Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wat is het weer rustig hier ;)

Ff een leuk ego nieuws berichtje:

Morgen mag ik model zijn bij de Fontys Hogescholen in Eindhoven om echo's te oefenen :D Joehoe! Toch weer even een keertje kijken naar onze beeb :D

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ooow leuk! Dat zou ik ook wel willen zo'n proefpersoontje zijn. Veel plezier morgen!

Zit alweer aan de crackers, heb echt megahonger heel de dag. Om 17uur nasi gegeten en nu weer honger

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Nou, laat het lekker smaken zou ik zeggen :)

Manlief wilde lief doen, ik kan geen vlees meer eten, dus hij dacht: Carpaccio vindt ze vast wel lekker...
    Ja, heerlijk, maar dat mag ik niet hebben!!!! ;) En zalm had ie gehaald, normaal ben ik daar gek op, maar ik krijg het gewoon niet weg. Dus vandaag weer sla op....

Dussssssssssssss geniet ervan en eet lekker!

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: veel plezier morgen! Leuk zeg om model te staan. Dat heb ik de vorige keer ook gedaan, maar dan hier in Amsterdam ;)
    En hmmm zalm, daar zou ik nu wel trek in hebben! Misschien binnenkort eens een verse scoren...

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha ja ik weet dat het afneemt, maar omdat je het zo stellig zei, dat het bij jou klopte, dacht ik dat je nog aan het testen was;)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangerschapskleding: hier ook helemaal nieuw! Heb niks meer van de zwangerschap van Olaf, behalve een paar shirts maar die heb ik al gebruikt met schilderenJ lekker shoppen!:D

Incog haha nee ik ook niet! Weet je waar ik ook helemaal niet bij mee was? Zon houten luisterding wat de vk bij de bevalling meehad! Dat stond daar op de vensterbank groot en eng te zijn en ik had geen idee wat het was, ze vertelde het ook niet! Was als de dood dat het een of ander kijkding was en het ‘erin’ moest! Haha, later bleek dat mr Paloe dezelfde vrees had.
    Pfoe, wat waren wij opgelucht toen bleek dat ze ermee naar het hartje luisterde!

Van die krampen heb ik echt geen idee! Ik vond het doodeng. Als het nog een keer gebeurt ga ik de vk bellen. Brrrr
    Ik merk wel dat mijn banden heftiger reageren, heb er nu meer last van dan bij Olaf en ik heb het idee dat er nu al wat te zien is (buikje), bij Olaf was dat pas bij 17 weken ofzo. Maarja..toen was mijn startgewicht 4 kg meer..we zullen zien!

Wat geweldig dat je model mag zitten!(liggen) dat wil ik ook wel! Haha
    Als je foto’s meekrijgt posten he!;) (kan ik stiekum ook ff gluren naar hoe onze uk er ongeveer uitziet nu:p)

Bah het is alweer veel te laat…..slaap lekker!!!

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oooh haha nee ik bedoelde dat ik merk dat mijn misselijkheid inderdaad minder wordt ;)

Ik wil graag mijn zoontje inruilen voor een kind die wel tot minstens 7 uur uitslaapt ;) Iemand hier die graag om kwart over 5 opstaat?

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier was het ook rommelen vanacht... gelukkig ging ze om 5 uur nog wel slapen, alleen papa was écht wakker, na een hoop gedraai (waardoor ik ook niet kon slapen) ging hij er maar uit, zodat ik nog even door kon tukken, want óéf... wat was ik moe. Gisteren een keertje extra gewerkt, daarna s avonds eters gehad en m'n man kwam pas om 20.30 uur thuis (uitzondering gelukkig), maar al met al ben ik daar niet van bekomen... Zo moe. Maar oke, we zien wel hoe de dag loopt.
    Op dit moment ben ik m'n dochter er telkens van aan het overtuigen, dat ze écht nog even zélf moet spelen en dat de tv niet aangaat. Ik heb een tv-kijk-monstertje ;) (met name baby-einstein overigens) .
    Maar oke - we zien wel hoe het gaat lopen vandaag...

@tessa: Meid, geen berichtje meer gepost gisteren (of heb ik dat gemist?) ... ik hoop en duim maar dat dat niet betekend dat jullie erg slecht nieuws hebben gehad...

