speciaal voor Incog: Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak Heeft u een maatje kleiner deze is te groot! Dat heet oversized, meneer O-o-o-o-o-o-o-o-o-oversized, meneer Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak U heeft een beetje moeilijk figuur, wilt u misschien even passen? Heb jij ook wel eens zo'n broek met zakken aan de zijkant aan? Natuurlijk meneer Zeg heb jij ook wel eens zo'n broek met van die zakken aan de zijkant aan Lala lalalalalalaaala Want als ik jou zo zie denk ik dat zo'n broek jou errug goed zal staan Lala lalalalalalaaala Zeg heb jij ook wel eens zo'n broek met van die zakken aan de zijkant aan Lala lalalalalalaaala Want als ik jou zo zie denk ik dat zo'n broek jou errug goed zal staan Lala lalalalalalaaala Ik wil ook zo'n ook zo'n ook zo'n ook zo'n (zakken aan de zijkant) Ook zo'n ook zo'n ook zo'n ook zo'n (zakken aan de zijkant) Meneer? Ook zo'n ook zo'n ook zo'n ook zo'n (zakken aan de zijkant) Ook zo'n ook zo'n ook zo'n ook zo'n Meneer? Okzo okzo okzo okzo okzo okzo okzo okzo (zakken aan de zijkant) O-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o (zakken aan de zijkant) Ugh Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant Ook zo'n broek met van die zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zakken zak Zo, en nu nog bijpassende schoenen
en de link! let op, dit is normaal gesproken niet mijn muzieksmaak maar ken het van 'vroeger' van de scouting ultratop.be - Huub Hangop - Ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Hey dames, ik kom me ook weer even melden. Hier is de misselijkheid nog steeds maar wel in mindere mate aanwezig, vandaag 12 weken zwanger Afgelopen donderdag een echo gehad en alles was goed, zo ver als ik zo vlug kon zien, volgens mij had de gyn haar dag niet, en heb nu een vage foto daarvan. wel jammer8) verder was mijn meisje ziek geweest en heb ik het de afgelopen tijd erg druk gehad en nog druk, dus ik vind het af en toe wel fijn om als ik eff de tijd heb op de bank te gaan liggen, want de moeheid is er ook nog. Meiden ik wens jullie een fijne dag, en tot mijn volgende post, ik lees wel mee hoor. XXX Gusam
Oei, zo moe? Hopen dat je je na vandaag beter voelt!!!!! Hmmmmm, dan weet ik nog niet of ik ze ga kopen hoor! Of misschien 1 pak om te proberen, maar ik zweer eigenlijk gewoon bij pampers...
Dankjewel! Nu ben ik er zeker van dat ik ze niet ga kopen Quendy: Haha, nou, je buik gaat snel genoeg groeien meid, en als die nu al begint, zie je het vóór de 20 weken zeker wel mooi!
Ik geloof dat ik ergens las dat ze 9 luiers per pak minder hebben nu, dat vind ik een hoop, te meer daar ze nu nergens meer voor die 6,66 te koop zijn, waar ik ze eerst voor kocht! (3 voor 20,-)
whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Lach me kapot! Ook niet mijn muzieksmaak, kende het nummer echt niet, maar wel grappig dat je daar aan moet denken als ik heb over dat ik 'óók zo'n buik' wil
Vanavond ga ik een buikfoto maken! Keek net bij mijn vorige zwangerschapsbuikfoto's en daar is (voor de buitenwereld) nog echt geen buik te zien, dat kwam, te zien aan de foto's, dus écht pas met 22 weken. Nu heb ik net zo'n buik als toen met 13 weken, alleen ziet hij er nu anders uit? Gek, maar qua omvang is hij niet echt groter....
Paloe, volgens mij heb je niet de laatste lijst ge-quote Yukl heeft vanmorgen erg veel werk gedaan aan de lijst, om hem even wat overzichtelijker en met minder tekens te maken Ik zal m ff opzoeken en opnieuw quoten, dan kun je ff aanpassen wat je wilde aanpassen
Er zijn 81 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Gwn - 27 jaar- 1e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin- 28 jaar - 3e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 23 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden
Er zijn 80 oktober-2010-mama's! 26 september Mamamanuela - 27 jaar - 4e kindje Nonja- 28 jaar - 1e kindje 30 september Nike - 30 jaar - 1e kindje Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje 1 oktober Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje Gwn - 27 jaar- 1e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje Rodelief - 29 jaar - 3e kindje 4 oktober Blabla82 - 27 jaar Vita - 30 jaar - 1e kindje Susanbenjamins - 25 jaar - 2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje Skatjuh87- 22 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12 - 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje Sinja - 26 jaar - 1e kindje Pina - jaar - e kindje Clowntje - 39 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje Brenda1978- 31jaar -2e kindje 15 oktober InLove - 29 jaar - 2e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa81 -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje Stoetel - 26 jaar - 1e kindje 18 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20 jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito - 26 jaar - 2e kindje Paloe - 23 jaar - 2e kindje Larynn - 29 jaar - 4e kindje Mink - 29 jaar - 2e kindje Athina - 28 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific- 34 jaar - 2e kindje 24 oktober Petra83-??jaar - 1e kindje? 25 oktober Ninoshka - 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38 - 38 jaar - 2e kindje 27 oktober Gusam - 26 jaar - 2e kindje CherryAyden - 23 jaar -1e kindje 28 oktober Heppie - 33 jaar - 1e kindje Aylin- 28 jaar - 3e kindje 29 oktober Yvetje1982 - ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje Yukl- 23 jaar - 2e kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Doglover76 -33 jaar-1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden petra83 erop gezet en aantal aangepast
ik ben benieuwd zit al de hele dag zowat achter dit ding, wacht op zoonlief, als die wakker is, gaan we lekker de stad in!
