Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb ook net de VK gebeld, 9 maart intake en week erna waarschijnlijk echo, dus moet nog wel even wachten.
    Zo aanmelden voor MvM... Verder gaat het lekker... Hopen dat het zo blijft. (Alleen koud en moe; dus warm aankleden en niet teveel doen!)...
    En qua testen; heb er pas 2 gedaan, eentje 30 jan en eentje gisterenavon, allebei zeer duidelijk. Meer doe ik er niet... Voel me zwange!

Hebben we nog een lijst of alleen internetpagina? Kan iemand dit voor mij aanpassen, ben momenteel even kwijt waar we het bijhouen...

Datum wordt momenteel 6-10-10.
    9 maart intake VK

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik gelijk een echo zal krijgen, eerst een intake en misschien hartje luisteren of zo, maar we zullen het wel gaan zien over 3 weken

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik moet eerlijk ook wel zeggen dat ik wel het geduld ervoor heb... Ik vind het wel spannend, maar de tijd gaat zo snel!
    Als ik de intake heb ben ik 10 weken, echo zou dan bij 11 weken zijn.... Is vrij normaal toch voor een 1e?

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik zou het niet weten meid, bij ons plannen ze meestal een eerste intake zo rond de 8 weken zwangerschap, ik zit dan inmiddels iets verder.

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Rimar: Ja,, ik ga kijken of ik haar kan mailen… wat een sukkel ben ik ook!

TalulaH: Ja, dat hoort er zeker bij, daar wist ik bij mijn eerste door dat ik zwanger was! Hihi ;)
    Hahhaa, die dromen, dat hoort er ook bij hoor! :) Ik droomde echt dat ik een vreselijk monster was geworden ;)

Billie: Beterschap meid!

Nonja: hahaha, jij ook al zoveel testen? ! Dan ben ik niet de enige, fjew! :D

Drop tijdens zwangerschap is helemaal niet goed, zout of zoet, maakt niet uit en dat komt juist niet door het zout dat erin zit, maar door glycyrrhizine. En dat laatste verhoogt juist je bloeddruk… Dus eh, oppassen daarmee!

Chikai: Fijn dat je zo zeker bent meid, lekker genieten!

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Incognito, nou ja "zeker" .... ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten en gezond te leven, als het fout gaat, dan vinden we beiden dit wel heel erg jammer, maar voorlopig ga ik uit van het goede!
    Nu maar wachten totdat we een echo mogen... en dat duurt nog wel even...

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@incognito ik heb altijd drop gegeten het word afgeraden zeer zeker als je al een hoge bloedruk hebt maar paar dropjes kan geen kwaad het is meer een hele zak hoor ha ha
    ik kan het weten dit is mijn 4e zwangerschap en heb heteens aan mijn gyn gevraagt..
    maar je mag tegenwoordig bijna niks meer hi hi vroeger was dat wel anders hi hi
    nou ja is ook niet erg als je maar geniet van je mooi prille zwangerschap

8. Nienke31

Nienke31 Nieuw lid

8 feb 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames....
    Hier alles goed hoor, maar....ik lees veel over misselijkheid en zo. Ik heb dus alleen maar honger!!! Brood, koek, chips, fruit! Ik heb overal zin in :(. Wie herkent zich in mij????

Hopelijk kan ik de rem er weer op zetten, in mijn eerste zwangerschap ben ik zo'n 35 kg aangekomen en daar heb ik nu eigenlijk niet zo veel zin in!

Maar ach...klaag niet. Voel me verder goed hoor :)

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey dames
    ik dacht dat ik (eind) september mama zou worden
    maar heb gisteren te horen gekregen dat ik toch niet zover ben als ik dacht.
    en wrsch ben ik dan een begin okt. mama
    (ben ruim een week achteruit gezet :( )
    maar ik wacht met mn banner veranderen tot volgende week want dan hebben we weer contole
    en uitgebreider als gister ;)

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, zijn jullie ook al gegroeid?
    mijn omvang is gewoon 2 cm groter dan normaal. Helemaal opgezet dus. Zo merk ik er eens wat van :)

11. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook geen last meer van misselijkheid ;)
    alleen eet ik wel alles wat ik tegen kom op in huis hahahah ,
    morgen m'n eerste echo !!!!

wie nog meer ?

xies

12. skatjuh87

ik zou wel willen maar moet helaas nog een poosje wachten. Leuk joh, lekker naar je kleintje kijken

13. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ook echt super zenuwachtig ,
    vooral de vragen in m'n hoofd is alles wel goed klopt het hartje enz
    pfff word vandaag gek van mezelf maar mag gelukkig morgen om 11 uur komen ,

xies

14. skatjuh87

alles is gewoon goed, dat moet zo zijn. probeer ervan te genieten

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb zondag mn eerste buikfotootje gemaakt. Haha ik ben een beetje een muts hoor! Maar het lijkt me gewoon leuk om van iedere 2 weken een foto te hebben. Er is nog niet zo heel veel te zien hoor, alleen een heeel klein bolletje. Zal vanavond wel even een foto plaatsen.
    @Nisa jeetje gewoon een week achteruit. Dat is wel even balen. Maar als alles maar goed is met je kleintje toch? Je hebt al een hoop voor je kiezen gehad zie ik. Kom maar gezellig hier mee kletsen!

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @nonja: ja dat was even balen maar hij kon het niet goed meten dat doen we volgende week dan heb ik een uitgebreide consult
    dit was meer effe snel
    dus ben benieuwd

ow leuk ik ben ook zon muts hoor heb ook al een foto gemaakt een week of twee terug maar aangezien er weinig verandering is wacht ik nog even met meerdere fotos maken
    want zo zie je geen verschil en dat is wel eenbeetje de bedoeling :D

17. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Hallo dames,

ik kom me ook maar heel voorzichtig aanmelden.
    Ben nu 6wk, 2dg zwanger en heb volgende week maandag 15 febr de eerste echo in het ziekenhuis.
    Door mijn miskraam vind ik dit nu een extra spannende tijd.
    Ben wel enigzins een beetje gerustgesteld door de misselijkheid ,of eigenlijk is dat niet het juiste woord 'weeïg' past hier beter bij.
    De vorige keer had ik dit namelijk niet.
    Ik ben rond 2 okt uitgerekend.
    Lijkt me leuk om met gelijkgestemde te kletsen.

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai mevrouw ten Cate :D! Gefeliciteerd met je zwangerschap n gezellig dat je mee komt kletsen. Hoop dat je er straks lekker van kan genieten. Deze baby blijft lekker bij je dat heb je zo te lezen wel verdiend!
    @Nisa ow gezellig nog een muts hier ;). Wel spannend voor je dus volgende week. Enne je woont niet in de buurt zo te lezen?

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @nonja: hahah nee niet meer (vroeger wel, rotterdam)
    pfff ja we blijven nog even in spanning zitten hoewel het voor ons niet uitmaakt zolang we maar een gezond baby hebben/hartje zien kloppen
    maar de kleine maakt het wel spannend voor ons
    kleine boef:D

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

zag nieuw zwangere gefeliciteerd hoor en geniet er van

ik heb in mijn album een nieuwe foto gemaakt van mijn buik ben echt geschrokken moet eens kijken als je wilt:$:$
    ben pas 6,1 weken :)

Deel Deze Pagina