Yukl, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat is het hier rustig, allemaal lekker van de paasdagen aan het genieten? Gelukkig wordt het morgen beter weer, succes iedereen die naar de babywinkels gaat en wellicht in de files terecht komt!!
@ annie, vervelend die harde buiken. Goed in de gaten houden. en je bent vandaag 12 wkn @brenjomi, leuk zijn die spijkerbroeken van mamalicious he. Ik wou er van de week ook 1 kopen. Die van mijn vorige zw is mij te groot geworden bij de benen. @yukl, van harte met je verjaardag!!!!!! De mensen die morgen naar babywinkels gaan ,veel plezier!!! Zo ga nu lekker peterRdevries kijken
Tessa misselijkheid gaat wel redelijk!gelukkig! wel gewoon emasefene nog hoor maar t komt er niet meer doorheenJ Wow wat een mooie buik al!! J mijn buik zie je alleen als ik heb gegeten hahaJ verder nog niet. Mr paloe is straks 2 weken weg, benieuwd of het gegroeid is als hij terugkomt! Incog, weet ook niet of ik daarvan ben afgevallen hoorJ geen idee (van de borstvoeding) Yukl gefeliciteerd!!! Iedereen die morgen naar de babywinkels gaat veel plezier!!! Pasen: vandaag paasbrunchbuffetgedoe gehad met de hele fam, morgen geen we lekker met zn 3 ontbijten en ff zwemmenJ overmorgen gaat mr paloe weg voor 2 wekenL
Ben morgen alweer 14 weken hihihihihi..geeft niet hoor wijffie... Ga dan toch maar ff bellen met de vk over die harde buiken...had gister trouwens het idee dat ik die kleine had gevoeld. Zat 's avond rustig op de bank en voelde ineens 3 hele kleine "bonkjes" van binnenuit. Waren niet me darmen wat dan voel ik meteen dat er wat "uit" moet zeg maar hahahaha.... Hoop niet dat we in de file staan morgen en heb de bon al klaar liggen... Fijne avond ladies XXXXXXX
Me paasbuikje.....gaat echt wat worden nu..voel me bm nu echt goed zitten boven me string uit...zwangerschapskaart zei S+2
@ annie erg mooi buikje hoor super word hij... ik ben lekker druk geweest vandaag en ga lekker zo slapen hihi ik wens iedereen een fijne nachtrust en tot snel...
Goedemorgen Zo Mason was vandaag weer vroeg ,maar ach naar 4 dgn uitslapen kan ik het wel even hebben haha. Vanmorgen komt er bezoek en vanmiddag naar de verjaardag van mijn nichtje die 6 wordt morgen. @paloe, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid.Moet je man voor werk weg? @annie, ja zou het idd even aan de vk vragen,is ze ook op de hoogte. Was een beetje door de war die over 12 wkn was voor Amaryllis bedoeld haha.Kan bes de kleine hoor. Sommigen voelen het idd al wat vroeger. Leuk zeg! Mooi buikje al en wat ben je bruin. @mamamanuela, laat naar bed hihi. Hopelijk lekker uitslapen vandaag
@ paloe: pff jeetje, 2 weken! Dat is lang zeg... Ik vind het vreselijk als manlief weg gaat, vooral nu we een kind hebben. Ik vind het ontzettend intensief om een week alleen voor zoonlief te zorgen. Wat dat betreft heb ik echt ontzettend veel respect voor alleenstaande ouders. @ tessa: haha hier ook een vroege vogel. Ik was even bang dat hij om 5 uur al wakker zou worden, maar gelukkig sliep ie nog door tot 6 uur. Bij mn schoonmoeder was ie 2 keer om kwart over 5 wakker
Yukl, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook al was het gisteren, ik las het vanmorgen pas.
Hey dames! Na een druk paasweekend nu dan ff kort een berichtje. Wil nog wat dingen in huis gaan doen (zijn net thuis), maar val bijna om van de slaap eigenlijk... pfff... @Yukl: nog van harte gefeliciteerd!!!! @Tessa: gefeliciteerd me je nichtje. @Iedereen die naar babywinkels ging vandaag: en? nog leuke dingen geshopt? @Annie: mooi buikje hoor! En van jezelf ook al zo'n mooi figuur... @Paloe: balen zeg, 2 weken weg, waar moet ie heen dan? Voor zijn werk?
Hi meiden, Vanmiddag dus bij de Babydump in Beverwijk geweest maar vond het toch wel tegenvallen hoor...had het veel groter verwacht. Vind de Prenatal bij de Arena toch een stuk beter. Heb natuurlijk wel de gratis doos meegenomen...best aardig. Morgen begint het echte leven weer helaas...totaal geen zin in..kan me nu al zo verheugen op me verlof hahahahaha fijne avond XOXOXOXO
@ Yukl: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ Annie25: Ja de Babydump viel mij ook tegen! Ben in Veenendaal geweest, toch 3000m2 dus ik had echt verwacht veel leuks te gaan zien! Maar niet dus, ik heb alleen een kraamcadeautje meegenomen maar verder werd ik er echt niet blij van. Heb jij nog wat gekocht? En Prenatal bij de Arena was wel leuk? Die is alleen wat ver weg voor mij...Of ik moet m combineren met dr.Papa, da's ook leuk Iemand anders nog aanraders?
