Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gwn het is zeker lekker rustig haha lekker druk weekend hebben ze voor de boeg:D
    jij een gezellig en fijne weekend
    je zal best je paard missen denk ik zo
    nou ik wens je een super fijn weekend toe en fijne pasen:):)

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    ik lees af en toe nog wel mee, maar schrijf niet steeds. ben nog erg moe en vorige week ziek geweest. (overgeven een paar dagen) gelukkig voel ik me nu al beter.
    ik hoop dat ik me vlug minder misselijk voel (smorgens) en weer meer zin krijg in eten (gewoon eten) dat begint al een beetje te komen. de vorige keer duurde het tot een week of 16 dat ik er echt van af was. dus nog een week of 2 hoop ik:D
    weet niet of ik het al geschreven had, maar heb vorige week een echo gehad en alles was goed. baby was goed gegroeid en bewoog goed (leuk om te zien)
    mijn buik begint er nu ook zwanger uit te zien. heb van mezelf al een buikje maar mensen beginnen zich nu echt af te vragen of ik dikker ben geworden of zwanger ben:D
    weet mijn bmi niet, maar die ligt denk ik rond de 30-31?
    de vorige keer ben ik ongeveer 15kilo aangekomen (veel vocht op het eind) en die zijn er ondertussen al allemaal afgegaan (en nog wat meer) daar maak ik me nu ook niet druk om.

@mamamanuela, ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien, laat sassie lekker doen. ik heb een vriend, maar die is 3maanden van huis (en ook 3maanden thuis) dus sta er dan ook 'alleen' voor. mijn vader was vrachtwagenchauffeur (buitenland) en de hele week weg, die was alleen het weekend thuis (soms maar een dag) mijn moeder heeft mij en mijn zussen (3meiden) eigenlijk ook alleen opgevoed:)
    als sassie het ziet zitten vind ik dat ze ervoor moet gaan.
    maar ik zou het me ook aantrekken als mensen zoiets zouden zeggen:(

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemiddag :)

Manlief hier is ziek :( Gezellig zo met het paasweekend. Ik ben vergeten het kdv te bellen dus ga er dinsdag maar even achter aan.
    Vandaag alweer 12 wkn :D Heb vanmorgen een nieuwe buikfoto gemaakt. zou hem zo even uploaden.

@paloe,hoe gaat het nu met je misselijkheid?
    @incognito,ah wat een bikkel ,hoe is de rest an de ochtend verlopen?
    @gwn, toevallig hier ook een bloeddonor. Heb er ook geen moeite mee gelukkig. wel fijn dat jullie al namen weten, hier vinden we het nog erg moeilijk. Fijne dag vandaga met je paard en het etentje vanavond!
    @chikai, dat is ideaal dat je moeder dat bij jou kan doen dan:D
    @ooitmamavan3, heerlijk dat alles goed was bij de k.
    @mamamanuela, he wat vervelend dat Sassie dit soort dingen hoort. Hopelijk kan ze er een beetje boven staan.
    @brenjomi, fijn dat je echo goed was

4. wonderteam

5. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi ladies,

Heb niet heel erg ver terug gelezen, maar ver genoeg om op een paar meiden te reageren...

@Sassie: Jeetje wat kut voor je om dat soort dingen naar je hoofd gesmeten te krijgen. Weet dat het nu moeilijk is om dat soort dingen naast je neer te leggen maar is heel moeilijk! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet waar anderen zich goed bij voelen.....GELOOF

6. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi ladies,

Heb niet heel erg ver terug gelezen, maar ver genoeg om op een paar meiden te reageren...

@Sassie: Jeetje wat kut voor je om dat soort dingen naar je hoofd gesmeten te krijgen. Weet dat het nu moeilijk is om dat soort dingen naast je neer te leggen maar is heel moeilijk! Je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet waar anderen zich goed bij voelen.....GELOOF IN JEZELF

@Yukl: ja mijn broeken doen ook al pijn in me buik en die kan ik ook echt niet meer aan. Nu dus leuke jurkjes/tuniekjes met legging eronder...

@Mamamanuela: Jeej!!!!!!!!!!!! Super gezellig als je weer komt kletsen.

EGO:

Heb hier last van harde buiken. Echt raar gevoel. Echt een harde bal in me buik ineens..gaan vanzelf weer over en doen geen pijn,maar wel een raar gevoel...

Fijne pasen allemaal XOXOXOXOXO

7. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Mooi buikje hoor wijffie....zal morgen ook weer ff een fototje maken...groeit nu wel hard...

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooi buikje Tessa! Je gaat het nu echt zien! 8)

Tis inderdaad rustig op het topic, maar dat merk ik op heel het forum. De meiden reageren trager of gewoon niet, zijn met heel andere dingen bezig denk ik...:p Ik vind pasen ook altijd gezellig dus snap dat best! :)

@ Annie: Nu al harde buiken? Wat apart, dat lijkt me een heel raar gevoel zo'n bal in je buik. Heb je er veel last van?

@ Sassie: Wat naar zeg, als mensen zulke dingen zeggen! Ik kan me voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten, dat het je ontzettend raakt. Sterkte!!!

Morgen heb ik ook de 12 weken bereikt! Voelt wel heel 'echt' aan, stiekem durf ik nu te gaan geloven dat we ECHT een kindje gaan krijgen in oktober....Jeeeeeeeej!!!! :D

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tessa, mooi buikje:D

zal binnenkort ook nog eens een foto maken en plaatsen.

@amaryllis: hihi, grappig dat het dan echt voelt. ik heb af en toe nog dat ik denk: oh ja, ik ben zwanger:D

@annie: harde buiken. die heb ik de vorige keer bijna niet gehad, ik kan me het gevoel ook niet echt herrineren?

