@ incognito erg mooi echo hoor ziet er super uit... ik wens iedereen een fijne avond ik ga lekker verder met koken en dan lekker eten en kaartjes bestellen voor de dierentuin voor zaterdag
Hey meiden, even een ego berichtje hoor! Ik ben net terug van de vk en heb voor het eerst het hartje gehoord! Ben zo blij en ook opgelucht! Binnen 5 seconden had ze m te pakken, normaal ben ik zo nuchter maar ik werd er zowaar emotioneel van, haha... Heb het zojuist op mn hyves gezet, vanaf nu mag iedereen het weten! Eindelijk hoef ik mn buik niet meer in te houden, heerlijk! 8)
Jazeker! Super! Ben nog steeds wel nieuwsgierig wat het is! Maar op de amerikaanse site denken ze nu toch allemaal een jongen
thanx! Ik wacht in spanning af wat ze op het NUB topic zeggen, of ze hier een jongetje of een meisje van 'maken'
Mooie echo's InCognito! Echt super duidelijk! He hoe is het eigenlijk in het ziekenhuis afgelopen met je arm?
Lekker dat je het nu niet meer voor je hoeft te houden! En wat fijn dat je het hartje al gehoord hebt
mooi zeg, vooral die eerste foto inderdaad met dat armpje en dat handje , prachtig zeg, om dat nu al zo haarscherp in beeld te zien!
@ incognito dank je wel het heeft heerlijk gesmaakt ik hoop dat de dierentuin ook erg leuk zal zijn hi hi maar ja het gaat natuurlijk om de kinderen @ ooitmamavan3 dank je wel meis jij ook een fijne avond @amaryllis mooi hoor en erg fijn dat je het hartje hebt kunnen horen altijd erg fijn om die bevesteging te horen nou ik heb de kaartjes nog niet gereseveerd o o haha nou ja zit ook nog te wachten op mijn vriendin daar moet ik het mee regelen natuurlijk jeremy heeft nog steeds erg veel last van plassen erg zielig dit maar ja komt wel goed goede hoop hi hi nou ja ik ga lekker rtl4 kijken hi hi fijne avond lieve meiden
Volgende week donderdag moet ik naar het ziekenhuis, de 15e, naar de neuroloog. Hoop echt dat ze vinden wat het is, kan nu niet eens mijn arm meer naar beneden laten hangen zonder dat ik er last van heb En thanx, ik vind de echo's zelf ook erg mooi
hi hi incognito niks van haar meer gehoord dus ga nog niet reseveren haha ach ja geeft niks dan ga ik gewoon naar een andere dierentuin met mijn lieffies of de week erop
oh bah! ik heb ze niet weer gehad maar merkte gister dat ik ben begonnen met waggelen door de pijn in mijn heupen...dus moet nu echt heel goed opletten dat ik goed loop en volgende week naar de HA Haha ja ik weet nu wat het is..maar toen in de bevallingsstress niet, was als de dood! En die buik..was van het eten denk ik want er is volgens mij echt niksmeer te zien, zie de foto van gistermorgen.. fotos staan nog niet in je album?
geweldig meid! supermooie beelden!!! Bij ons is de frummel ook heel erg druk, dat belooft nog wat voor wanneer ik het ga voelen gelukkig ben ik al wat gewend van Olaf