Lovelyme> spannend he al die veranderingen aan je lichaam. Ik ben al lekker de bakken aan het volplassen van MvM Margot, lieve buddy > slaap lekker voor straks en heeeeeeeeel veeeeeel plezier en succes morgen!!! Ennuh smsén mag best hoor, zit op mijn werk dus kan niet hier kijken *hint* Stimpy> denk wel dat we uit de namen zijn, jullie?
weltrusten dames ik ga ook naar bed toe! namen weten we nog niet jullie wel? als ik naar de verloskundige kan ben ik rond de 9 weken!!!! liefs slaap lekker
DE LIJST er is echt iets goed fout gegaan met de lijst. Kom allemaal dingen tegen die niet kloppen, ben het nu aan het aanpassen maar er zullen vast dingen zijn die niet meer kloppen of eraf zijn. Wil je dat of even zelf aanpassen of me een pbtje sturen??
vrijdag komt ze bij mij langs voor een intake dus dan kan ik ook aan de bak hihih hoeveel weken ben je?
He bah.... met 15 weken alsnog Manuela: Fijn dat tot nu toe alles zit meid, en natuurlijk krijg je de 24ste een mooi kloppend hartje te zien! Eliz: Waaaaaaaaaaaaaat?! Is dat even mazzel hebben Leuk hoor! Hihi, elke dag doen is geen garantie voor een meid hoor, wij hebben bij zoonlief ook avonden vóór mijn ei geklust en het is toch echt een jongetje NAAM: Wij weten alleen een naam voor een meisje
Er zijn 55 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Nisa - jaar - e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes Blauw78 - jaar - e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf Esther78 - 31 jaar - 1e kindje - ZH/BV- jongen 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - ZH/BV - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH/BV - jongen Nienke31 - jaar - 2e kindje -ZH/BV- meisje 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje - ZH/BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje - ZH -BV/FV- meisje 13 oktober Yvjuh - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Romy - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje - BV - denkt zelf Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje -TB/BV- denkt zelf Chantal1234 - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Rachell - 22 jaar - 2e kindje - TB/BV of FV - jongen 19 oktober Danjay - 31 jaar - 3e kindje TB/BV Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje -ZH - BV- denkt zelf 20 oktober InCognito- 26 jaar - 2e kindje TB/BV - jongetje 23 oktober Mink - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Afsprakenlijst 11-02 Roses echo & Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn & Billie12 gyn 13-02 Nienchen VK echo & Manuela23 MvM 15-02 Eliz echo & Ooitmamavan3 echo & Esther78 echo & Nisa echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo & susanbenjamins intake vk & Saz667 echo & Wendy2010 1e echo 17-02 Roshi gyn intake en echo & Prinses echo en bloedonderzoeken 18-02 Margotmarcel intake vk & Naomi33 afspraak gyn 19-02 Annie eerste afspraak & Talulah 1e echo & Nienchen gyn echo 23-02 Isabella1980 echo & Annie eerste echo & Nike echo & DianaV gyn & Echo 24-02 Vita eerste echo & Milse eerste echo & Manuela23 2e echo 25-02 Kwebbelsnoes 1e echo & Yvjuh 1e echo 26-02 Blabla82 1e echo & Nienchen intake en echo VK 01-03 Blabla82 intake VK & Tessa81 Echo 02-03 rimar intake VK 16.15 uur & Regenboogje intake VK + hartje & Zeemeermin echo bij VK om 11.00 uur & Nienke echo 03-03 susanbenjamins 1e echo 05-03 Stimpy 1e echo + gyn 08-03 Slingding 1e echo + intake VK & Regenboogje 1e echo & Incognito echo 09-03 SweetMiekie intake VK + 1e echo & Chikai intake vk 10-03 Nienchen temijnbepaling VK & wendy2010 termijnecho 13-03 Quendy 1e echo 15-03 Nisa echo 16-03 Quendy intake vk 19-03 LovelyMe intake vk Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
De lijst klopt volgens mij weer helemaal, er was alleen geen ruimte meer dus ik heb de buddylijst eraf gehaald. Deze lijst vind je nu alleen nog op onze website. Ik ga lekker mijn bedje in. roses en margot heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en succes morgen bij de echo!!! Truste allemaal!
