Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

:$ Jeetje, dat is niet niks zeg! :$

Ja en ze zeggen wel eens, dat alles in één keer komt (dat is bij mij ten minste ook altijd zo) en daar lijkt het bij jou wel op!
    Jeetje, ik hoop dat het inderdaad weg blijft bij je vader.

En het UWV, tjah, daar heb ik dus ook geen goed worod voor over.

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat goed zeg! Alleen wel vervelend als je een suikerprobleem zou hebben...

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Tjah, dat soort mensen verpesten het inderdaad voor de écht zieken die het wél nodig hebben.... jammer!

Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen!

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh wat fijn dat de verjaardag zo leuk was! Dat geeft inderdaad altijd een lekker gevoel, als zo'n kindje dan zo enthousiast is :) Super!

Die buikpijnen, klinkt inderdaad niet echt normaal, al moet ik je eerlijk zeggen dat ik nu meer buikpijn heb dan bij de eerste, dacht zondag zelfs dat ik weeën had :(
    Haha, kleine man hád goed gereageerd, vanmorgen moest ie heel hard huilen toen wij weg gingen :( Ai.....

Bah! Wat een akelig spannende dag is dit voor je, ga je mee met je moeder of moet je wachten tot je ouders uit dat gesprek zijn? Ik hoop zó dat er toch een enigszins positieve uitslag uit komt! Sterkte...

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

haha, ben blij dat ik niet de enige ben met die 'tic' ;)

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    #4226 rimar, 7 apr 2010
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
    Goedemorgen allemaal. Nou we hebben het met Pasen de familie, broers en zussen enzo verteld en ik heb het gisteren op mijn werk verteld, dus ik bevind me momenteel op een roze achtige wolk.

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh super! Van iedereen leuke reacties?! :D

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    pffffffffffff zit ff niet zo lekker in mijn vel...

ukkie moest vanmorgen heel erg huilen toen we weggingen van het KDV en toen ik net een half uurtje terug belde, ging het nog niet goed :(

Heb gezegd dat we hem alleen maar daar brengen voor zijn eigen plezier, dus als hij het niet leuk vindt, dat ze me moeten bellen, dat ik hem dan kom halen....

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Mijn bazen kwamen niet eens achter hun bureau vandaan:( nou ja ze bekijken het ook maar, ze hebben me wel gefeliciteerd maar dat was het ook, heb wel iets enthousiaster collega's gelukkig, alhoewel sommigen het niet wilde geloven in eerste instantie, hihi. Familie allemaal blij voor ons.

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    20 oktober meiden, we hebben de mijlpaal al gehaald! Whoohoo 12 weken!!!!!:D

Inlove jee wat heftig zeg..hoop voor jullie dat alle controles goed blijven!

Doglover wat goed dat de cyste is gekrompen!!! Opzich kunnen opvliegers bij de zwangerschap horen, dat het verdween door het vruchtensap kan inderdaad op een suikerprobleem wijzen of de koelte van het sapje heeft geholpen.. succes!

Weltrusten weer Yukl!

Tessa succes op de controle! Haha in het wasdepartement heeft incog dus een maatje;)
    We weten het nog niet zeker hoorJof mr paloe weg moet en wanneer. Als het in december is moet het wel gaan..maar is nog niet leuk. Misschien hebben we wel geluk en hoeft hij niet mee. Mja, Senegal is natuurlijk ook wel weer leuk om heen te gaan!
    Wij hadden een babyfoon van philips, dachten dat dat wel een goede was… nou we hebben hem nauwelijks gebruikt en na een jaar was ie al stuk!
    Heel veel succes vanmiddag! Buikpijnen kunnen komen door het verplaatsen van organen en het ruimte maken… hoop voor je dat alles in orde is!
    En heel veel sterkte met de uitslag van je moeder vanmiddag! Hoop echt dat het de beste uitslag is die jullie kunnen krijgen!

Incog lieverd, we even doorzettenJ het is nu eenmaal spannend voor zon mannekeJ anders heeft hij het zo door en dan blijf je heen en weer rijden… het is heel vervelend even, maar komt vast goed! Hij heeft het vast helemaal naar zijn zin straks met de andere kindjes!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Paloe, gefeliciteerd met jullie mijpaal van 12 weken hoor, nu lekker vanaf een roze wolk aan het genieten???

