Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gefeliciteerd meid!!!!!!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff lekker is dat...en dat allemaal door het prikken.... hoop echt voor je dat het niks ernstigs is en dat het gewoon of met een beetje hulp weer over gaat!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hihi klets tegen mezelf...ga dus maar weer ff verder kijken:p

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, ik heb al een tijdje niet meer meegekletst omdat ik erg druk ben geweest maar heb nu even jullie hulp nodig.

Ik ben vandaag weer bij de vk geweest ( eerste afspraak na intake ) en vroeg me af hoe alles gaat bij jullie. Mijn vragen werden omzeilt en ik voelde me echt een nummer. Mijn man was mee maar aan hem werd echt totaal geen aandacht besteed. Ze voelde aan mijn buik en zei verder niet wat ze voelde en wat de bedoeling daarmee was ( tis m`n eerste dus heb echt geen idee ) Er was zeg maar totaal geen persoonlijk contact. We hebben het hartje weer gehoord, dat is het enige positieve punt van de hele afspraak geweest.

Is dit zo raar of reageer ik overdreven?

Liefs

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    En, al iets gehoord? Jammer als je zoiets wilt afspreken, dat de andere partij dan niet zo snel reageert...

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ik heb nog geen één foto gemaakt, dus die staan inderdaad niet in mijn album ;)

Jeetje,die pijn, is dat niet al bekkenpijn? Dan kun je gewoon direct naar een goede bekkenfysiotherepeut, die helpt mij nu super, heb nog negens last van!

Jammer van je buikje, dat ie weer verdwenen is ;)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hahahah, ik vind deze dus helemaal niet zo druk, maar de echoscopiste wel ;) Oudste uk stuiterde echt! Deze beweegt wel, maar ik ben iets heel anders gewend, denk dus dat dit kindje een stuk rustiger wordt ;)

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

tjah, huisarts zei dat het onmogelijk door het prikken kon komen. Nou ja, ik denk maar zo, dan is het een heel dom toeval ;) Het maakt me niet uit, ik wil van die pijn af!

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meid, maak dit bespreekbaar met je verloskundige en het liefst vandaag daar nog over bellen! Als het niet verandert, als de donder een andere zoeken. Je moet een klik hebben met je vk, ze moet je immers door de meest heftige gebeurtenis van je leven helpen over 6 maanden! Echt waar, ik denk dat alle dames het hier met me eens zijn....

Bellen...

En wel fijn natuurlijk dat je het hartje weer gehoord hebt, maar je had ook echt een goed gevoel over moeten houden aan de afspraak! Knuffel

10. skatjuh87

bedankt voor je reactie, ik denk dat ik de volgende afspraak even afwacht. Kijken hoe het dan gaat. Voel ik me dan nog niet prettig, stap ik over naar een ander. Er werken daar meerdere verloskundigen en elke afspraak heb je een ander omdat je niet weet wie je emt de bevalling zal hebben. Hopelijk is de volgende wel beter. Dit leek ook zo`n meissie te zijn die nog niet weet waar ze over praat en alles uit een boekje doet.

Ik zie trouwens dat je erg nieuwsgierig bent naar het geslacht hihi. Ik las het topic dat je hebt geopend. Ik ben ook wel nieuwsgierig inderdaad

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Goed, dan zou ik het misschien ook nog even afwachten, maar het is wel heel belangrijk dat je echt een klik hebt meid, je gevoel is zeker niet overdreven!

Ja, ik ben hartstikke nieuwsgierig, het is zó erg, dat ik iedere vrije minuut het internet afstruin naar iemand die het me volgende week al kan vertellen :) Heb iemand gevonden in Lommel, die kan dat, dus misschien dat we daarheen gaan...

12. skatjuh87

haha, wel komisch hoor. Maar je weet wel dat ze het dan vaak nog niet met 100% zekerheid kunnen zeggen he. Ik ga ook een pretecho laten maken hoor. Heb hier een bureau in de buurt zitten waar ze het vanaf 17 weken doen dus ga vanavond een afspraak maken hiervoor. Ben ook wel benieuwd wat we gaan krijgen maar gelukkig hoef ik dan niet zo heel lang meer te wachten

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    tjah, mijn afspraak staat ook voor 17 weken, in principe duurt dat ook niet lang meer.... ik moet maar gewoon wachten. Denk toch dat het een jongen is..