Er zijn 55 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Nisa - jaar - e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes Blauw78 - jaar - e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf Esther78 - 31 jaar - 1e kindje - ZH/BV- jongen 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - ZH/BV - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH/BV - jongen Nienke31 - jaar - 2e kindje -ZH/BV- meisje 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje - ZH/BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje - ZH -BV/FV- meisje 13 oktober Yvjuh - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Romy - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje - BV - denkt zelf Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje -TB/BV- denkt zelf Chantal1234 - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Rachell - 22 jaar - 2e kindje - TB/BV of FV - jongen 19 oktober Danjay - 31 jaar - 3e kindje TB/BV Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje -ZH - BV- denkt zelf 20 oktober InCognito- 26 jaar - 2e kindje TB/BV - jongetje 23 oktober Mink - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Afsprakenlijst 11-02 Roses echo & Margotmarcel echo 12-02 Mariska gyn & Billie12 gyn & Joyce1990 gyn+echo 13-02 Nienchen VK echo & Manuela23 MvM 15-02 Eliz echo & Ooitmamavan3 echo & Esther78 echo & Nisa echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo & susanbenjamins intake vk & Saz667 echo & Wendy2010 1e echo 17-02 Roshi gyn intake en echo & Prinses echo en bloedonderzoeken 18-02 Margotmarcel intake vk & Naomi33 afspraak gyn 19-02 Annie eerste afspraak & Talulah 1e echo & Nienchen gyn echo 23-02 Isabella1980 echo & Annie eerste echo & Nike echo & DianaV gyn & Echo 24-02 Vita eerste echo & Milse eerste echo & Manuela23 2e echo 25-02 Kwebbelsnoes 1e echo & Yvjuh 1e echo 26-02 Blabla82 1e echo & Nienchen intake en echo VK 01-03 Blabla82 intake VK & Tessa81 Echo 02-03 rimar intake VK 16.15 uur & Regenboogje intake VK + hartje & Zeemeermin echo bij VK om 11.00 uur & Nienke echo 03-03 susanbenjamins 1e echo 05-03 Stimpy 1e echo + gyn 08-03 Slingding 1e echo + intake VK & Regenboogje 1e echo & Incognito echo 09-03 SweetMiekie intake VK + 1e echo & Chikai intake vk 10-03 Nienchen temijnbepaling VK & wendy2010 termijnecho 13-03 Quendy 1e echo 15-03 Nisa echo 16-03 Quendy intake vk 19-03 LovelyMe intake vk Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
Proficiat aan alle nieuwe zwanger! Namen --> Wist eigenlijk maar 1 naam Melania en 2 Melania'tjes zou maar raar zijn denk ik sneeuw--> ik woon in Gent en hier heeft het ook gesneeuwd maar niet overdreven 2de kindje even graag zien als je eerste--> denk er ook toch aan hoor! Heb de lijst aangepast bij afspraken 12 febr. gyn+ echo--> belde vandaag naar de gyn en vroeg een afspraak, zijn assistente nam op (eigenlijk zijn vrouw) (ze zaten in de auto dus ik verstond maar de helft) ze vroeg enkel wanneer maar niet voor wat, maar normaal krijg ik zeker een echo, alleen twijfel ik nu of ze half 9 of 9:30u zei, zal het morgen best eens nakjiken hihi en verder alles nog steeds hetzelfde, zie dat er nog veel vrouwen hier onzeker zijn over MK enzo dat geeft me wel een goed gevoeld dat ik weet dat ik niet de enige ben, paranoia heet dat dan bij mij
Proficiat aan alle nieuwe zwanger! Namen --> Wist eigenlijk maar 1 naam Melania en 2 Melania'tjes zou maar raar zijn denk ik sneeuw--> ik woon in Gent en hier heeft het ook gesneeuwd maar niet overdreven 2de kindje even graag zien als je eerste--> denk er ook toch aan hoor! Heb de lijst aangepast bij afspraken 12 febr. gyn+ echo--> belde vandaag naar de gyn en vroeg een afspraak, zijn assistente nam op (eigenlijk zijn vrouw) (ze zaten in de auto dus ik verstond maar de helft) ze vroeg enkel wanneer maar niet voor wat, maar normaal krijg ik zeker een echo, alleen twijfel ik nu of ze half 9 of 9:30u zei, zal het morgen best eens nakijken hihi en verder alles nog steeds hetzelfde, zie dat er nog veel vrouwen hier onzeker zijn over MK enzo dat geeft me wel een goed gevoeld dat ik weet dat ik niet de enige ben, paranoia heet dat dan bij mij Weet iedereen eigenlijk hoe lang ze precies zwanger zijn? Mijn cyclus scheelt af en toe paar dagen , maar ik heb een 28 dagen cyclus genomen voor 'de bereking'
Goedemorgen Oh heerlijk vandaag ook nog lekker vrij Hoef gelukkig niet eerder dan zondag. Er ligt ook nog een behoorlijk pak sneeuw. Ik wou eigenlijk vandaag op de fiets naar de Kruidat ,maar denk dat dat niet echt wat wordt Ik twijfel ook nog steeds over mvm. Bij Mason heb ik het niet gedaan door het bloedverlies en nu twijfel ik het wel te doen @lovelyme, welkom en gefeliciteerd! @ roshi,oh geen macfan??? Kan het me haast niet voorstellen haha ( nee ken het idd wel van meer mensen) @stimpy, gefeliciteerd en welkom! @margotmarcel,hier ook heel veel sneeuw @quendy, dat is zeker leuk zo'n reactie an je vk * edit * op het moment van dit typen ,gaat Mason heerlijk poepen ,gadver wat kun je daar nu misselijk van worden zeg haha.
Goedemorgen dames, ik ben hier wel en niet hoor vandaag, onze server heeft nog steeds kuren hier op het werk, krijgen vandaag weer onderhoud en hij gaat steeds uit, dus als ik weg ben, dan is dat de reden