@Roshi, hey buddy hoe is het met jou. Ben je weer een beetje beter?? @Iedereen, heb echt bijgelezen maar mijn geheugen laat me een beetje in de steek. Hoop dat het bij iedereen goed gaat. Nachtmerries, ja ik ook, heb vannacht gedroomd dat mijn zwager werd vermoord omdat ze de mooiste wagen hadden met carnaval. Vanmorgen gelijk mijn zus gebeld, en ja die doet er nog een schepje bovenop: "Ja ik had al een bloedspoor zien lopen in de tuin" xxxx
Rimar> wat leuk dat ze zoveel meer doet! Chikai> vooruit dan maar weer hahaha Margot> uitgaan van het beste moppie!
Margot> Gaat wel redelijk, als ik niets eet, zodra ik maar iets eet lijkt het wel of iemand heel hard een riem aantrekt. En dat gaat er direct weer uit (aan beide kanten :S)
dankjulliewel wil iemand mij op de lijst zetten. Ik ben trouwens nog net 28 woensdag 29 dus zet maar 29 op hihi xxx Joyce
@Roshi, nou meid ik hoop dat je je snel beter voelt. Wanneer ga je het goede nieuws aan je vrienden in oosterhout vertellen. Ik moet morgen na een verjaardag van hun zwager (mijn buurman) dus misschien kom ik ze tegen. Maar ik hou mijn mondje dicht!!!!!
Er zijn 60 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Nisa - jaar - e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf MamavanSep - 29jaar - 2e kindje - ZH/FV- Meisje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes Blauw78 - jaar - e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf Esther78 - 31 jaar - 1e kindje - ZH/BV- jongen 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf Toverfee - jaar - 1e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - ZH/BV - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH/BV - jongen Nienke31 - jaar - 2e kindje -ZH/BV- meisje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje - ZH/BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje - ZH -BV/FV- meisje 13 oktober Yvjuh - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Romy - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje - BV - denkt zelf Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje -TB/BV- denkt zelf Chantal1234 - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Rachell - 22 jaar - 2e kindje - TB/BV of FV - jongen 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje -ZH - BV- denkt zelf Iris89 - jaar - e kindje - ZH/TB - FV/BV - denkt zelf Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje - ZH/TB - FV/BV - denkt zelf 20 oktober InCognito- 26 jaar - 2e kindje - TB/BV - jongetje Muizz - 26 jaar - 2e kindje - ZH/BV - denkt zelf Bas -28 jaar - 2e kindje - ZH/BV - denkt zelf 22 oktober Pacific - 34 jaar - 2e kindje -ZH/BV- denkt zelf 23 oktober Mink - jaar - 2e kindje - ZH/BV - Jongetje Afspraken: Aangezien de lijst te lang is passen de afspraken er niet meer bij, deze kun je vinden op Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
Ik had je er al op gezet, nu ook nog even je leeftijd erop gezet, woensdag zullen we het (samen met die van mamamanuela) aanpassen
hey dames, wat word er veel gekletst. we zitten alweer bijna op de 1000 berichten. Al heel veel oktober mama`s dus De avond is al bijna voorbij, houd in nog 3 dagen voor we de echo hebben. JEEJ Heb er zo`n ongelooflijk zin in. Ik hoop dat we egt wat kunnen zien. Zal dan rond 7 weken - 7 en n halve week zitten en merk dat er met 5 weken ook al dingen te zien zijn. dus ik ben aant hopen.
Ohhh jij krijgt vast een mooi hartje te zien dan!! Wat leuk zeg! Ik moet nog wachten tot 24 februari Ik zie net dat er bij mij 34 op de lijst staat.. maar ik ben toch echt 33!! Heb ik dat er nou vverkeerd opgezet??hihi komt zeker door de hormonen
volgens de gyn is er zelfs een mogelijkheid dat we het hartje al kunnen horen. Dinsdag word gewoon een dag voor ons gezinnetje ( in maak ) Zolang ik eerst maar zie dat alles goed is ben ik al blij denk ik. En als we het hartje zien en eventueel horen denk ik dat ik spontaan begin te janken. Lekker emo doen
Tuuurlijk! Hoort erbij! komt door de hormonen hihihi Ik heb vandaag ook heerlijk zitten janken toen mijn zoon van 4 een toneel stukje deed op school! Hij was zoooooooooo schattig!!
@skatjuh , het hartje al horen is heel goed mogelijk! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het hartje gehoord met 6wk4dg! Het was het mooiste geluid wat ik ooit had gehoord! Hopelijk hoor ik het maandag weer.