Hoi Meiden!! Nou de echo van vanmiddag was gewoon super!!! We zagen echt al een mini mensje! Mijn dochtertje vond het geweldig,ze was er helemaal stil van. Eerst lag hij/zij te slapen en en daarna wakker! Dat was te merken ,hij/zij was aan het afduwen met de beentjes en aan het zwaaien en keek ons recht aan. Mijn moeder had zoiets nog nooit gezien ,zo aan het stampen met de beentjes haha. We zijn helemaal happy!! De baby was nu 4.5cm en lag goed op schema. Hoop dat iedereen vandaag ook een goede dag heeft gehad! Groetjes Dagmar
Chikai: Leuk hoor, dat thema voor het kamertje! Ik hoop dat je misselijkheid snel over is. Brenda: Jij had je toch al aangemeld hier? Pas geleden? Romy: Hee meid! Hoe was de echo? En wat is het nub topic? Oh, gefeliciteerd met de goede echo! Yukl: Ja, ik weet dat we het daar over hebben gehad toen inderdaad we zullen zien of onze wens alsnog uitkomt, maar ik denk nu écht dat het hier weer een jongetje is Hopen dat het vannacht goed gaat dan! Mamamanuela: Meid, dat is wel een hoop verschil ineens! Geweldig, zomaar een week cadeau InLove: Ben maar heel voorzichtig inderdaad! Ik ben net pas sinds 8 weken van mijn bekkenklachten af, sinds bijna 2 jaar! Tessa: Gelukkig is de punctie goed verlopen. Nu het lange wachten
goeiemorgen meiden!!! Wat een rust hier! Ik ben een dagje thuis, even uitrusten helaas komt de misselijkheid steeds meer door de emasefene heen.. bah Hoe is het met iedereen?
Ik heb zo de termijnecho! weer ff naar onze uk kijken En eens vragen of ze een nub-geschikte foto willen maken
bij Olaf werd ik pas bij elf weken misselijk..dus erg veel goede hoop heb ik niet maargoed..het hoort erbij he incog succes!!!
Paloe, ik hoop ook voor jou dat de misselijkheid snel verdwijnt of in ieder geval een stuk minder wordt. Zelf voel ik me vandaag weer prima. Heb alleen de laatste tijd wat moeite met het eten. Vooral bij de boterhammen wil het vaker niet helemaal lukken. :x
Even een vraagje, weet iemand van jullie waar 'nub' voor staat? Is dat een afkorting ergens van? En zeg je gewoon 'nub' of N.U.B.?
@InCognito: of het ook echt ergens een afkorting van is kan ik niet vinden, maar de 'nub' is in elk geval het geslachtsdeel van je kindje. Dit is tussen de 11 en 14 weken nog gelijk voor jongens en meisjes, maar het schijnt dat de hoek waaronder het staat wel anders is: recht of naar beneden = meisje, 30 graden of meer omhoog is een jongen (ten opzichte van de ruggengraat geloof ik). Met 12 weken zou dit 75% nauwkeurig zijn, met 13 weken zelfs 95%.
Oh wacht, dat wist je volgens mij al, want je ging bij de echo vragen of ze een plaatje met nub kon vastleggen, toch? Nou, dan kan ik kort zijn: geen idee waar de letters vandaan komen.
Jeetje wat is er weer veel gekletst in de afgelopen dagen..heb niet alles terug gelezen..sollie @Rimar: Gefeliciteerd meis met je mooie echo!!!! Eindelijk... Voor iedereen die weer een goede echo had: Gefeliciteerd!!! Vandaag eindelijk aan me baas verteld. Ben blij dat dat eruit is. Heb er zo tegen aan zitten hikken. Mijn collega is namelijk 8 weken verder dan mij dus we overlappen elkaar in onze verlof. Leuk voor ons maar minder voor de baas. Hij reageerde wel ok..dus vandaag ook maar ff op me hyves gezet. Had gister de afspraak bij me VK en heb met me camera het hartje opgenomen..staat ook op hyves. Hoe is het met jullie dames?????? Leuke plannen voor dit heerlijke lange weekend?????? XOXOXO
hoi meiden, even kort: Echo was hier goed. Ik ben (ook) naar 20 oktober gezet. Bloedprikken voor de nekplooimeting lukte niet. Maar ze mocht ook maar 1 x proberen hoor -ik ben zo slecht te prikken. In het ziekenhuis hebben ze ook standaard 15 minuten werk. Dus ik laat me niet meer als speldenkussen gebruiken. Maar ukkie zwaaide en sprong wat op en neer. Erg leuk dus !
