hier ook om budget redenen een grote zeeman fan. Villa hap wel de jurkjes de rest zit voor geen meter bij mn dochter. Ze is lang en smal en villa happ heeft lang en breed. De broeken zitten qua lengte ideaal maar veel te breed dus helaas
Nope! ja hij vindt het wel moeilijk omdat we toch 5 maanden hebben samengewoond en door omstandigheden uit elkaar zijn gegaan, maar hij weet ook dat Ryan echt geen bedreiging voor hem vormt! Want ik ben zo vreselijk blij dat ik teruggegaan ben naar NL, want anders had ik nooit Mr Paloe opgehaald van Eindhoven toen hij terug kwam uit Afghanistan en dan hadden we nooit wat gehad, was Olaf er niet geweest...pff moet er niet aan denken! Ben zo blij met alles!
Fijn dat je je wat beter voelt! zonneschijn doet wonderen he? Hier ook hoor!!!! Heeeeeeeeerlijk dit weer!
Gewoon quoten of in Word eerst een conceptje typen, ctrl c / ctrl v en klaar is Kees Fijn dat je huisarts dat doet zeg!
pfff...ik ga zo de vk bellen...de BI is er echt door nu, moest vanmorgen voor het eerst deze zw bijna huilen van de pijn, kan niet meer normaal lopen en moest de lift nemen.. Ik had zo gehoopt dat het weg zou blijven of iig laat zou beginnen.. bahbahbah zelfs zitten doet me zeer sorry voor mn echo berichtje maar het moet er even uit...
Oh heerlijk dat je je zo goed voelt over je relatie en dat Mr Paloe dat ook weet! Dan is het wel leuk om zo een oude (ex) vriend eens af en toe over te laten komen
Hier: Ik ga nu douchen en zometeen naar de neuroloog. Ben benieuwd wat hij ervan zegt..... misschien vindt hij me wel een enorme aansteller
ja dat quoten dat wist ik wel maar sommige maken echt een hele lijst! Knap vind ik dat! Verder ben ik een beetje een digibeet hoor maar goed ik red me nog..hihi Kom net terug van de huisarts en het hartje deed het nog!! Wat is dat toch een mooi geluid zeg! Ben weer helemaal opgelucht!
word openen, daarin typen en dan knippen en plakken we hebben geen superforumgetraind geheugen hoor wees maar gerust
omdat ik niet zovaak mee praat hoef ik toch niet gelijk mijn naam in het zwart gezet te krijgen om straks verwijderd te worden?
@ Rimar: Zwart betekent juist dat je mag blijven!!! Positief teken dus, jij kletst toch heel regelmatig mee?
Ik heb gisteren een beetje in zitten slaan bij de Hema, had speciale koopavond met 15% korten en daar heb ik mooi handig gebruik van gemaakt.
Wel goed lezen voordat je geirriteerd raakt @ paloe: oh wat vervelend dat je last hebt van je bekken Ik hoop maar dat het niet zo erg wordt. Komt je ex eigenlijk speciaal voor jou naar Nederland? @ incognito: succes bij de neuroloog! Ben benieuwd! @ reageren: ik vind het niet erg hoor als het sommige dames niet lukt om overal op te reageren Ik doe het ook niet altijd. Voel je niet verplicht!