Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Yukl: als het je leuk lijkt maakt het niks uit hoor, dat ze al 2 weken bezig zijn, de oefeningen bouwen niet op zeg maar. Bij ons zijn er ook een paar die hiervoor al een paar weken mee hebben gedaan en na de 10 weken die ik nu 'geboekt' heb wil ik ook graag doorgaan in de volgende groep denk ik. Met erge regen gaat het niet door. Inhalen is mogelijk, maar dan wel in een andere stad (tenminste, bij ons).

@Tessa: veel sterkte vandaag!

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gwn: Nou ja, ik herken dat dus maar al te goed…. Dan zal ik mijn beschamende verhaaltje hier maar neer zetten, ik weet dat veel vrouwen er toch hetzelfde over denken, maar het niet openlijk durven te vertellen, dus ach…
    Ik wilde altijd (voordat we überhaupt met kinderen bezig waren) altijd graag eerst een jongetje, dan een meisje, koningswens zeg maar.
    Toen ik zwanger was, wilde ik zó graag een meisje, dat ik er zelf in begon te geloven dat het een meisje was, terwijl ik eigenlijk héél in het begin al voelde dat het een jongetje was. Maar goed, toen op de pretecho was het best even slikken en heb echt 2 dagen moeten wennen. Nu zou ik het nooit meer anders willen, ik vind hem het geweldigste kind van de wereld en hij is ontzettend lief!
    Nu hoop ik heel erg op een meisje, maar ik weet gewoon zeker dat dit weer een jongetje is, dus…. En inmiddels ben ik daar ook aan gewend hoor en ik vind het helemaal niet erg :)

Tessa: Spannend, die leverbioptie, wanneer krijgt ze daar de uitslag van, volgende week?

Yukl; Wat een domme actie van dat KDV zeg! Kunnen ze niet luisteren of zo?
    Oh op die manier, nou ja, als je mannetje dat niet erg vindt, dan is het toch prima? Is ook wel héél speciaal voor je moeder dat zij mee mag!

Athina: En meid, mooie echo gehad?

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Athina, veel plezier morgen! Hopelijk kun je de kleine goed zien en is alles goed!

Verder even kort; ik hoopte dat mijn misselijkheid minder werd, alleen vandaag voel ik me weer raar... Rustig aan doen maar... Even naar de markt gewandeld en brrrr wat is het koud!
    O ja, mensen gaan mijn buikje nu zien, ik mag van mezelf nu weer jurkjes en rokjes aan en ja; dan ga je het zien (ben ik stiekem toch ook wel blij mee hoor!) Ben benieuwd hoe hard m'n buik gaat groeien.

Babykamer: wij gaan mijn oude wieg gebruiken en waarschijnlijk gaan de vaders een commode/kast maken. Mijn zus is bezig met een kledinglijn! haha... Echt superlief. Het wordt bij ons een "Raad eens hoeveel ik van je hou" kamertje!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha je kan het iig bewaren voor na de bevalling;)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha tessa ik had het bij Olaf ook goed en heb nu het gevoel dat het een meisje is, spannend!

7. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    is er nog een plekkie vrij op de lange lijst? :D

Hier ook een okt mama... 14 okt als alles goed gaat...maandag termyn echo gehad en alles was goed.. alive &kicking.. :D

ben zelf 31..woon in breda, heb een zoontje van 5.. word 25dec alweer 6... gaat de tyd tog snel!!
    nieuwe vriend sinds 2.5jr en daar nu dus zwanger van :)

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff mr paloe zou het echt voor geen goud willen missen.. ik zou ook niet zonder hem willen:)

9. romy2003

romy2003 Lid

8 feb 2010
    79
    0
    0
    Hoi Dames!!

Vanmiddag om 14.40 uur weer een echo!
    Mijn dochtertje van 6 ,mijn moeder en 2 zusjes gaan mee.Mijn man moest werken.
    Hoop dat we nu een echt babytje mogen zien ,want met de 8 weken echo zagen we nog niet echt veel.
    Heb er zo'n zin in,vind het ook spannend voor mijn kleine meisje dat ze eindelijk haar broertje of zusje kan zien.
    Hopen dat als de echo goed is ik het bij het nub topic kan zetten en dat ze misschien kunnen zien wat het is.
    Is toch wel leuk zo'n voorspelling.
    Iedereen wil ik vandaag een fijne dag wensen.

Groetjes van Dagmar

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Romy: aan wat voor eisen moet zo'n echo-foto voldoen om hem bij het NUB-topic te kunnen plaatsen? Lijkt mij ook wel leuk nl!

11. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Iedereen, erg bedankt voor de felicitaties en het warme welkom.

Chikai, wat grappig dat jullie kleintje een raad een hoeveel ik van je hou kamertje krijgt.

Wij zijn er nog niet uit wat we met het kamertje gaan doen. We willen misschien een themakamertje van maken, maar hebben nog geen idee welk thema.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Raad eens hoeveel ik van je hou, is echt iets van mijn man en mij. We sms'ten elkaar afkortingen hiervan toen we net verliefd waren, hebben het verhaal gebruikt bij de kinderviering op onze trouwerij en zodoende is daar eigenlijk het kamertje idee uitgerold... Mijn zussen zijn al erg enthousiast met allerlei raad eens.. dingen bezig, figuurzagen, kleertjes met textielverf enz enz. We krijgen ook het babyboek hiervan cadeau van een vriendin van mij.

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gwn: ah oke, ik zal er eens over nadenken. Ik vind het namelijk niet heel goedkoop voor iets wat "gewoon" in het park is. Bijna 2 keer 145 euro betalen vind ik dan ook wel erg veel geld.

