Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Roshi meis heel veel sterkte!!!

xxxx

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    hey ladies,

ik heb even een vraagje. Hoe gaat het te werk met de buddy's?

liefs

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Zit echt met tranen in mijn ogen jullie reacties te lezen! wat een schatten zijn jullie zeg.

Maar nee lieverds de gyn gaat mij echt niet vertellen dat het toch wel goed zit. Die hoop heb ik niet en zou ook niet realistisch zijn. Ik heb inmiddels lichte ongikrampjes en het bloeden is echt heel erg. Ik moet zeggen dat ik het voor mezelf wel goed vind zo. Ik ben gewoon heel blij dat het nu gebeurt en niet na een goede echo oid. Vandaag mijn baas verteld en morgen blijf ik nog lekker een dagje thuis.

Morgenochtend bel ik de gyn, even vragen of de afspraak woensdag door mag gaan, ik zou het wel heel fijn vinden als ze het even nakijken. Mede omdat het de 2e mk achter elkaar is, vorige maand bij 4w3d maar toch.

Nou lieverds jullie horen het nog!
    en beebjes: lekker blijven zitten hoor bij jullie lieve mama's!

Lieve buddy, nu ik dit geschreven heb, refresh ik de pagina en zie je stukje, tranen met tuiten hier! Ik ga echt wel contact met je houden hoor en natuurlijk hou ik jullie allemaal in de gaten ;) We hebben inderdaad zoveel gemeen, soms een beetje eng gewoon. maar 1 ding mag je echt niet gemeen met me hebben en dat is een mk, dus ik spreek jouw beebje even extra toe "lief margotmarcelbeebje2 lekker bij mama blijven zitten en een heeeel lief oktoberbeebje worden!". Dank je voor de korte maar leuke tijd dat we buddys waren *snik*

4. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout

Wat ben je toch een lieverd!!! *snik snik*

We houden zeker contact!!!!!

nogmaals een dikke knuffel!

5. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hey meid,
    een positieve test is een positieve test.
    Hij kan niet positief uitslaan als je niet zwanger bent.
    Dus probeer te genieten en maak jezelf niet onzeker.

6. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    @nienchen, wat leuk dat je ten huwelijk bent gevraagd!!! Lijkt me ook geweldig om deze dag te kunnen vieren met je kindje erbij!!!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@nienchen gefeliciteerd met je huwelijks aanzoek
    @roshi neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:( wat is dit toch klote zeg ik vind dit echt niet leuk om te horen wij deden samen de oktoberlijst en de forum o wat vind ik dit erg je bent een tof wijffie en gunde je van harte dit mooi kindje wat is dit oneerlijk:x:x
    sterkte lieve lieve schat ik denk aan je..
    @margot het is ook verdrietig je buddy :(
    @tessa je niet druk maken er hoeft helemaal niks aan de hand zijn
    ik heb dat van de week ook de mijne word ook niet dikker kwa kleur:)

poeh nu zit ik echt tegen dinsdag op hoor al het verdrietige nieuws word ik niet vrolijk van echt heel erg is niet leuk dit
    vandaag hebben we optocht gekeken was redelijk
    had erg koude voeten en last van mijn rug hi hi
    heb wel lekker gegeten...
    ik ga dadelijk is heerlijk naar bed
    fijne avond meiden en slaap lekker voor dadelijk;)

8. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Niet leuk al het slechte nieuws :(

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

joyce daar ben ik geheel met je eens
    slecht nieuws is nooit leuk en vind het zo verdrietig

10. nienchen83

22 mrt 2009
    94
    0
    0
    Dames,

ik heb alvast een paar echo foto's in mijn album geplaatst!!! Hoe kan ik ze ook zo in een berichtje plaatsen? Dat lukt me niet..
    Nou, nu lekker naar werk, lange dag, bah!!

Fijna dag allemaal!

Liefs, Nienchen

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Zo lag gisteren om 20.00 al in bed. Voelde me echt belabberd.Nu gaat het gelukkig een stuk beter.
    Bedankt voor de fijne reacties over mijn test. Doet me goed te lezen dat anderen dat ook hebben. Best gek he ,dit is mijn 2e zwangerschap en dan nog zo onzeker doen.

@Esther78, ik ben het helemaal met je verhaal eens. Het hoort er idd bij.
    @ Milse, hier ook een beetje opgezette buik ( komt denk ik ook door de darmen) Kreeg mijn rokje zaterdag niet dicht. Het gaat bij een 2e,3e zw denk ik idd steeds sneller.
    @yukl, dat is idd apart van die zorgverzekering. Anders zou je je idd kunnen aan en afmelden wanneer je maar wilt.
    @Margotmarcel,ben het helemaal met je eens. Roshi heeft zoveel goed voor ons gedaan al hier. Echt super!! Logisch dat het voor jou ook een klap is en idd in ene korte tijd kan je een enorme band opbouwen met mensen!! Ook voor jou een knuffel!
    @saz667, wat leuk dat ze zo enthousiast waren.
    @roshi,vind het zo rot voor je. Heb gisteren nog veel aan je gedacht. Ik wil je vanaf hier een hele dikke knuffel geven!!!!
    @mamamanuela, dinsdag heb je vast ene prachtige echo!!

