haha valt wel mee hoor mijn BMI is 21 volgens de vk. Maar idd je ziet nog niks, vind ik wel jammer hoor! bij Olaf zag je ook pas met 4 maanden dat ik in verwachting was, vond ik zelf dan.. toen geloofden mensen me pas als ik liet zien dat onder mijn riem mijn broek niet meer dichtkon K wil wel een buik hoor! maar dan wel een babybuik
geweldige echo meid! super!!!! *smelt weg* (ook bij het idee dat onze frummel er ook ongeveer zo uitziet nu)
moet ik ook nog steeds laten doen ja..heb er helaas 2 in mijn decollete waarvan ze in OZ zeiden dat ze weg moesten...achja, liever littekens dan dat er iets verkeerd gaat..
Yukl, superlang zit er tussen je afspraken!!! Bij ons zit er 4 weken tussen ongeveer Je hebt ook wel heel vroeg een afspraak gehad natuurlijk, wij hadden hem met 9w6d en de volgende 4 weken ernaJ\ Incog knuffel!!! Olaf gaat na de zomer naar de peuterspeelzaalJ voor 1 of 2 ochtenden. Mja, hij gaat nu al 3 dagen in de week naar de gastouder en 1 dag naar mijn ouders, dus Ben er wel aan gewendJ Bij mij is bloed geprikt in het zkh, kreeg verwijsbrief mee van de vk bij de afspraak, ben woensdag geweest..brr heb er zo een hekel aan! Ik beval nog liever! Met mijn misselijkheid gaat het nog niet echt geweldig..vandaag niet overgegeven, dat is wel heel fijn..ben wel echt heel moe! Haha valt echt wel mee hoor die slankheidJ Niks meer van sassie gehoord nee..mamamanuela misschien?
hihi ik ben de enige aanwezige...ga maar eens ergens anders snuffelen dan. Olaf is zo heerlijk aan het spelen
Athina: Nou, hij was een echte bikkel vanmorgen, geen traantje gelaten! Hij keek wel even raar op toen we gingen, maar huilde niet... ik ga zo even bellen hoe het gaat, denk ik... Fijn dat jou dochter het zo naar haar zin heeft, heerlijk toch?! Mamanuela: Leuk als je weer mee komt schrijven! Tessa: Ja, dat vind ik zeker raar! Je schrijft hem nu toch al in? Dat ze je beebje maar gewoon nu al op de wachtlijst zetten! Niets meer van Sassie gehoord inderdaad.... jammer! Paloe: Haha, maar mijn BMI is nu 23! zitten nog heel wat kilo's aan van de vorige zwangerschap, dus best een groot verschil! Mijn eigen kleren kan ik ook nog wel aan, maar ik heb toch echt al een buik (vind ik zelf dan, omgeving ziet nog niets...) Ik was er ook even, maar ik ga nu gauw wat doen, even van profiteren dat onze uk nu niet thuis is!
