270 ????????????? Hmmm, dan inderdaad maar herhaal receptjes, je kunt anders wel je eigen apotheek beginnen!!!! Fijn dat alles goed was
Dat begrijp ik wel, al zitten hier ook een aantal dames uit Limbug... wie weet is het iemand die ik ken? Dan is de link zo gelegd.... Ik zal er nog eens over nadenken Ja, ik weet nog wel dat jij daar toen ook schrik voor had, gelukkig hebben ze jou toen lekker met rust gelaten, vond het ook echt te belachelijk voor woorden!
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog! Wat een bemoeials he... Echt te stom voor woorden! Volgens mij ben ik sinds dat voorval ook veel voorzichtiger in het prijsgeven van informatie. Naja, heb ik er in ieder geval iets van geleerd
Meiden bedankt voor de felicitaties! Laten we de hyves dan maar gewoon op onzichtbaar staan, dan kan iedereen van hier zich aanmelden en meekletsen en hoeft niemand bang te zijn dat zn identiteit op het forum wordt achterhaalt. Dat is wel zo gezellig!
ik ook hoor, vertel hier niet alles en zeker niet met namen. Ook slechte ervaringen. Bedoel ik "loop" hier al vanaf 2006 rond. Erg jammer dat ik weer als newbe kon beginnen maar privacy is me ook veel waard. Ik heb mezelf toen aangemeld voor de hyves. Maar ben er ook weer af. Vind t toch geen prettig idee. Niet voor de dames uiteraard maar meer mn eigen gevoel. Ow en wbt t slecht vinden van die hyves. Op je eigen homepage staat ie wel gewoon tussen. Dus niet op je hyvespagina zelf, maar de homepage die voor jou persoonlijk is staat ie wel en kun je m zo aanklikken. Ik ben Trouwens ook wel bewust bezig met de zwangerschap. Ik denk zelf dat dat komt omdat ik me zo slecht voel. Bij de 1ste had ik nergens last van, ik ben er fluitend doorheen gewandeld nu ben ik er zo van bewust omdat ik me zoooooo anders voel. De lijsten vliegen weer om de oren hihi, t valt me wel op dat er wat namen opstaan die ik persoonlijk nog niet langs heb zien komen hier. Die zijn mss in het begin hier geweest maar nu toch al heel lang niet. Begrijp me niet verkeerd, wil geen mensen eraf halen die bv wel meelezen oid maar als ze niet meekletsen hoeven ze ook niet op een lijst toch. Hebben we dadelijk 100 mamas op de lijst terwijl er 50 kletsen
dit ben ik wel n beetje met je eens eigenlijk. 1 lijst is ondertussen al zowat een hele pagina en k ken er ook veel namen niet van. Wat vinden de andere meiden?
Ik vind ook dat die namen er af kunnen. Dat hebben we toen ook bij de januari 2009 mama's gedaan. Dat maakt de lijst een stuk overzichtelijker. @ inlove: ah jij bent dus ook incognito Ik dus ook en InCognito ook
misschien is het een idee om even een lijst te kopieren en daar de namen te kleuren die vaak mee praten. Als alle meiden dat hier even doen kunnen we straks alle zwarte namen weghalen.
Er zijn 81 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja - 28 jaar - 1e kindje 27 september Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Gwn - 27 jaar- 1e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82- 27 jaar - Vita -30 jaar-1e kindje Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel-26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje [/COLOR] Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific - 34 jaar - 2e kindje 25 oktober Ninoshka- 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38- 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden -23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie- 33 jaar - 1e kindje Aylin- 28 jaar - 3e kindje 29 oktober Yvetje1982- ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 23 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76-33 jaar-1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden
Oke, ik heb iedereen die ik me kan herinneren die hier nog enigszins komt, zwart gemaakt. Maar waarom is er in vredesnaam met grijstinten gewerkt in die lijst?! Super verwarrend qua codes betreft. Ik denk dat ik dat even ga weghalen, scheelt ook enorm in tekst.
ow gelukkig t word niet verkeerd opgevat hihi. Ik ben nogal van de structuur en als ik 84 namen zie en veel nog nooit hier gezien heb dan stoort me dat. Dan heb ik t uiteraard niet over mensen die af en toe mee kletsen, die horen er natuurlijk bij! Ow en incognito idd thats my 2nd name
vroeger,,,,was er een ledenlijst, die kan ik nu niet vinden. Dan kun je heel snel kijken welke mensen niet meer aanwezig zijn. Das nu een beetje lastig, sommige namen komen me nl wel bekend voor maar weet niet of dat van heeeeeeel lang geleden of ergens anders is of van hier van 2 weken geleden
Ik vind het ook goed hoor, die lijst wordt anders ellenlang, en waarschijnlijk hebben een aantal mensen zich aangemeld, maar moeten ze teveel bijlezen en posten ze daarom niet mee? Over incognito hier zijn; groot gelijk! Heel toevallig ken ik Athina, maar zij is ook de enige. (maar wel heel leuk om elkaar hier via het forum te ontmoeten) Voor de rest blijf ik ook zoveel mogelijk proberen niet teveel privé op internet te zetten, je bent al op zoveel sites te vinden als je gaat zoeken op je eigen naam! Ik meld me niet aan voor de hyves, anders moet ik zoveel bij gaan houden. Zo, heb vanochtend weer wat studie-opdrachten gedaan, vanmiddag moet ik voor een extra training terug naar mijn werk... Is wel jammer op m'n vrije dag! Eerst maar eens een kopje soep met soepstengels naar binnen werken!
@Petra: Welkom en gefeliciteerd! Wat super zeg, na zo'n lange tijd! @Nonja: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Ohh... hoop zo dat ze het morgen kunnen zien én willen zeggen bij ons. @Nienchen: super mooie foto's hoor! Zo'n 3d echo ziet er altijd nog wel beetje griezelig uit he? Maar wel heel gaaf! @uitslagen combinatietest: jullie hebben allemaal nog veel lagere kansen dan wij (1:2000), maak me nu toch wel een klein beetje zorgen.... hmmm.. nou ja, niks aan te doen, we gaan toch geen vruchtwaterpunctie laten doen ofzo. @Incognito: jeetje, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar klinkt wel heftig! Kan me voorstellen dat je nu dan voorzichtiger bent zeg! @Namenlijst: ik vind het prima, hij is zo wel erg lang idd, en je wil toch vooral graag dingen bijhouden van degenen van wie je een beetje weet 'met wie je te maken hebt', alsin: die iig af en toe iets laten horen. No offence hoor, iedereen moet doen wat ie wil, maar ergens moet je toch een grens trekken denk ik, anders wordt het wel heel veel. Bedankt voor mijn naam alvast zwart maken .
Oh jemig, die lijst is echt vreselijk. Ik ben al bijna een kwartier bezig en ben nu op de helft Even geduld...
top dat je dat doet Yukl. Wij hadden toen ook een lijst lekker simpel en idd gewoon zwart en dan jongen of meisje of verrassingsei en uitegerekende datum. We hebben dadelijk vergadering. Mn tas zit vol met evergreens en koekjes haha. Anders overleef ik het niet. Ik ga wel notuleren ofzo dan heb ik wat te doen en verveel ik me niet zo.
Er zijn 81 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Gwn - 27 jaar- 1e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin- 28 jaar - 3e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 23 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden
Zo, zien jullie verschil? Ik niet, terwijl ik toch echt zo'n 1000 tekens weg heb gehaald Als iemand zijn of haar naam in kleur ziet staan, verander deze dan in zwart! Ik zal ongetwijfeld mensen zijn vergeten, alvast sorry daarvoor!