Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja echt wel, alleen ben ik nu wat misselijk, heb wel iets te laat mijn broodje gegeten, dus dat zal daar wel van komen. Ik moet er echt om denken hoor

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    tessa, fijn dat het zo goed is gegaan meid

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: ik kan me wel voorstellen dat het gebeuren rondom je moeder zo zijn weerslag heeft op jou. Vervelend zeg! En ik ga voor je duimen voor vanmiddag, veel sterkte!

@ incognito: aaah kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt! Maar inderdaad, even volhouden :) Vreselijk ik weet het. Ik heb geloof ik de eerste week alleen maar gehuild toen zoonlief naar het KDV ging, en bij hem ging dat zelfs zonder slag of stoot ;) Maar hij heeft een paar keer gehad dat ie een dag veel moest huilen of dat ik hem huilend aantrof en dat vond ik ook vreselijk. Jouw kleine man is natuurlijk al wat ouder en zich veel meer bewust van het feit dat jullie weggaan. Het wennen duurt dan vaak wat langer geloof ik. Maar komt vast heel snel goed! Knuffel!
    En jeetje, dacht je dat je zondag weeën had? Dat is schrikken! Was het zomaar of was je die dag druk geweest of iets dergelijks?

Nou tukje heeft me wel goed gedaan ;) Vandaag komen mn kleren van esprit, jeee :D En nu weer aan de slag aan mn these :) Alleen eerst even mn tosti oppeuzelen ;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja ik ben ook misselijk en moe, maar toch vindt ik het heerlijk!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh yukl, tosti:)hmmm

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ rimar: leuk dat het nu wereldkundig is! Wel vervelend en stom van je bazen zeg... Tsssk!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ misselijkheid: ik ben nu in de misselijk aanbeland dat mijn buik vol MOET zijn anders krijg ik direct overgeefneigingen. Heel irritant, ik eet me een slag in de rondte. Het is nou ook weer niet de bedoeling dat ik in mn eerste trimester al 5 kilo aankom ;)

8. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer ff snel tussen het werk door:

@Doglover: wat fijn zeg, dat die cyste gekrompen is en je dan nu gewoon naar de vk kan!

@Tessa: veel sterkte voor de uitslag vandaag, ik duim heel hard dat ie zo gunstig is als de situatie toelaat!

@Babyfoon: een Luvion met camera.

@20-oktober meiden: gefeliciteerd met de 12-weken grens!!

@InCognito: ach, meis toch, wat naar dat je je er nu zo K*T onder voelt! Wel knap dat je zelf al zegt dat je je er overheen gaat zetten, daar heb ik juist heel vaak veel moeite mee.

@Yukl: ach, heb ook wel ergens gelezen dat de een meer aankomt aan het begin en de ander later, dus het hoeft niet te betekenen dat je over de hele periode heel erg aankomt als het nu al wat 'veel' zou zijn ;). Hoorde van het weekend van mijn stiefzus dat ze maar liefst 34kg is afgevallen na de zwangerschap, dat is er dus eerst aangekomen!!! :$

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Tessa, sterkte vanmiddag! Wat fijn dat de vk zo meeleeft en je moeder mee mag kijken met de 12 wk echo.

Sassie; sterkte hoor! Als ik jouw verhalen zo lees, dan ben je echt een sterke vrouw en knok je voor jezelf en je kleintje! Doen wat je hart je ingeeft.

Doglover, fijn dat je bij de vk mag blijven en goed dat de cyste gekrompen is!

Hmm, stond vanmorgen hier op de weegschaal; weer een kilo eraf. Terwijl ik wel iets meer eet als voorheen, maar ja, nog niet genoeg denk ik. M'n buikje is aan het groeien en m'n borsten ook, dus waar die kilo's blijven? Geen flauw idee!
    Ik hoop maar zo dat ik tussen nu en 16 weken niet meer misselijk ben en gewoon weer energie heb!!

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh beroerd! ach, over je gewicht weer zorgen maken als je bevallen bent:) al moet het natuurlijk niet al te erg worden;)

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mijn god!34 kilo!!!!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Precies, ze weten nu hoe het zit, laat ze dan maar bij jou komen over het hoe en wat.

Maar wel een tip van mij naar jou, áls je parttime wilt gaan werken, dan zou ik dat écht vooraf regelen en er achteraan gaan, want je hebt ook recht op ouderschapsverlof, dat moet wel goed geregeld zijn, anders heb je straks de grootste problemen die je helemaal niet wilt hebben dan. Maar daar heb je nog wel even de tijd voor hoor ;)

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Daar heb je dan weer gelijk in, de misselijkheid is inderdaad weg en ik krijg langzaam aan weer wat meer energie :D

Ach, nog een uurtje en dan kan ik mijn mannetje weer ophalen. Ze hebben niet meer gebeld, dus ik neem zomaar aan dat het goed gegaan is voor de rest ;)

Oh ja, en eh.... zwanger zijn is inderdaad heerlijk! :D

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh wat fijn dat je moeder mee mag! Heerlijk als ze zo meedenken. Ik hoop dat de buikpijnen inderdaad van de spanningen zijn en dat je niet een blaasontsteking oid hebt. Dat wordt wat, zo'n hyper kind ;) Hadden wij bij de eerste ook, en die is nog druk nu ;)

Fijn dat het nu zo goed gaat met Mason! Nou ja, ik moet even doorbijten, het zal wel even wennen zijn voor hem... Weet je, wij MOETEN hem niet wegbrengen, wij wilden dat graag omdat we dachten dat hij het heel leuk zou vinden. Ik kan mijn werk namelijk buiten het werk van mijn man om plannen, dus noodzakelijk is het niet... We zullen zien hoe het loopt, maar ik geef het wel een kans!

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja we weten waar het vandaan komt en waarvoor we het doen, toch?:D

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ja, ik ga doorbijten hoor! Over een uurtje kunnen we hem alweer halen :D Komt goed, komt goed. En je zult wel gelijk hebben, hij krijgt alles zo bewust mee nu, dat hij dus ook precies weet wat hem te wachten staat. Kan een nadeel zijn, maar misschien dat hij zich dan ook heel snel realiseert dat hij het ook leuk heeft op het KDV :)

Ja, ik had krampen, zoals weeën. zondag morgen ineens niet meer misselijk en 's middag die krampen, hielden 1 minuut aan, echt met zo'n piekje, je kent het vast nog wel ;) en kwamen elke 3 minuten terug... een half uur en toen ben ik gaan slapen en daarna was het gelukkig over! Ben me inderdaad kapot geschrokken, want de combi 'niet misselijk + krampen' vond ik wel akelig. 's Avonds toch het hartje weer gehoord, dus maak me geen zorgen ;)

Geniet van je tosti en succes met je these! Heb je zw. kleding besteld of 'gewone' kleding van esprit?

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

10 weken is voor zover ik weet de grens qua kwalen. Vanaf dan stijgt je HCG niet meer maar gaat het dalen en zullen de kwalen ook minder worden. Klopt in mijn geval wel, ik geloof dat het zelfs al sinds week 9 aan het minderen is.

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja typisch mijn bazen hoor, aan de ene kant verbaasd het me niet eens.

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ;)

Hihi, ik zal wel moeten, toch?

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: jakkes zeg, wat naar die krampen. En dat inderdaad in combinatie met die misselijkheid... Brr! Gelukkig loos alarm!
    Ik heb zwangerschapskleding besteld :) Maar ik kan hem nog niet op trackandtrace.nl vinden dus volgens mij komt het toch morgen :( Naja, ook leuk ;)

Deel Deze Pagina