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha de roze wolk moet nog even wachten, ben er te druk voor;) maar we zijn wel heel erg blij hoor!:)

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hihi, ik herken dat wel hoor, maar het begint nu heftiger te worden nu we het verteld hebben en aan het vertellen zijn. Nu wordt het wel heel erg echt hoor allemaal:D

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Nou ja zeg, wat stom :( Dat is dan toch een beetje een domper... sukkels ;)

Gelukkig waren je collega's wat enthousiaster!

En je familie, dat zijn natuurlijk super reacties geweest, gelukkig maar!!!!! :D

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Haha, zie je dat echt als een mijlpaal? Ik heb dat niet zo.... mijn eerste mijlpaal was de eerste echo met een kloppend hartje :) Maar inderdaad, officieel is vandaag een mijlpaal ja! :D
    Grappig, dit keer ben ik één van de laatsten, vorige keer was ik de 4e uitgerekend en dus één van de eersten ;)

Ja, je hebt ook hartstikke gelijk hoor! Ik moet even doorzetten, maar voel me eigenlijk ff super *** kan wel janken, tranen zitten hoog, maar ik verman me hoor! Ga zo ff stofzuigen, heb eindelijk bijna al mijn was-achterstand erdoorheen, gestreken, in de kasten en wel, dus komt goed :) Als mijn huis straks weer fris is, voel ik me ook weer beter en dan kan ik kleintje kruimel alweer ophalen. Bedankt voor je lieve woorden!

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Je zien maar verder hoe het gaat lopen, ik heb mijn plicht in ieder geval gedaan. Mijn naaste collega begon al te vragen over evt. parttime werken enzo, de bazen niet eens. Nou ik ga het onderwerp niet aansnijden hoor, ze komen maar naar mij toe nu.

Ja manlief heeft zijn oma nog gebeld om haar te vertellen dat ze weer overoma (ofwel omi) gaat worden. Ze was helemaal blij.

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij hebben het al verteld, alleen ik nog niet op mijn afstudeerplek:)
    :D heerlijk he, zwanger zijn:D

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    voor mij was de echte ook de echo hoor:) maar k weet niet..12 weken is toch wel een grens qua risico en ook qua kwalen;) als het goed is krijgen we nu weer wat meer energie en minder misselijkheid;)

ik ken het gevoel helemaal hoor, Olaf gaat al vanaf 10 weken naar de gastouder (van 7 tot 10 weken naar mijn ouders) en heeft nu soms nog dagen dat we niet weg mogen, terwijl hij gek op het gastoudergezin is! dan voel je je toch wel even heel naar, maar als je dan komt om hem op te halen en hij wil nog even blijven, weet je weer dat het goed is:)

knuffel!:)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha nog even en we moeten een nieuw onderwerp aanmaken!;)

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Zo heb ne de controle gehad. Beebje lag erg hoog zeiden ze ( verklaard de buik haha). Hartje was bijna niet te volgen, zo actief was het kindje. Wat betreft de buikpijn ,hun denken dat dit door de ele spanning komt. Voor de zekerheid moet ik ook nog even urine laten nakijken. Ik moes wel nog even thuis blijven van het werk.Ook moest ik een afspraak maken voor de 20 wkn echo. Ze boden aan ,dat als mijn moeder als extra mee wou ,dat ze daar in dit geval een uitzondering voor maakten. Echt superlief van ze.

@rimar, geniet lekker van je roze wolk, wel jammer van je werk :(
    @incognito, oh wat rot he ,maar je moet echt doorzetten hoor. Wij moesten uit noodzaak ( ander werk )toen Mason 10maand was toch kdv doen. Het heft 8 wkn geduurd eer hij helemaal gewend was. het gaat nu echt helemaal super.
    @paloe, 12 wkn :D:D lekker he! haha ,ja incog heeft zeker een maatje in het wassen gevonden :D balen zeg van die babyfoon van jullie. Wij hadden er ook 1 die heel snel
    kapot was. Nu hebben we alecto en die bevalt super.

Deel Deze Pagina