Hihi! zie net dat ik VIP member ben geworden! En! 20oktobigers .we zijn 13 weken! Skatjuh jeetje 700 euro is inderdaad heel veel! Hebben ze niet nog een tijdelijke plaatsing voor je? Harde buiken geen idee ik heb ze niet bewust gehad, heb alleen voorween gehad. Maar volgens mij is een harde buik een soort verkramping van je baarmoeder waardoor deze hard wordt. Dat zou nu dus nog niet je hele buik zijn Annie, helaas begint het zich bij mij ook aan te dienen Bij Olaf heb ik het waarschijnlijk ook gehad maar dat is niet onderkend en daardoor kan ik nu slecht zwaar fietsen (tegen de wind in, berg op en dergelijke) en na de bevalling heb ik 2 weken niet kunnen lopen, zelfstandig kunnen omdraaien in bed oid.. Nu ga ik volgende week naar de fysio. Wanneer er gezegt wordt dat het erbij hoort, niet aannemen! Een beetje hoort het er wel bij maar als je er echt last van hebt kan er in de meeste gevallen iets aan gedaan worden, pas er echt mee op! Beter te vroeg aan de bel trekken dan te laat Bij mij zit het vooral bij mijn heupen en bil Annie balen! Hoop dat het een beetje beperkt blijft bij je.. Ooitmamavan 3 gefeliciteerd met de mooie echo!!!! En wat spannend!!! Ben benieuwd of het al te zien was!!!! Inlove, het is heel belangrijk om te proberen goed te blijven lopen, ik weet het het doet vreselijk veel pijn maar met waggelen belast je het eigenlijk meer.. (is mij verteld, ik let er nu ook heel erg op dat ik niet waggel) Manuela23 jeetje heel erg veel succes! Hopelijk blijft alles goed gaan
Incognito heerlijk he haha, neehoor, heel irritant ben ik soms, sorryJ Ik neem dus voorlopig nog geen kort haarJ Jullie ook!!??? Whoo ik wordt meteen hyper! Een nieuwsgierige met 14 weken voelende 2e kindje BIige ouderwetse australiefannige soulmate! Geweldig! En nog op dezelfde datum uitgerekend ook!!! Australie is mijn thuis, ik hou ervan! Wilde ook dezelfde vraag stellen aan skatjuhJ Kom maar op met je tips, pb? Hier ook last Luiers: wij gebruiken niks anders dan de luiers van de Dekamart, Olaf is zelfs allergisch voor pampers! (en voor zwemluiers, ook ideaal) Haha, mooi dat je het leuk vond het nummer Heb de lijst die ik postte idd al gewistJ zal de volgende keer eerst blijlezen
Nienchen wat ontzettend leuk! Een dochter!!! Geweldig! Gefeliciteerd! En super dat jullie ook even in 3d hebben mogen kijken! Je fotos, heb er 3 woorden voor en hele grote verwonderde ogen: WAUW, SMELT & GEWELDIG! Vooral dat voetje! Superduidelijk! Duidelijker dan de 3d echo eigenlijk! Mink beterschap en een knuffel! Gwn kan goed hoor! Olaf voelde ik met 14 weken! Verlos zei dat het niet kon, maar het was toch echt zo! Mooie buik!!super! Yukl ik was bij Olaf ook heel lang vreselijk misselijk en hij heeft toch echt een aanhangseltje dus volgens mij zegt het niets.. Wat balen dat je kleine man nog steeds niet lekker is dat vindt ik het voordeel met gastouderopvang, daar mag hij ook heen als hij niet helemaal lekker is Cherry gefeliciteerd!!! En natuurlijk past er nog een bij, gezellig! En de 27, mooie datum! Onze verlovingsdatum Zie dat je ook 23 bent, toevallig mijn oud klasgenoot? Athina, is toch niet gek dat je drukker bent? En het is natuurlijk ook niet nieuw meer, je hebt alles al een keer meegemaakt! Daarmee doe je je kindje niet tekort hoor! Ik geniet wel meer van deze zwangerschap, omdat alles al bekend is, we weten hoe het moet en ik minder stress hebJ