Ik ga werken!! Kom vanavond nog even terug!

12. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Roshi: Jeetje meid wat erg voor je:(
    Het is precies zoals anderen zeggen: je hebt zoveel gedaan voor dit groepje en was altijd zo gezellig aan het meekletsen..
    Laat je later nog even weten hoe het met je gaat?

@ Margotmarcel: jij ook sterkte meid! Iedereen schrikt er hier van maar ik denk dat het voor jou als buddy nog net even iets harder aan komt. Je hebt natuurlijk veel meer contact.
    Maar als ik het zo van jullie allebei lees denk ik dat jullie inmiddels al zo'n speciale band hebben dat deze wel blijft.

@ nienchen83 Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!!!
    een foto hier plaatsen kan je doen door op het paperclipje te klikken dan kun je bladeren en de foto kiezen op je pc, dan op uploaden en sluit venster. Als je dan daarna weer op het paperclipje klikt zie je de naam staan van de foto die je geupload hebt.
    Als je daar dan weer op klikt staat de foto er tussen.

@ Tessa: ik denk ook dat het niks zegt hoor dat je testen niet donkerder worden.
    Wel als het echt de eerste dagen niet gebeurd maar die van jou zijn ook al behoorlijk donker.
    Volgens mij testen we gewoon teveel en maken we onszelf alleen maar onzeker hihi ik doe het zelf ook hoor:)
    Werk ze.

@ all: Fijne dag vandaag.

Als ik verder vergeten ben om ergens op te reageren: Sorry, heb echt alleen even vlug alles doorgelezen;)

Liefs mij

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ saz: wat fijn dat je ouders zo leuk reageerden!! Dat geeft toch weer een extra bijzonder gevoel aan de zwangerschap :)

Ik heb vandaag de digitale test gedaan van CB en die gaf 'zwanger' aan :D Manlief helemaal in de wolken :) Wel de eerste vlagen van misselijkheid gespot... Vroeger dan bij mijn zoontje, dus ik hoop niet dat dat betekent dat het nog erger wordt :(
    Nu naar de universiteit. Ik heb de hele dag een training vandaag, morgen ook.

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ nienchen: wauw, al echofoto's! :) Zo bijzonder om zo'n klein kruimeltje te zien! Wetende dat het zo'n groot lief hummeltje wordt :)

@ roshi: ik vind het echt heel verdrietig voor je :(

15. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    @Roshi: Wat onzettend erg voor je! Heel veel sterkte!
    @Niechen83: Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek!!

Hier vandaag precies 7 weken. Ben nu al meer dan een week ziek. Vorige week zondag begonnen met griep. Verkouden en ellendig voelen. Donderdag begon de misselijkheid. De hele dag door misselijk. Zaterdag veel overgegeven. Dus ik denk buikgriep.
    Lig al een paar dagen op bed. Normaal ga ik veel eerder op de bank liggen. Maar het is me stomweg te druk. Ik voel me moe, duizelig. En niet gewoon moe zoals met mijn vorige zwangerschap. Dat je eventjes 's middags moet liggen. Maar het lukte me gisteren nauwelijks om een uur uit bed te blijven. Misselijkheid word wel minder. Heb echt een loden gevoel in mijn benen vanuit mijn heupen. En heel vaak hoofdpijn. Zo'n katerhoofdpijn. Pfff, weet niet wat dit is. Morgen moet ik voor intake naar de vk. Misschien Hb te laag ofzo? We zullen zien. Vandaag maar zoveel mogelijk uit bed proberen te blijven.
    Herkent iemand dit? Wel even een geklaag. Maar daar is dit forum gelukkig voor.

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen meiden

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Vraagje van mij, ben afgelopen weekend naar de film Komt een vrouw bij de dokter geweest, en ben ik al vrij snel emotioneel met films maar het was nu echt extreem. Zelfs zondag met een spangasmarathon bleef ik maar janken. Zijn jullie ook zo gigantisch emotioneel nu, of ligt dit gewoon aan mij?

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gefeliciteerd meid, dat is nog eens een leuke valentijnsdag geweest.

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hey lieffies,

zojuist de gyn gebeld en ik moet gewoon woensdag komen, het is niet bij de echoscopist maar bij de gyn zelf. Ik krijg dan een onderzoek en echo om te zien of alles weg is, zoniet dan halen ze dat alsnog weg. Ben best blij dat ze er goed naar gaan kijken dan weet ik in ieder geval dat het weer helemaal schoon is.

Hele fijn dag!!!

xxx

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Ah nee meid, wat vreselijk voor je. Dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte de komende tijd hoor, zit hier helemaal emotioneel achter de pc, zo erg vind ik het voor je

Deel Deze Pagina