Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nonja> leuk!! waar heb je hem opgeslagen, ik zie namelijk niets in je fotoalbum staan :(
    manuela> gaat best hoor meis, heb er een handigheidje in gevonden ;) rustig aan *smakkk*
    Nienchen> oei dat is niet zo'n leuke vraag al is hij wel begrijpelijk, maaruh dit beebje blijft gewoon zitten hoor!!!! Ik heb bij Jenna het boek genomen en nu het nijntje serviesje :D

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    aangepast!

Wat leuk jong moeder zijn!!
    Best gek eigenlijk nu vinden we voor je 23e jong vroegah ;) was het niet anders ;)

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    In mn fotoalbum staan 4 foto's van deze testverslaafde :).
    Raar dat jij ze niet kan zien.. kan het zijn dat ik iets verkeerd heb ingesteld ofzo?

4. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hoi meiden,

Gelukkig vroeger klaar met werken dan verwacht, heb de hele dag aan Nienchen gedacht. Toen ik thuis kwam gelijk achter de pc om te kijken of er nog nieuws was. En jaaaaaa gelukkig alles goed. Super voor je!!!!

Vanmorgen echt onwijs misselijk geweest, en alles draait voor mijn ogen. Alsof ik ieder moment om kan vallen.
    Pfffff maar verder wil ik niet klagen hoor.
    Een buikfoto plaats ik nog even niet, want ik heb echt een flubberbuik, niet echt iets om trots op te zijn. Ik kan niet wachten tot hij weer strak is!!!

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb me even vriendje van je gemaakt want ik zie geen foto album, wellicht dat het daardoor komt?

6. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    @ nienchen en roshi: Ik word in augustus 20 dat lijkt al wat ouder hihi, Mijn dochter en dit kindje waren allebei een bewuste keuze, "we lieten de natuur zijn gang gaan", ik was net geen 18 bij mijn eerste (lukte toch iets sneller dan gedacht) ze is nu 19 maanden ;)

7. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Aaaah, dat is echt vet lief!!! Maar zei nu al, maak je voortaan niet meteen zorgen, ben vaak druk, en daar komt nu ook nog eens heel moe bij!!
    Hoe is het met jou?!?

Liefs, Nienchen

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dag meisjes veel kletsplezier nog en slaap lekker voor straks! Ik hoop dat iedereen mooie en leuke dromen heeft. Ga mn bedje op zoeken. Doei!!

10. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    ok, nou bedankt voor je eerlijke antwoord, dat hoor je tegenwoordig niet zo vaak meer, wat zeg ik, ik heb het nog nooit gehoord..
    Wat cool dat je alles al zo jong op een rijtje had, dat je klaar was voor een kind! (moet er niet aan denken dat mijn zusje van 20, bijna 21 al een kind zou hebben/krijgen, is nog zo kinderlijk zelf en snapt nog helemaal niet wat ze allemaal moet doen, studeren enzo......)

xxx

11. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Met mij gaat het goed hoor.
    Wel wat kwaaltjes maar dat vind ik niet zo erg. Geeft me iets meer het gevoel dat ik zwanger ben.
    Verder ontzettend zenuwachtig voor donderdag want dan heb ik mijn echo. Zou blij zijn als ik dat kleine frummeltje gezien heb, want voor mijn gevoel ben ik dan pas echt zwanger.

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Heerlijk toch meis!! Vind echt dat mensen veel te snel oordelen, heb jij dat niet?
    Ik was 24 toen ik beviel van Jenna, toen ik nog zwanger was zegt een "oudere dame" tegen me "meisje toch moet je niet eerst even aan je toekomst werken, je bent nog zo jong, zeker een ongelukje" WAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT:x nou het stoom kwam letterlijk uit mijn oren. Ben verd. 24 en een jaar bezig geweest om zwanger te mogen raken dus NEE het is geen ongelukje! Heb toen heel netjes een stap opzij gedaan en ben weggelopen.

13. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Ik vond jou ook een hele lieve buddy, maar ik denk dat ik maar op zoek moet naar een ander.
    Oke wat moet ik nu toch zeggen, ben echt beledigd!!!
    Ik heb dan wel een buikje maar dit slaat echt alles:D
    Als ik er zo uit zou zien dan had marcel me allang afgemaakt, en dat met mijn toestemming. Hahahahaha

Nee hoor ik vind je nog steeds de liefste buddy!!!!
    Zijn er al meer koppels gevormd?

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Truste Nonja!!

15. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Ik was ook 24 toen ik zwanger was van Amy, woonde al vanaf mijn 18 samen, dus waren er ook klaar voor.

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hahahhaha ik zeg toch niet dat jij dat bent gekkie, ik zie alleen gelijk zo'n buik voor me ;) gekkie!

Nee helaas nog niet, maar dat komt later denk ik nog wel.

17. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    whahahahaha

18. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    nou dan wens ik je nu alvast veel plezier voor donderdag, mocht ik het morgen vergeten... oh ja, vergeetachtig is ook weer echt een van mn kwalen, nu al... hihi.

en heeeeel veeeel succes met wachten tot die tijd!!
    xxxx

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ikkuh was 15 toen ik hubbie leerde kennen ow nee "verkering kregen" :D en ik was 20 toen we gingen hokken. 24 toen ik Jenna kreeg, 26 als ik een andere achternaam krijg én 26 als beebje 2 komt.

*geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat weer verder met de site* ;)

20. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Ik zag een tijdje geleden een meisje (maatje 34 denk ik) en die liep achter een dubbele kinderwagen, een tweeling van misschien 4 weken oud. Zegt marcel, vraag even aan haar hoe zij dat heeft gedaan. Ik zeg tegen marcel, onmogelijk dat ze die zelf heeft uitgepoept, hoe kan ze dan nu al weer zo'n lijntje hebben. Ben daar echt jaloers op/

Deel Deze Pagina