@ incognito: ah wat een heerlijk mannetje! Ben zo benieuwd hoe hij het vindt Gek trouwens, wij zijn vandaag vrij De universiteit is gesloten op goede vrijdag Vergeet steeds dat dat niet voor heel Nederland geldt Ben jij trouwens afgevallen door je misselijkheid? Hier valt het mee, ik ben maar 1 kilo kwijt. Maar volgens mij kan ik ook niet zo heel veel lager dan dat Mijn BMI is 19 en met 18 zit je al op licht ondergewicht. Wel raar want toen ik 5 kilo zwaarder woog, vond ik mezelf helemaal niet dikker @ kleding: hier ook nog mijn oude kleren aan. Ik ben ook nog niets aangekomen, maar sommige broeken beginnen wel echt vervelend te zitten bij mijn buik. Ik had er gister zelfs steken van in mn baarmoeder/banden. Maar als ik nu een zwangerschapsbroek aantrek, ziet dat er niet uit. Dan lubbert zo'n band alle kanten op. Ik moet sowieso nieuwe kleren hebben want mijn oude broeken zijn echt veel te groot. @ paloe: ik hou ook niet zo van bloedprikken. Ik heb bewust gewacht totdat ik ook zou moeten bloedprikken voor de combinatietest. Dan hoeven ze die naald tenminste maar 1 keer zetten Gelukkig ging het dit keer goed. De vorige keer ging de dame porren in mijn arm omdat de naald niet helemaal goed zat en toen viel ik flauw. Leuk was dat
Goeiemorgen meiden! Hier schijnt het zonnetje lekker, wel ff beter dan gister, bij jullie ook? Grappig, zijn veel dames hier die niet goed tegen bloedprikken kunnen geloof ik. Ik zelf ben voor de zwangerschap altijd bloeddonor geweest. Ok, ik ging daarna ook wel eens tegen de vlakte, dus moet na afloop altijd langer blijven zitten enzo... zit je daar weleens als ze alles al aan het opruimen zijn . @Incognito: hoop dat je lekker wat gedaan krijgt nu je even het huis voor je alleen hebt. @kleding: nou, ik heb toch echt een behoorlijke buik (ok, niet alles is door de zwangerschap, maar meeste toch wel) en kan mijn eigen kleren al een tijd niet meer aan. Shirts gaan nog wel, maar worden eigenlijk ook al vaak 'te kort'. @dromen: vannacht weer 2 hele drukke, heftige dromen gehad (hadden niks met baby's te maken) en toen ik wakker werd was ik opeens heel erg bang dat een vriendin van mij, die 3 maanden verder is, dezelfde jongensnaam gekozen zou hebben... ik heb hem in het begin wel eens genoemd namelijk. Oh ja, manlief en ik zijn er waarschijnlijk uit wat namen betreft, zowel voor jongen als voor meisje! Maar ja, wie weet wat er nog veranderd in 6 maanden...
Ben nu 2 kilo kwijt, dus niet veel, maar ben wel in omvang veel afgevallen... Heerlijk he, vrij vandaag Is ook wel een mooie dag! Ik ga weer gauw wat doen, over een uurtje weer vertrekken om ons knulletje te halen!
@Tessa: vreemd, snap ook niet wat ze daarmee bedoelen? Een wachtlijst is een wachtlijst toch? Je wil je spruit daar niet nu al hebben . @Mamamanuela: gezellig als je weer wat mee komt kletsen, vervelend dat je je steeds zo vermoeid voelt! Hopelijk wordt het snel beter. @Paloe: ik vind je ook wel heel (mooi!) dun hoor, ondanks bmi van 21! En dat je nog niet aangekomen bent... Bij mij vragen vriendinnen heel voorzichtig hoeveel het al is, en als ik dan 2.5kg zeg geloven ze het eigenlijk niet ('goh, lijkt eigenlijk wel meer....').
@ gwn: nou je bent bijna 4 weken verder dan ik dus zou me niets verbazen als mijn broeken dan ook niet meer passen Volgens mij had ik dat mijn vorige zwangerschap met dat termijn ook al. Zeker als ik me straks niet meer misselijk voel, dan ga ik even een periode onwijs bunkeren. Dat deed ik de vorige zwangerschap ook Even de verloren schade inhalen
Goeiemiddag allemaal! Lekker, manlief en ik zijn samen thuis vandaag! Qua bloedprikken; mijn moeder doet dit, dus ik vraag altijd of zij dit bij mij wil doen, vind ik wel een prettig idee. Maar ik ben goed te prikken, dus dat scheelt ook weer! Hier na 5 weken telkens afspraak bij de vk, daarna 4 weken en zo wordt dit afgebouwd... Maar goed, over 1,5 week mag ik er weer naar toe. We gaan zo eens bij de baby-dump snuffelen. Fijne paasdagen allemaal!