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha incognito, wacht nou maar gewoon tot die 17 weken ;) Dan kunnen ze het ook veel beter zien. Ongeduldje ;)

Ik heb vanochtend zoonliefs eerste schoentjes gekocht :D Echt hele leuke! :) Met een hele flexibele zool want hij loopt nog niet los. Maar hij speelt de laatste dagen veel op het balkon, waar hij steeds langs de railing loopt en ik vind het te koud om hem alleen slofjes aan te trekken, die er overigens ook niet meer uitzien door al dat buitengebruik.

Alleen is ie vanochtend 15 minuten in de kinderwagen in slaap gevallen en nu wil ie niet meer slapen ;) Hij ligt een beetje te blaten in bed...

15. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Goedemiddag meiden,

Heb niet alles bijgelezen hoor ladies...

@Tessa wat vreselijk voor je meid!!! Heel sterkte en kracht voor jou en je familie..
    @Sassie Laat je niet gek maken meid!!!
    @Incognito Wow wat een mooie echo!!! Ben benieuwd wat ze op het NUB forum zeggen..
    @alle goede echo's: Gefeliciteerd!!!
    @alle 12 weken ladies: Wowoe!!!!!!!!! En nu echt genieten....

EGO:

Voel me laatste paar dagen niet zo goed...heeeeeeeee veeeeeeeel last van me banden zo erg dat ik gewoon moet lopen als een oma..kleine stapjes dus. Bukken doet pijn, tillen doet pijn, alles doet pijn....

Gisteravond wel weer de kleine gevoeld...zo'n heerlijk, raar, vreemd maar super gevoel. Hoop dat het nu vaker gaat gebeuren..

Als ik niet meer langs kom alvast een heel fijn weekend meiden!!!!

XOXOXO

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ annie: wat ontzettend vervelend! Je bent daarvoor al eens lang de vk geweest toch? Kun je wel rustig aan doen? Misschien moet je even een dag op bed gaan liggen ofzo, zodat het weg kan trekken. Wel goed naar je lichaam luisteren hoor!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yukl: Ja, ik ga denk ik ook wachten, als ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen ;) Enig voordeel is wel dat we over 3 weken een midweekje weg gaan, en de week daarna is al mijn geslachtsbepaling. Als ik dat hier zo neer zet, snap ik niet dat ik het zo moeilijk vind om te wachten ;)

Annie: jeetje meid, echt niet fijn! Even op bed gaan liggen inderdaad, zodat je banden even de 'rust' hebben om op te rekken. Wat mij ook wel eens hielp was juist me heeeeeeeeeeeeel langzaam uitrekken, staand, tot een holle rug, zeg maar... dus zelf een beetje extra oprekken en als je dan weer normaal staat, is de pijn wat minder, misschien helpt dat ook bij jou? Sterkte in elk geval, want bandenpijn kan echt gemeen pijn doen!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yukl: Leuk, die schoentjes, ga je ze nog even spammen? Schattig he, als je eenmaal de eerste schoentjes hebt gekocht?
    En dat slapen... ach, straks nog eens proberen. Ik ga nu proberen mijn kleine draak op bed te leggen :)

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Je reageert zeker niet overdreven, mijn vk is heel anders, die vraagt zelfs of ik/wij nog vragen hebben, en als ze aan mijn zit dan legt ze uit wat ze doet en waarom ze het doet en wat ze dan voelt, net als met het hartje luisteren enzo. Je moet wel een goed gevoel hebben bij je vk, je moet haar volledig kunnen vertrouwen, ze gaat je tenslotte helpen om jullie wondertje op de wereld te zetten en dan moet het wel goed tussen jullie zitten.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: oh ja, jouw vraag mbt de verloskundige; vervelend zeg! Ik moet zeggen dat ik ook altijd wel een beetje het idee krijg dat het snel,snel moet. Maar ze negeren mijn man niet en ze praten wel nog enigszins met me ;) Ik zou het zeker even bespreken. Misschien dat de dame in kwestie zich er helemaal niet van bewust was of had ze een slechte dag of iets dergelijks. Wellicht valt het de volgende keer hartstikke mee.

@ incognito: dit zijn ze: Velthuis schoenen - KIMBA :)
    Uiteindelijk heeft ie 3 kwartier geslapen... Ik heb hem net weer in bed gelegd want hij was nog steeds moe. Dat accepteerde ie redelijk en nu is ie stil (oh toch niet ;)). Het gaat echt zo moeizaam om hem op 1 slaapje te houden... Hij is 's ochtends ongelofelijk snel weer moe omdat ie zo vroeg wakker wordt. Maar het is echt tijd om 1 keer op een dag te slapen. Op het KDV vinden ze dat ook fijner en ik ook.

Deel Deze Pagina