@ incognito: he wat grappig, ik had precies hetzelfde. Graag een koningspaar, tijdens de zwangerschap toch heel graag een meisje willen en toen ook even moeten slikken. En nu kan ik me niets anders meer voorstellen dan een jongen! ;)

@ paloe: mijn man is wel heel betrokken etc hoor ;) Hij is de vorige keer naar bijna al mijn afspraken met de vk geweest. Alleen zijn werk is ook zijn allergrootste hobby en het snijdt hem persoonlijk in de vingers om steeds zijn uren te missen. Hij kan die wel thuis inhalen, maar dat gaat met de kleine minder makkelijk. Bovendien werkt ie al een dag thuis en die uren moet ie al 's avonds maken wat ie met moeite redt. En geen uren maken is niet publiceren, is geen naamsbekendheid en daarmee ook geen groei. Dus tsja, hoe leuk hij het ook allemaal vindt, zijn werk is ook gewoon heel erg belangrijk voor hem. :) Hij moet al iedere dag ons zoontje brengen en halen van het KDV waardoor ie ook minder lang werkt (omdat ik geen antistoffen heb tegen rode hond) dus ik begrijp hem daarin heel erg goed :)

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Pfoe, manlief en zoonlief zijn net thuis en het KDV heeft hem vandaag toch maar 1 keer op bed weten te leggen! Ik had niet verwacht dat ie dat zou trekken, maar ben wel blij dat we nu weer gewoon verder kunnen met dit schema :)

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

even een ego berichtje van mijn kant
    ik ben 8 dagen langer zwanger meiden dus hoor eigenlijk bij de september mamatjes maar wil graag bij jullie blijven als jullie dag goed vinden
    ik ben 26-09-2010 uitgeteld hi hi
    vind het echt vreemd maar erg leuk
    ik wacht nog wel zeker de 20 weken echo af want dan weten we zeker of het wel zo ver is hi hi
    maar verander het wel nou fijne dag en ik hoop dat alles goed met jullie is

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    poeh meiden ik ga straks even teruglezen, heb 2 dagen gewerkt en ben bekaf. De verzorging van de 12 dames valt me steeds zwaarder. Geen 1 dame (jongste 50 oudste 95) kan zelfstandig heel de dag door. De een rolstoel en dus tilliften, de ander heel de tijd in en uit electrische rolstoel in gewone omzetten, steunkousen, wc hulp spelen, douchen enz enz. Ik voel echt mega mn bil net als bij de eerste zwangerschap. Ik kijk t weekend even aan en anders even gesprekje. Heb t al in de week gelegd bij mn teamleidster en die heeft zelf door, door te blijven lopen met bekken instabiliteit 2 jaar moeten revalideren. Ze kon niet meer lopen! Dus ze wil heel voorzichtig zijn. Gelukkig maar.

Wauw Manuela, dat is en mooie datum. Maar blijf maar gewoon bij ons :D wie weet komt uk gewoon in okt!

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mamamanuela: ik vind het gezellig hoor als je hier blijft :D

@ inlove: kan me voorstellen dat dat zwaar is! Doe inderdaad maar voorzichtig en luister goed naar je lichaam. Ik ben echt zo blij dat ik studeer en mijn eigen tijd kan indelen, heb vanmiddag ook weer 2 uur op bed gelegen. Ik bedenk me regelmatig dat zwanger zijn en een veeleisende baan mij een zware combinatie lijkt!

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden, alles goed iedereen?

@ mamamanuela. gewoon hier blijven hoor, veel te gezellig hier hihi.

Veel liefs

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Zo dag weer voorbij :) Wat lopen die ziekenhuizen toch altijd uit ,alleen maar wachten en wachten daar. Gelukkig is de punctie goed verlopen en is mijn moeder weer thuis. Vlg week woensdag de uitslag.

@yukl,gaat de kleine de 1e tijd bij jullie op de kamer en gaan ze dan later samen op 1 kamer? Fijn dat het kdv het toch tot 1 slaapje heeft weten te rekken. Snap je man wel, hier gaat mijn man ook niet altijd mee. De echo van vorige week heb ik gewoon mijn zus meegenomen:D
    @athina, veel plezier bij je echo morgen. Zal vast helemaal goed gaan!
    @chikai, misschien griepje onder de leden? Leuk dat ze zoveel voor jullie kinderkamer doen.
    @mamamanuela, dat zijn leuke weekjes vooruit :D Natuurlijk kan je hier blijven kletsen toch gezellig! :)
    @inlove, jemig vervelend die klachten. Idd goed er op letten hoor!!

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: fijn dat dat weer voorbij is :) Ik ben benieuwd naar de uitslag volgende week. Spannend...
    Nummer 2 komt inderdaad eerst bij ons en later bij zoonlief op de kamer (al is dat wel krap want zijn kamertje is maar 9m2). We willen pas gaan verhuizen als ik ben afgestudeerd omdat we dan zeker een ton meer aan hypotheek kunnen krijgen. Met de waarde van deze woning kunnen we wel in het dorp vlakbij de stad een gezinswoning kopen, maar ik wil eigenlijk luxer gaan wonen dan dat in de toekomst. En om nou met deze huizenmarkt 2 keer in een korte tijd te gaan verhuizen... Dat zie ik niet zo zitten. Maar ik baal er wel een beetje van. Het is alleen niet anders. We hebben de keuze nou eenmaal gemaakt om tijdens mijn studie kinderen te krijgen.

Deel Deze Pagina