Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Petra 83 welkom en gefeliciteerd!

Hyves: van mij mag ie ook zichtbaar worden! Maar dan niet de inhoud..toch?

Nonja een jongen, leuk! Gefeliciteerd!

Chikai haha ja…anders zouden het er wel heel veel zijn! Hoop dat je er voor de 16e week een beetje vanaf bent…hier gaat het nu beter. Gisteravond niet genomen, vanmorgen weer wel

Tessa, ja hij had het heel vaak, nu slaapt hij ‘al’ een paar weken door. Afgelopen nacht gelukkig ook weerJ

Quendy heerlijk een weekje naar de zon! Ik ga half mei een weekje naar de zon, zoveel zin in! Beroerd dat je zo ziek was..gelukkig gaat het nu weer beter!

Gusam gefeliciteerd met je goede echo!

Iedereen met goede uislagen en echo’s, supergefeliciteerd!

Eten: ik heb mijn normale voedingsbehoeft weer terug!:D ben zo blij! Voel me eigenlijk wel goed op mijn bekken na!

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ze waren vorige week 6 euro per pak.

Ik denk trouwens dat skatjuh ,de oude etos luiers bedoeld. De nieuwe liggen pas sinds 2 wkn in de schappen :)

ben trouwens zeer benieuwd naar je buikfoto :D

3. wonderteam

@paloe, vervelend he die nachtelijke perikelen. Hier ook bijna 6 maand gehad.( toen was hij bijna 1 toen hij ermee begon)

Fijn dat je je weer goed voelt :)

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames, goed idee van de lijst zo, er zijn er idd een hoop die nooit meer komen, wel jammer....

zie dat een aantal het geslacht al weten en een hoop meiden die het willen weten. Ben ik dan echt zo'n uitzondering dat wij het niet willen weten?

er bestaat alleen een kans dat we het wel te weten komen met de 20 weken echo, krijg namelijk een extra uitgebreide 20-weken echo in utrecht ivm de nierziekte van mijn moeder. die is erfelijk. ik heb het niet maar kan wel drager zijn ervan en het dus doorgeven aan mijn kindje.
    deze nierafwijking kan al met de 20-wekenecho gesignaleerd worden en komt alleen bij meisjes voor, dus blijkt ons kleintje het te hebben, weten we zeker dat het een meisje wordt.
    uiteraard duimen we heel hard dat ons kindje gewoon gezonde niertjes heeft.

5. wonderteam

@gusam ,fijn dat alles goed was :)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo, bijgelezen!

Enne...volgens mij heb ik gisteren onze frummel gevoeld! kan het eigenlijk nog niet zo geloven, zo vroeg! maar het was redelijk onmiskenbaar hetzelfde gevoel als de eerste keren bij Olaf! ik ben zo blij! heerlijk!

Met de misselijkheid gaat het goed, ik kan nu in de ochtend of avond de emasefene overslaan en gisteren zelfs helemaal!
    mijn energie lijkt ook redelijk terug te zijn, maar misschien is dat ook omdat het wel moet, aangezien mr paloe weg is. Hoop het niet!
    En jeej mijn eetbehoefte is weer normaal! :D
    Mijn broek kon gisteren niet dicht...vandaag weer wel en makkelijk nog ook!raar lijf..;)
    wel een beetje last van mn bekken, soms zak ik zomaar ineen dus toch maar fysio..

Eigenlijk voel ik me dus best wel heel goed!:D:D:D

En vandaag is mijn stage goedgekeurd! dus weer 30 ECT erbij:D gaat de goede kant op!

7. wonderteam

@kwebbelsnoes, nee hoor je bent geen uitzondering. Bij mijn 1e zw heb ik 12 echo's gehad en alle keren hebben we gezegd we willen geen geslacht weten,
    Nu wouden we het eerst ook niet ,maar later weer wel. Ach en nu gaan we het maar gewoon doen haha.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff ja vreselijk....toen hij 1 was heeft hij voor het eerst een paar weken de nachten doorgeslapen.... toen, tot een paar weken geleden weer helemaal niet! echt vreselijk! was echt iets van 3 keer per nacht standaard wakker:S ben zo blij nu en hoop echt dat hij het zo volhoudt..

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Whahahaha, moest echt ff schakelen ;) Jij bent echt hyper! Ik ben nog nóóit in Australië geweest, maar op de één of andere manier trekt het me enorm. Boerderijtje, met een mooie veranda natuurlijk en dan een hoop beesten :D

Ik zal eens mijn lijstje van de fysio opzoeken en die gaan overtypen, dat wordt wel morgen pas, maar beloofd is beloofd! En zoek alvast een goede bekkenfysiotherapeut, dat scheelt een hoop in ellende! Ik ga woensdag ook weer omdat het helaas toch weer terug komt nu...

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij wilden het bij Olaf, onze eerste, ook niet weten. Nu zijn we er nog niet helemaal uit, wel of niet? dus je bent echt geen uitzondering hoor;)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Te strakke spijkerbroeken zijn ook niet goed als je BI hebt, maak je de klachten erger mee, dus als je broeken straks echt niet lekker meer zitten, meteen aan de positiebroeken!

Fijn dat je je verder zo goed voelt, mag ook wel he, na 13 weken?! :)

Gefeliciteerd met je goedgekeurde stage!!!!!!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    oh Paloe, het belangrijkste nog vergeten: Super dat je je frummel al gevoeld hebt! Ik dacht het gisteren of vanmorgen (weet t niet meer zeker?) ook, maar nu twijfel ik weer ;)

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Australie is HEERLIJK! echt mijn land, ben er een jaar geweest en heb er 5 maanden samengewoond. geweldige mensen, natuur..alles! alleen al met mijn voetjes op australische bodem staan...ZWIJMEL!
    Ik denk dat ik per ongeluk in NL bezorgd ben door de ooievaar;) hij heeft ergens een afslag gemist, ik had vast in OZ geboren moeten worden!

linkje voor een mooie plek die nog te koop is ook:p
    Mullalyup Farm Lodge
    3 uur rijden vanaf Perth
    mooie omgeving
    geweldige mogelijkheden (in het zeizoen dat er werk voor ze is Lodge voor backpackers, ik heb hier ook gezeten)
    :p:p:p

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Een nieuwsgierige met 14 en 13 weken voelende 2e kindje 20 oktober uitgerekende BIige ouderwetse australiefannige soulmate!
    :p update:p

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wauw, mooi plekje :D Ziet er op de foto's op de home page alleen niet heel zonnig uit, dacht dat Australië altijd warm was? :D Ik ben een zon-mens, ben ook écht in het verkeerde land geboren!!!!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

hahahahaaaaaa ;) Lachen met jou ;)

Ik ben ervandoor, zoonlief is wakker :D

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ze hebben op het verkeerde moment de foto's genomen...het is er zo vreselijk mooi! enne...het kan er ook verdomd koud zijn hoor!
    toen ik er werkte waren er ochtenden dat we begonnen met -8 en de dag afsloten met 36 graden!

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    speelse met meneer!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ff spammen:
    My country Australia

I love a sunburnt country
    a land of sweeping plains
    of ragged mountain ranges
    of drought and flooding rains
    I love her far horizons
    I love her jewel sea
    her beauty and her terror
    This wide brown land is for me

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik word gek! alle energie die ik miste de afgelopen weken lijkt me nu inene weer gevonden te hebben, tegelijk!

mijn god ik stuiter bijna achter de computer vandaan!

Deel Deze Pagina