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi iedereen :)

Nou gisteren naar de arts geweest. De uitslag van de punctie was nog niet binnen, dus we moeten morgen nog een keer. De bloeduitslag was wel binnen en het is kwaadaardig. De lever is niet meer te opereren ,want die zit vol met uitzaaiingen. Beter zal ze nooit meer worden. Ze kunnen hoogstens de primaire tumor behandelen in de hoop de ziekte wat te kunnen vertragen. Afhankelijk van waar de primaire tumor zit is er een bepaalde levensverwachting. Zit de primaire tumor bijv in de alvleesklier ( slechtste scenario), dan is behandeling al niet meer mogelijk en heeft ze hooguit nog 3 maand. Zit het in de dikke darm en ze zou er zelf voor kiezen niet te behandelen, heeft ze misschien nog ongeveer een jaar. Als je het wel gaat behandelen ,dan misschien wat langer. Maar helaas ziet de lever er ook slecht uit ,dus hoelang hou je dat vol. Al met al zijn de vooruitzichten dus heel erg slecht. We hadden gehoopt dat de lever misschien nog wel was te opereren ,maar zelfs dat is geen mogelijkheid meer.
    Nu rest het laatste stukje hoop dat het niet uit de alvleesklier komt.

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo nu even verder op jullie reageren :)

@yukl en kleren nog binnen gehad? Hoe gaat het met het maken van je these?
    @chikai, hopelijk verdwijnt je misselijkheid nu snel. Hier ook iets afgevallen hoor.
    @incognito,ja als het niet moet is het wegbrengen nog lastiger. Hopelijk is hij heel snel helemaal gewend :D Jemig om de 3 minuten die krampen ,ik zou me ook helemaal rot schrikken. Ja dat kraampakket,die dikke lappen ,echt vreselijk haha. Oh leuk zeg van die echo! Hoe laat mag je vandaag?
    @rimar, wel heel fijn zo'n collega die ook op de strepen staat :D
    @mamamanuela, moest je dat kraampakket nou apart regelen via je verzekering?Kan het even niet meer herinneren haha.
    @sweetmiekie, fijn dat je echo goed was.
    @paloe,jemig jij ook al die krampen. He wat schrikken :(
    @athina, lief dat je het vraagt van de uitslag :). Nou hopelijk heb je vandaag nog een momentje om ook even lekker je rust te pakken :)

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pffff... wat een vreselijk nieuws zo zeg Tessa... En dan dus nog een dag in spanning terwijl je dit een beetje moet verwerken... Moeilijk , omdat het nieuws nog niet compleet is.
    Ik weet niet veel te zeggen... sterkte :( en een dikke knuffel...

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha aan een ruiling zouden wij allebei niets hebben, hier ook een vroege ochtend mannetje:)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Tessa meid wat een nieuws, zit hier met tranen in mijn ogen:S
    Heftig zeg.. Hopelijk krijgen jullie dan toch nog het beste nieuws wat mogelijk is vandaag.. Al blijft het natuurlijk het meest vreselijke nieuws dat je kan krijgen..

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hm ik zei gister dat ik het idee had dat ik begon te groeien..haha dat is dus niet zo, denk dat ik teveel gegeten had:)er is echt nog niets te zien..

Straks met de kleine man voor controle naar t ziekenhuis.. hoop dat alles nog steeds in orde is:)

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    jeetje Tessa, poeh,,,,,heftige uitslag. Wat is t toch een (*&^% ziekte. Heel veel sterkte voor wat er komen gaat

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad Tessa, wat ongelofelijk kut en heftig :( Heel veel sterkte! Ik hoop dat het niet het slechtste scenario is en dat je moeder nog een paar relatief goede maanden tegemoet gaat. Wanneer krijgen jullie daarvan de uitslag denk je?

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Tessa: Heel veel sterkte gewenst.

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Yukl : Ik heb er hier een van 6 die je mag lenen hoor, moet ik 's ochtends om kwart over 7 echt wakker maken. Ik ben toch altijd al om half 6 mijn bedje uit, dus voor mij zou het niet zo'n probleem zijn hahahaha. Je krijgt bij die van mij alleen wel al zijn kuren erbij!!! hahaha.

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeetje Tessa, wat een vreselijk nieuws!!! :(
    Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, ik hoop echt dat de uitslag vandaag meevalt en dat jullie zo lang mogelijk hebben om van je moeder te genieten. Hoe laat krijgen jullie de uitslag vandaag?

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Tessa, dit is heel erg heftig zeg, wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd, dit is wel heel erg hard allemaal en dubbel, aan de ene kant de blijdschap vanwege je zwangerschap en aan de andere kant het verdriet van dit nieuws. Zit hier met tranen in mijn ogen en kippevel achter de pc.

Deel Deze Pagina