Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

He bah, kan me voorstellen dat het een domper is en dat je er weer onzeker van wordt hoor.... Maar meid, ik hoop toch dat alles goed is! Jammer dat ze niet volgende week alweer een echo maken, dat ze dat pas over 2 weken doen.... worden lange weken, maar wij slepen je er wel doorheen! Dikke knuff

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh nee he meid :( Ik had het je zó gegund..... weet niet wat ik moet zeggen, als alleen heel veel sterkte....

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

GEFELICITEERD en welkom hier!

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Pffffffff, vervelend voor je dat de kwaaltjes erger worden, van de andere kant is dat wel bevestiging....
    Ik wilde echt dat ik iets meer voelde, want ik voel me gewoon alsof ik niet zwanger ben.... :(

5. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hier hetzelfde ookal wil ik niet 8maanden lang ziek zijn zoals bij m'n dochteretje.
    Ookal moet ik morgen naar de gyn wil eigenlijk wel eens een CB test doen met indicator... kijken of ik het volhoud tot morgenvroeg hihi :p

gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!!

En veel sterkte aan degene die het nu zeker nodig hebben!!

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ Danjay, ah nee toch :( veel sterkte!
    @ toverfee, welkom en gefeliciteerd!
    @ Taluhah, nou hij is gelukkig wel donkerder dan mijn 1e test ,maar had er wat meer van verwacht :D Doe er denk ik maandag ofzo nog 1. Dat an die darmen heb ik ook al 2dgn :( de wc lucht dan idd op:D
    @ incognito, ik ga mijn best doen :D Bij Mason heb ik nooit meer verder getest, dus heb ook geen vergelijkings,materiaal zeg maar. Ach we wachten aar geduldig af :D Bij Mason voelde ik net als jij ook helemaal niks.

Nou ga nu nog even een dutje doen!

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Ah nee meid, knuffel voor jou, ik duim voor je dat je kleintje gewoon lekker blijft zitten hoor

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meiden, ik moet het toch kwijt....

Ik ben vreselijk onzeker.... Ik voel niets, ben alleen moe en af en toe eens een krampje, c'est tout! Niet misselijk, alleen als ik niet eet als ik honger heb...

Hiervóór dus al 3 x een vmk gehad en de laatste was op 4wk3 dus die datum ben ik nu nog niet voorbij...

Tjah... en dan, als het wel blijft zitten, waar ik vooralsnog toch maar gewoon van uit ga, dan de zwangerschap natuurlijk he....

Begon de vorige keer met 6 weken al met BI, toen met 27 weken premature weeën en met 30 weken weer, op het eind een veel te hoge bloeddruk, veel vocht vastgehouden, vk was bang voor zwangerschapsvergifitiging en daarbij was mijn suiker toen ook niet meer in orde....

Ik hoop zó dat het deze keer allemaal anders gaat, maar ben eigenijk gewoon bang, heel erg bang.... Zit gewoon bijna te huilen, maar dat wil ik niet (dan voel me ik morgen echt lamlendig namelijk)

Ik moest het gewoon ff kwijt, meestal lucht dat even op....

Liefs

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ze komt bij mij vrijdagavond, dus dan wordt het testen voor mij, ik denk dat ik voor de DVD ga, die lijkt me heel erg mooi nl

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hihi, wel cool dat je morgen al bij de gyn mag zijn, gaat hij ook een echo doen?

Tessa: Hihi, nja, ik had bij mijn uk ook niet echt veel kwaaltjes in het begin, maar was wel misselijker dan nu.... Ach, we wachten het af!

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wat balen voor je meid, dit is niet leuk hoor, hoop voor je dat je 2 weken zo om zijn

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ah nee meid, dat is niet leuk, knuffel voor jou en sterkte

13. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Normaal wel , maar ik zal het morgen wel zien, was vorige maand met vriendin mee geweest dat ook pas 5 weken was en ze kreeg ook direct een echo, ze heeft inmiddels een miskraam gekregen :(

14. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ach meis wat erg, veel sterkte

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Danjay; balen meis, hoop dat je snel weer zwanger bent...

Rimar; positief dat er wel iets te zien was. We helpen je die twee weken wel door!!

All ik heb nog niet alles teruggelezen, ben ook aan het werk, dus gaat wat lastig. Maar voor alle meiden die onzeker zijn. Kop op heb vertrouwen in je lichaam. (roep ik heel hard, terwijl ik het ook spannend vind) Ben al misselijk en heb nu meer als bij mijn eerste dochtertje, want daar had ik tot de 1e zeven weken helemaal geen klachten...

Al tot laters...

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

ik ben bij de vk geweest voor een spoedecho. ze deed hem uitwendig dus nog niet veel te zien. wel een intact vruchtzakje gezien, dus dat is positief, het is te vroeg om uitwendig een vruchtje te zien, dus daarvoor moet ik nog 2 weken geduld hebben.

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Zo heb heerlijk bijna 2 uurtjes geslapen. De kleine man slaapt zelfs nog:$.

@incognito ,wat rottig he dit gevoel. Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat. Ik vind het moeilijk je gerust te stellen ,want jou gevoelens zijn zo herkenbaar voor mij. ( zowel begin ,bloedverlies als ,zwangerschap, ik zat vanaf 13 wkn thuis ivm het bloedverlies en ben tig keer zkh in en uit gegaan en uiteindelijk zw-vergiftiging) En de dgn lijken wel vooruit te kruipen :( Vanf hier een hele dikke knuffel voor je!
    @ joyce, hopelijkmorgen een echo! Wel heel rot de mk van je vriendin
    @ mink wel werken jij he:$:D
    @ kwebbelsnoes, fijn dat het er voor nu goed uit zag,hopelijk blijft het zo.

18. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Incognito even een dikke knuffel voor je!! Ik ben net zo onzeker dus ik weet hoe het voelt!

kwebbelsnoes klinkt positief, je moet nog 2 weekjes geduld hebben. Wat zijn 2 weken lang dan he:( Wel prettig dat je een spoedecho kreeg, mijn zusje heeft hier maandag om gevraagd en die kreeg hem niet met haar 7 wk zwangerschap met bloedverlies;) De VK vond het niet nodig en na zo'n echo kon ze toch niet garanderen dat het daarna niet meer mis zou gaan....zucht;)

Nou ik zal blij zijn als het vanavond 9 uur is en ik op de bank zit. Ik word lamlendig van het moe zijn, ik heb de hele tijd al zo'n weeiig gevoel maar ik eet toch maar. Nog 8 nachtjes slapen.....ik ben echt aan het aftellen hoor:)

19. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Bij mij net hetzelfde mijn vorige zwangerschap, gelukkig bleek het innestingsbloed te zijn

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    vind ik wel slecht van zo'n verloskundige. mij heeft het toch wel gerustgesteld ook al heb ik alleen een vruchtzakje gezien. Heb in ieder geval gezien dat het op de goede plek zit en dat vind ik al heel wat. en hier doen ze na een miskraam zowiezo de volgende keer al bij 7 weken een echo, vandaar dat ik ook over 2 weken weer mag.

Deel Deze Pagina