Haha, gaat snel! @ CherryAyden: Het schijnt best moeilijk te zijn om het hartje zelf te vinden hoor, zeker als je daar nog geen ervaring mee hebt! Maak je dus maar niet teveel zorgen, alles is vast goed met je ukje. Idd laag zoeken en ook wat de diepte in, en telkens een paar cm verplaatsen. Met een beetje geduld vind je t hartje vast!
Hoi meiden! Hahaha dit moet toch niet gekker worden he?? hebben we het hier een beetje over auto's!!! (hier trouwens een renault scenic echt super de super!) @incognito: ja hoor ik zie al een klein bolletje groeien! Wat ben jij mooi slank zeg! Ik ben nu zwanger van nr 3 en het is echt al goed te zien... ik hoop dat ik niet helemaal de pan uit groei!! @hier: Vandaag mijn verjaardag!! Ik vier het alleen niet echt, vanmiddag alleen wat familie en vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten! Ik had even geen energie voor een drukke verjaardag hoor... volgend jaar maar weer
hallo allemaal, oh ik hoop dat dit berichtje nog geplaatst wordt ivm de ruimte. Ik lees af en toe nog mee hoor, maar weinig tijd om zelf te posten. En moe. Alles goed met de beeb, vorige week weer echo gehad en alles ziet er prima uit. Nog 6 months to go. Vandaag trouwens 'krijg nou tieten' - over zwangerschap - van Claudia de Brey gelezen en af en toe gepiest van het lachen!