zijn we egt in 1 keer klaar maar 1 vind ik voor nu wel genoeg eerlijk gezegd, ach zolang alles maar goed is tog. JAJA lekker cliche hihi
@margot niet zo onzeker je hebt een mooi echo ik zie een mooi frummeltje die mooi in mama's buik dobbert.. @bas zelfde dag jarig leuk hi hi @roshi sorry ik laat je een beetje in de steek ben echt niet lekker zo misselijk als wat en heb keelpijn pfff niet te geloven sorry alle andere lieve dames vergeef me als ik wat vergeet sorry sorry voel me echt niet lekker woensdag jarig hi hi 27 alweer wie komt zelf gebakken taartje mee eten haha... dinsdag echo pff ben zo zenuwachtig als wat brrr fijne avond allemaal
Goedemorgen Pff het was weer vroeg hier 5.45. En ik heb gigantische keelpijn. @skatjuh,oh heerlijk al bijna de echo @esther78, jij mag ook al maandag, super @mamamanuela,hopelijk voel je je snel wat beter!
Goedemorgen, zo ben ik weer ffies.... Was hier weer lekker vroeg dus alles even rustig bij kunnen lezen @ Billie12: mooie echo!!! @ Joyce1990: Fijn dat alles in orde is!!! @ Alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom hier. Liefs mij
hoi dames, ga niet overal op reageren, weet namelijk nu al niet meer wat er allemaal is gezegd..... leuk joh, zwangerschapsdementie haha..... hier gaat het wel goed, alleen 's morgens last van maag en darmen en ben zo verschrikkelijk moe. gistermiddag zelfs een dutje gedaan en gisteravond lag ik om 9 uur alweer in bed. erg ongezellig voor mijn mannetje, maar merk dat als ik niet ga liggen ik gelijk buikpijn krijg, dus mn lichaam geeft aan dat ik het gewoon nodig heb.
Goedemorgen meiden! Hier vanmorgen voor het eerst misselijk!! (waarom wilde ik dat ook alweer zo graag/??) @roshi: Bedankt voor het aanpassen! Ik moet vandaag werken! Heeeeelemaal geen zin in maargoed... het is niet anders.. iedereen een heel fijn weekend!
Shatjuh> hihi mijn voorkeur gaat ook uit naar 1 hoor, meer als zat maar goed als het er meer zijn dan zijn die uiteraard net zo welkom Mamamanuela> maakt niets uit meis, gaat allemaal goed. Gaat het vandaag al iets beter? Tessa> jemig wat vroeg komt je zoontje altijd zo vroeg of is het een fase? Moppie> jij ook een hele fijne zaterdag! Kwebbelsnoes> als je word naast zw-forum open kun je reageren in word en lezen op het forum, en dan knippen vanuit word hier op het forum, zo doe ik het altijd. Goed je rust nemen hoor, gelukkig geeft je lichaam het zelf aan. Milse> werkse meis Hier alles wel goed geloof ik, lekker tot 9 uur geslapen. Zo even bellen naar s-ouders om te vragen hoe het met Jenna is. Vast goed die slaapt overal als een roosje Daarna moet ik echt boodschappen doen (zelfs de muizen liggen hier dood voor de koelkast) en op zoek naar een verjaardagskadootje voor verjaardag van morgen. Als ik dan weer thuiskom ga ik nog maar ffies liggen en rond 15.30uur is mannetje weer thuis van werk, gaan we Jenna en s-moeder ophalen en naar een verjaardag. Nou dan is de dag alweer voorbij
goede morgen meiden hier gaat het redelijk ben rond 2 uur vannacht nog naar beneden gerend want moest overgeven whaha lekker hoor ik ben op en top zwanger maar niet in de ochtend misselijk maar de hele dag door in vlagen whaha de keelpijn is niet voobij helaas als het maandag nog zo is dan ga ik bellen met de huisarts dit is niet fijn hi hi.. @roshi geniet vandaag van de verjaardag en ga lekker uitrusten als je de kans er voor krijgt.. @kwebbelsnoes lekker eh de dementie haha en ook zo lekker moe hi hi hier ook heerlijk hoor... de rest super fijne dag en hoop niet dat ik wat vergeten ben
goede morgen dames , vandaag heerlijk uitgeslapen , de mannetjes hebben me heerlijk laten liggen , was ook wel nodig want oooow wat word ik gek van die vermoeidheid k lijk wel een oma van 60 whahahha, kwa misselijkheid is het goed te doen , ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag , liefs manuela
@ kwebbelsnoes,idd goed naar je lichaam luisteren., Hier ook iets buikpijn @roshi, Mason heeft er helaas wel eens van die fase's met extreem vroeg wakker worden tussen zitten Fijn verjaardag!! @Milse, werkze! @mamamanuela,oh dat is ook niet fijn midden in de nacht overgeven @mamuela23.leuk verwoord oma van 60 Ik wens jullie een fijne dag!