wat goed dat je mannetje het zo onderging vanmorgen! geweldig! 23 is toch ook goed!? ik was wel alles kwijt van de vorige zwangerschap, 4 kilo meer zelfs, die kreeg ik er ervoor nooit af lang leve Sonja! ik ben nu niet zo bang om aan te komen tijdens de zwangerschap omdat ik weet dat er een manier is om er op een goee manier weer af te komen
haha ik val niet flauw, het duurt alleen een tijd voor ik rustig genoeg ben en ze hebben gewoon geduld nodig met me Deze keer duurde het een uur, heeft ook weleens langer geduurt. Ik ben echt panisch voor naalden, heb mezelf dan niet meer onder controle
Gwn nou aan je foto van 7 weken te zien viel het keihard mee hoor! Je bent wel al mooi gegroeid! Ach wat maakt het uit, als je maar gezond bent, na de zwangerschap maak ik me pas weer druk om gewicht hoor! Haha 2,5 kg? Zal ik je vertellen dat ik gisteravond bij mijn ouders op de weegschaal stond (we hebben er zelf geen) en erachter kwam dat ik 4 kg aan was gekomen?? Mja, eigenlijk moet ik ook niet in de avond na het eten wegen, dat vertekent het beeld Op de fotos zie je nog niks inderdaad, maar volgens mij zit er al wel meer gewicht aan.. Geven van borstvoeding helpt bij het afvallen, maar ben er nog niet helemaal uit of ik het wel weer wil proberen..:S Inlove, gefeliciteerd met je 12 wekengrens!!! Net ff bij mijn oma geweest met t knulletje, mijn moeder was er ook. Nu ligt hij lekker te slapen en als het goed is komt mannetje zo thuis lekker weer niet??
@InCognito: Jeetje rot dat de fysio verwacht dat het meer kan zijn. Hoop voor je dat het allemaal toch mee blijkt te vallen. Wel fijn dat er toch even naar gekeken word zoals je huisarts het deed was ook niet echt fijn denk ik... GEFELICITEERD met je mooie echo... Duidelijke foto's ook! Fijn dat je ventje het zo naar zn zin heeft gehad op t KDV   @ afspraken vlos: hier ook de eerste tijd om de 4 weken...   @ Yukl: misch idd toch even met die moedervlekken langs de huisarts... Als ik het me goed herinner kunnen ze uit de vorm waar ie in groeid ook al een hoop info halen.     @mamamanuela: ik hoop dat je je snel beter voelt!   @Tessa81: vreemd zeg... hopen dat je 2e wonder toch terecht kan op het KDV. Wel lastig hoor dat je t zo lang af moet wachten...     Gister bij de vlos was alles helemaal goed. We hebben het hartje weer horen kloppen @ all: fijne avond... Liefs Deb    
Hey idereen, heb weer niet echt bijgelezen, niet echt veel tijd en ooohh zo moe kan wel hele dag slapen... Alles gaat zo z'n gangetje dus niet echt iets speciaals te melden, ga nu mijn echo van vorige week in m'n album posten
hoi meiden ik spreek sassie soms via msn het gaat redelijk met haar ze voelt der eigen nietzo lekker in der vel daarom denk ik dat ze niet echt mee komt kletsen voor de rest gaat alles goed met haar en de baby ze krijgt wel veel commentaar over dat ze de baby alleen wil opvoeden en waarom ze het niet weg laat halen en dat doet har erg veel pijn wat ik me zo goed kan in denken is niet fijne als mensen niet in je geloven dan het bloedprikken daar las ik ook wat over ik vind het niet meer erg lat ze maar komen whaha... de meiden die de 12 weken hebben gehaald gefeliciteerd als het wat veranderd moet worden op de site stuureen pb en ik maak het in orde ik wens iedereen een fijne pasen ik voel me niet lekker ben echt ziek en super moe fijne avond en geniet er van
Jeetje... tis echt rustig weer! Iedereen druk paasweekend voor de boeg? Voor mij begint het nu nog redelijk rustig, ga wéér proberen wat in huis voor elkaar te krijgen en dan ff gezellig bij een vriendin lunchen. Daarna even naar stal om mijn ex-paardje nog even te zien (en de mensen van stal) en dan vanavond uiteten voor de verjaardag van mijn moeder & stiefvader, dat wordt vast gezellig. @Mamamanuela: nee, kan me goed voorstellen dat Sassie dan niet lekker in haar vel zit, wie zegt dan ook dat soort dingen?! Balen dat jij je ook niet lekker voelt, hoop dat het snel over is! Fijne dag/weekend meiden!