@oktoberbaby's: dat zijn hele lieve baby's en kindjes:D (spreekt uit ervaring en hoopt dat de volgende net zo braaf wordt, zei van de week nog tegen mijn moeder: dan dank ik god op mijn blote knietjes:D ben niet zo gelovig, maar dat zou ik echt doen:D)

@hier, vanmiddag een spijkerbroek van mamalicious gekocht:D vorige keer heb ik tegen het eind 1spijkerbroek gevonden (was andere broeken zo beu kon al vanaf 9weken geen spijkerbroek meer aan) maar die vond vriend niet mooi, dus die heb ik niet zo vaak aangehad.
    deze zit erg lekker. ik hoop dat ik er nog genoeg in kan groeien? we zullen zien. maar voor 35euro vond ik het meevallen. (en vriend komt pas in juli naar huis, dus kan hem nog even aan, mocht hij deze ook niet mooi vinden;))

ik vind het stiekem wel lekker dat het iets rustiger is, dat is makkelijker bijhouden en kan je makkelijker op elkaar reageren;):)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Inderdaad, het meelezen en teruglezen is makkelijker, iedereen is druk bezig met Pasen denk ik... Ik ben heerlijk aan het logeren bij mijn ouders, lekker verwend worden :) Maar nu alweer lekker in bed... heerlijk, dat ligt toch het fijnste.
    Mijn buikje ga je nu wel een beetje zien, maar ik verberg alles nog onder dikke truien! Die zitten zo lekker...

Fijne pasen allemaal, hopelijk wordt het snel beter weer! Zonnetje zou toch wel fijn zijn....

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hey meiden

sassie vind jullie antwoorden echt super lief
    ze doet ook zeker wat haar gevoel haar zegt
    ze voelt der eigen alleen zeer zeker niet lekker in der vel
    en dat is echt erg ook omdat ze gewoon moet genieten van haar mooi buik
    maar ze komt er wel zeker weten ze is een sterke vrouw
    de ex zou eigenlijk ook komen maar gewoon weer niet geweest hij word toch papa maar trekt er blijkbaar niet veel van aan helaas
    hopelijk komt hij er snel achter wat hij mist...

@tessa tjee meis wat een super mooi buik zeg

ik wens iedereen een fijne pasen toe
    ik hoop dat ik niet iets vergeten bent anders sorry ervoor en vergeef me:)

12. wonderteam

Goedemorgen :)

iedereen fijne paasdagen!

Ga nu gauw verder een eitje koken :D

13. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Fijne pasen meiden!!!!!!!

Zo ook ff een ontbijtje/lunch in elkaar flansen en dan voor de buis want er is voetbal!!!!!

Morgen gaan we lekker burgelijk met zn tweetjes naar de Baby Dump..heerlijk neuzen...

Fijne dag ladies

XOXOXO

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Fijne paasdagen allemaal! :)

Hihi, ja dat herken ik dan ook wel weer....:D Volgens mij hou je dat heel lang! Tot het moment dat je ECHT niet meer om die buik heen kunt, dan is het wel vrij duidelijk. Maar ik wordt nu soms ook wakker met zo'n platte buik dat ik denk: 'Volgens mij ben ik helemaal niet zwanger, dat kan toch ook eigenlijk niet? Ik ben nog steeds gewoon ik!' Dus ja :) Leuk trouwens dat je eindelijk een leuke jeans hebt gevonden van MamaLicious! 35 euro is inderdaad goed te doen, daar kun je je geen buil aan vallen!

@ Annie: Wat leuk, wij gaan morgen ook naar de Babydump! Wie weet komen we elkaar dan wel tegen! Er zijn natuurlijk meerdere vestigingen, maar goed. Zou wel heel toevallig zijn! :p

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dag dag,

Ben het weekend bij schoonmoeders geweest, maar nu weer thuis :) En ben vandaag jarig! :D Al voel ik dat helemaal niet zo ;)

@ tessa: mooooooie buik!! :)

@ annie: naar welke babydump ga je? En is dat een leuke vestiging? Ik wilde morgen naar de prenatal, maar die is pas om 12 uur open en wilde juist 's ochtends...

Ik vind het echt sneu voor sassie dat ze zulke vervelende reacties krijgt. Hoe kunnen mensen nou abortus opperen als zij haar kleine al in haar hart heeft gesloten?! Kan me voorstellen dat dat ongelofelijk pijnlijk voor haar is...

16. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey Yukl,

Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!

We gaan naar Beverwijk...lijkt me wel leuk om gewoon ff rond te lopen en wie weet komen we op leuke ideeen enzo... Ga je naar de Prenatal bij de Arena??? Is ook wel leuk...heb zulke dingetjes gehaald daar..

Fijne dag vandaag!!!

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    vergeet dan niet de baby dump bon uit te printen voor je gratis kado doosje!
    Niet veel maar wel leuk als je er toch bent!

Fijne pasen allemaal.

Yukl Happy Birthday!!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Haha, Sonja werkt inderdaad goed! Ik zat bijna weer op mijn oude gewicht, toen gingen we op vakantie en heb ik me weer volgevreten... en toen geen zin meer om opnieuw te beginnen ;)

Borstvoeding helpt niet áltijd om af te vallen, er zijn vrouwen die juist hun opgebouwde vetreserves blijven behouden en daar was ik er helaas 1 van.... hopen dat dat de volgende keer anders zal gaan :)

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Fijn dat alles weer goed was!

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dit is wel héél erg vroeg! Had dit bij mijn eerste ook, zou het wel even tegen je vk zeggen, misschien dat je het iets rustiger aan moet doen...

Deel Deze Pagina