Er zijn 80 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje 27 september Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Blauw78 - jaar - e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Gwn - 27 jaar- 1e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje Blabla82- 27 jaar - Vita -30 jaar-1e kindje Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel-26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Skatjuh87 - 22 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - j39aar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific - 34 jaar - 2e kindje 25 oktober Ninoshka- 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38- 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje 28 oktober Heppie- 33 jaar - 1e kindje Aylin- 28 jaar - 3e kindje 29 oktober Yvetje1982- ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 23 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76-33 jaar-1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden
goede morgen, dames met een mooie echo, super!!! Athina; welkom bij de club hahahah Annie; lekker he, hoef je niet meer geheimzinnig te doen! NUB geslacht: hahaha nog nooit van gehoord, maar gezien wij het niet willen weten, zal ik het er ook niet plaatsen. Maar wel heel grappig hoe iedereen er mee bezig is Misselijkheid: eindelijk gaat het hier beter. Soms alleen in de ochtend nog en verder eigenlijk niks. Wel last van mijn rus en meer hoofdpijn, maar goed het is niet anders... regenboogje: dat herken ik idd met eten. Ik kan veell geurtjes minder verdragen, dat had ik bij Zoe niet. Best apart hoe een 2e zwangerschap toch heel anders kan zijn... Incognito: veel plezier bij de echo, ben benieuwd... Tessa; fijn dat alles in het ziekenhuis goed is gegaan. Helaas duurt wachten op de uitslag altijd te lang... Athina: wij gaan geen nekplooimeting doen. Wilde het eerst wel, maar ach als er iets mis is, verwacht ik toch wel dat ze het melden. Dus we doen het niet... Lastig dat het bleodprikken zo moeilijk gaat. Kan me indenken dat je een keer proberen voldoende vind. Heelprettig is het niet dat bloedprikken.. echo; volgende week hebben wij de 12 weken echo. Mijn vriend gaat dan wel mee. Mijn vriend gaat eigenlijk bijna nooit mee naar de vk. Duurt altijd zo kort en zonde om daar vrij voor te vragen. De echo's gaat hij wel altijd mee... vanmiddag ga ik werken, dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!!
Hey meiden, Ik ben een dagje ziek thuis. Weet niet precies wat er is, maar voel me voornamelijk vreselijk lamlendig. Nergens puf voor, eigenlijk de hele tijd emotioneel, en dat terwijl ik zo graag zoveel wil doen! Ben begonnen de voorraadkast te 'verhuizen' (in die kast wil ik mijn administratie en computer enzo gaan zetten, omdat mijn werkkamer de babykamer gaat worden), maar nu heb ik dingen beneden in kratten gezet, zodat ik ook nog kan stapelen, maar nu vraag ik me weer af of die kratten niet zonde van het geld zijn en ik de spullen niet net zo goed 'gewoon' op de planken kan zetten... <zucht> Beslissingen nemen (hoe klein ook) is nooit mijn sterkste kant, maar nu is het wel heeeel erg. Iemand tips? @manlief mee: die van mij heeft eigen bedrijf en kan zijn tijd bijna volledig zelf indelen, dus gaat ie altijd mee, vinden we allebei wel leuk. Maar als je daarvoor elke keer vrij moet vragen bij een baas kan ik me wel voorstellen dat je dat niet steeds doet. @paasweekend: hier helemaal volgepland. Morgenavond komen stief-schoon-zus en stiefbroer eten, zaterdag vieren mijn moeder + stiefvader hun verjaardag met uiteten met alle kinderen, zondag paasbrunch bij mijn zwager en daarna naar mijn vader + stiefmoeder + zusjes in Friesland voor gourmetten, maandag weer terug naar huis. Pffff... wordt er nu al moe van! @Athina: gefeliciteerd met goede echo! @zwangerschapscursus: iemand al aan het rondkijken? Kan eigenlijk weinig vinden in de buurt wat me leuk lijkt én betaalbaar is. Dat sporten bij mom-in-balance vind ik erg leuk en is goed voor me, maar idd niet goedkoop. Om dan daarnaast nog een dure zw-cursus te doen...Maar ja, wil toch wel graag ook wat bevallings-info enzo. Nu wel één gezien die wel ok lijkt, maar wel eindje weg. Gelukkig heb ik net gezien dat er wel een bus heen gaat op gunstige tijden, dus dat wordt hem toch wel denk ik. 10 lessen van een uur, incl parnerles en terugkomles. Echt alleen over ontspanning, ademhaling, baringshoudingen, verloop van de bevalling, etc.
ik ga denk k actief zwanger intensief doen ben aanvullend verzekerd (mooi meegenomen, kost de kraamzorg ook niks) dus ik denk dat er iig een deel van vergoed wordt..moet ik eerst maar eens informeren bij de verzekeraar.
&athina welkom bij de club! net weer buikfoto gemaakt maar er is nog niks te zien.. bij Olaf ook pas heel laat maar heb nu niks tegen een buikje