Er zijn 60 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Nisa - jaar - e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf MamavanSep - 29jaar - 2e kindje - ZH/FV- Meisje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes Blauw78 - jaar - e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf Esther78 - 31 jaar - 1e kindje - ZH/BV- jongen 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf Toverfee - jaar - 1e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - ZH/BV - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH/BV - jongen Nienke31 - jaar - 2e kindje -ZH/BV- meisje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje - ZH/BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje - ZH -BV/FV- meisje 13 oktober Yvjuh - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Romy - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje - BV - denkt zelf Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje -TB/BV- denkt zelf Chantal1234 - jaar - e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf Rachell - 22 jaar - 2e kindje - TB/BV of FV - jongen 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje -ZH - BV- denkt zelf Iris89 - 20jaar - 1e kindje - ZH - BV - meisje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje - ZH/TB - FV/BV - denkt zelf 20 oktober InCognito- 26 jaar - 2e kindje - TB/BV - jongetje Muizz - 26 jaar - 2e kindje - ZH/BV - denkt zelf Bas -28 jaar - 2e kindje - ZH/BV - denkt zelf 22 oktober Pacific - 34 jaar - 2e kindje -ZH/BV- denkt zelf 23 oktober Mink - jaar - 2e kindje - ZH/BV - Jongetje Afspraken: Aangezien de lijst te lang is passen de afspraken er niet meer bij, deze kun je vinden op Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
Goedemorgen, uhm ik kan al bijna zeggen goedemiddag. Ik heb vannacht 10 uur geslapen en ben nu alweer moe De laatste dagen met regelmaat last van mijn darmen... Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom hier. Ik zag dat er al 60 oktober mama`s zijn! @ Iris89: helaas is het fout gegaan... Je moet de qoute aan het begin en aan het einde van de pagina (/quote) weghalen. Fijne zaterdag allemaal!
aha..oke thanks haha nu alweer moe.. Hm heb ik gelukkig nog geen last van..Zal wel snel komen haha. nou rust lekker uit. Iedereen ook een fijne zaterdag! xxx Iris
he skatjuh en mamamanuela spannend jullie zien al snel jullie beebjes met een kloppend hartje Zeker weten dat jullie dat te zien krijgen, tenzij jullie minder ver zijn. Want het hartje gaat met 5w en 4 dagen al kloppen. Normaal gesproken. Het kan soms een paar dagen later zijn. Spannend hoor succes. Leuk mamamanuela dat je ook jarig bent, vier jeje verjaardag ook woensdag? Ik heb 26feb de eerste afspraak bij de gyn dan ben ik minimaal 6weken. xxx joyce fijne dag allemaal
@ooitmama vandrie; thank you @roshi; mama was zo blij. Ik kan haar niet gelukkiger maken. eerste kleinkind en ze is al 71. En beterschap! @annie; las op dit forum ook dat mariakaakjes helpen naast je bed... @skatjuh87; je hoofd draait in ieder geval overuren en is er al lekker mee bezig. Ik heb bij 6wk2dg het hartje gezien, dus dat moet kunnen. @pacific en mamavansep, bas1759; gefeliciteerd en welkom! @joyce; wat fijn dat alles goed is! @stimpy79; fijn weer een bevestiging. @tessa81; ja ik moet ook minder plassen. gister naar een theatervoorstelling geweest en mijn vriendinnen moesten vaker naar het toilet dan ik?!?!? @margotmarcel;moet aan je denken, heb vertrouwen. @SAS667;hoe reageerde je vader? Wij gaan het vanavond tijdens zijn verjaardagsetentje vertellen.Zit alleen nog een beetje te denken hoe. Vorig jaar hebben we een rijstkorrel ingepakt en de letters opa/oma, toen was het wel duidelijk. Gister mijn moeder vertelt met een knuffelrammelaartje, maar die had niets door. Pas toen ik oma zei kwam de boodschap over. @kwebbelsnoes; slapen is fijn @mamamanuela; wat vervelend dat je zo misselijk bent en keelpijn hebt. sterkte!