toch nog erg mee.
    Succes!!

Deel Deze Pagina