Kids factory! Die heb je oa in Amsterdam, maar ik geloof ook in Breda ofzo? Is wel wat duurder dan babydump, prenatal etc. Maar erg inspirerend vind ik En ik ben ook eens naar babypark in kesteren geweest, ook een erg leuke winkel! Ze bezorgen overigens echt voor geen drol, zelfs helemaal in amsterdam. Kwamen twee schattige boeren de spullen afleveren. Ze deden zelfs hun klompen voor de deur uit Babydump in Veenendaal vond ik inderdaad ook helemaal niets. De prenatal in amsterdam vind ik wel leuk. Maar je hebt ook prima andere warenhuizen van prenatal die net zo leuk zijn. Die in Amsterdam is alleen erg dichtbij voor ons dus ik ga er nog regelmatig heen voor zoonlief.
Even over babywinkels. Babypark is echt een aanrader!! Wij hebben bij de eerste zowat alles in 1 keer kunnen kopen en super leuke kortingen!
Wij hebben inderdaad ook bijna alles in 1 keer gekocht bij babypark Er liep de hele tijd een verkoopster achter ons aan om te noteren wat we wilden hebben Zelfs lakentjes etc. zette ze op de lijst zodat we daar niet zelf mee hoefden te slepen. En het is met 8 maanden (kon ook eerder, maar was in ons geval niet handig) allemaal bezorgd.
hoi allemaal, leuke Pasen gehad? Ik hoop het! Heb even een vraagje, maar schaam me een beetje ervoor, maargoed toch maar even vragen want als iemand er een antwoord op weet zijn jullie het wel! Komt-ie: hebben jullie ook last van verstopping/harde keutels? Zo zeg, ik dus wel! ;-((( Oh ja, ik heb nog wat: gelooft iemand hier in de chinese geboortekalender? Ik heb er een paar opgezocht op internet, en de een zegt dat je bij je leeftijd moet kijken en de maand van conceptie, de ander zegt je leeftijd en de maand van uitgerekende geboorte, en op die kalenders staan dan in die maanden ook nog verschillende geslachten bij al die diverse mogelijkheden. Dus op de ene site staat dat het een meisje wordt, op de ander staat dat het een jongen wordt. Zo raar!
@ denise: ik had in het begin last van verstoppingen. Dat is eigenlijk vanzelf weer weggegaan. Volgens mij hadden meerdere dames er last van hier. In ieder geval veel water drinken en ik geloof dat er iets is als roosvicee laxo (???). Maar misschien moet iemand me even helpen hiermee Verder geloof ik niet in die chinese kalenders. Ik geloof ook niet in horoscopen, handlezen, mentalisten, god, en ga zo maar door
YukL: En, fijne verjaardag gehad? Uk reageerde echt geweldig, hij kwam met gestrekte armpjes naar me toe rennen (of errug snel lopen, echt rennen kunnen ze natuurlijk nog niet, maar voor zijn doen rennen ) en riep: Mama! Grote grijns, kreeg een dikke knuffel en eigenlijk wilde hij toen wel weer verder spelen! Hahahaha! Eens kijken of hij me woensdag ook gaat negeren Paloe: Je mannetje gaat vandaag weg he?! Balen! Hopen dat de tijd een beetje snel gaat! Annie: Je kunt je kleintje best al gevoeld hebben, zeker als je ook al harde buiken hebt, ik voelde mijn oudste ook al met 14 weken! Apart gevoel he?! En je buikje wordt zeker al wat, mooi! Tessa: Hee meid, leuke dat gehad gisteren op de verjaardag en met je bezoek? Denise: Meid, dat is héél normaal tijdens je zwangerschap, die obstipatie of harde ontlasting! Ik had het bij mijn oudste ook, nu totaal niet, maar heb wel HET WONDERMIDDEL ertegen gevonden! Gebroken lijnzaad van de ZonNatura verkrijgbaar bij de AH. Echt, dat is haast het enige dat werkt, s morgens met een glas lauw water drinken. Je moet heel erg oppassen met harde ontlasting, je kunt er aambeien van krijgen namelijk maar niets om je voor te schamen! Verder kun je roosvicee laxo drinken en 3 kiwis op een dag eten, helpt allemaal, maar die eerste tip werkte bij mij als beste. Bij mij klopte de chinese kalender bij mijn oudste, een jongetje, maar weet je, die heeft het altijd in 50% van de gevallen goed, dus ik geloof er niet in, tenzij dit weer een jongetje is
Hier gaat de vlag uit! Dit is al de DERDE MISSELIJKLOZE DAG! Wauw, ik ben echt zo blij! En mijn energie komt weer terug op peil, zou het dan over zijn nu?! Gisteren flink aan de poets gegaan en de strijk die er lag, weggestreken. Nu liggen er nog maar liefst 10 wassen op me te wachten (2 in de wasmachine/droger, rest nog om te wassen) maar goed, dat gaat goed komen deze week, voel me ineens zo goed! Joehoe Hoop dat de andere misselijke dames zich ook snel zo goed voelen! Vandaag gaat ukkie weer naar mijn mama, het is zijn vaste oma-dag en dan om 9.15u heb ik een afspraak bij de vk. Gewoon normale standaard controle. Ik ben er weer vandoor, vandaag weinig tot niet hier, ik wil aan de slag! Liefs