Ha lieverds, Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve woorden! Echt superlief. Ik heb verder niet bijgelezen dus ik hoop dat ik geen dingen die ik echt had moeten noemen oversla. En dan natuurlijk nog wat officiele dingen :x Site draag ik bij deze over aan Mamamanuela, zij deed dit al samen met mij en ik vertrouw er voor 100% op dat zij hem met net zoveel liefde en plezier zal bijwerken als ik. Ik kon het niet laten en heb daar ook nog van alles aangepast Hyves ik heb mamamanuela opperhoofd gemaakt pb met aanmeldings verzoeken mogen dus naar haar. (dat is goed toch Manuela?) Buddy Margot, ik hoop dat ik je buddy mag blijven, het lijkt me superleuk als ik jouw beebjes geboorte erop mag zetten. Als je dat zelf niet wil dan begrijp ik dat uiteraard. Mamamanuela ik ben heel blij dat je me eraf gehaald hebt, vandaag toen we bij de gyn wegliepen hebben we het hoofdstuk afgesloten. Nou meiden dat was het geloof ik wel. Uiteraard kom ik af en toe nog wel even buurten Dan rest mij jullie een heeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee goede zwangerschap te wensen, geniet ervan want voor je het weet is het weer voorbij en vier je de 1e verjaardag hahahaha Mega dikke knuffel aan jullie allemaal!
@Roshi, *snik snik* tranen met tuiten hier. Want ik wil nog helemaal geen afscheid van je nemen. Had nog zoveel hoop dat vandaag zou blijken dat het wel allemaal goed zou zijn. Ik vind het een eer dat je mijn buddy wil blijven!!! Maar is dit niet ontzettend pijnlijk voor jou. Wil jou graag op de hoogte houden maar kan me voorstellen dat dit voor jou niet prettig is. Moet ik jou gaan mailen hoe mooi het hartje van mijn beebje klopt terwijl die van jou er niet meer is. Ik weet niet of ik je dat aan kan doen. En dan nog het ergste, moet ik je gaan smsen als ik bevallen ben?? Lijkt me verschrikkelijk voor jou juist omdat jij ook een oktobermama had moeten zijn. Als je dit alles wel aankan dan wil ik zeker dat je mijn buddy blijft!!!! Geef jezelf even te tijd om alles een plekje te geven. Ik hou je op de hoogte. Kussss Dikke knuffel Margot
Lieverd wij blijven lekker buddies!!! Als ik het niet aan zou kunnen had ik het anders echt niet gevraagd . Het is goed zo, voor mij is het afgesloten het zat gewoon niet goed en ik ben ontzettend blij dat het nu fout is gegaan en niet na een reeds goede echo. Onze tijd komt echt nog wel. Misschien ga jij lekker bevallen in oktober en ben ik alweer zwanger, daar gaan we gewoon voor oke xxx
Goede morgen dames, Hier een draaierige ochtend. Zit nu aan de thee en een broodje. Roshi; knap hoor hoe je ermee omgaat. Fijn dat alles alweer schoon is. We duimen voor je, dat je snel weer zwanger mag zijn. Tessa; hahah dat is minder voor je mannetje hahaha, maar ach het is niet anders. Ik merk dat ik ook een kort lontje heb. Ik stond gisteren gewoon te vloeken!! en ook nog hard Dat doe ik eigenlijk nooit... mamamanuela; nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je ondanks de stress, nog wel een leuke dag hebt gehad. We gaan duimen meid, voor een prachtige echo... Echo's; zag er een paar mooie voorbij komen Nieuwe zwangeren: welkom natuurlijk en gefeliciteerd. wachten; tja wachten duurt lang, maar ik merk dat ik het door de drukte niet altijd bij stil sta. Ik wil het zo graag vertellen, dat vind ik echt irri. Maar goed minstens tot 8 weken en dan zien we wel weer. Voor alle dames in deze spannende periode een dikke knuffel!! ik ga mij zo even aankleden en dan aan het werk
Dag dames, Hier ook druk, met de studie. Ben blij als het april is, want dan heb ik deze periode achter de rug. Ik moet echt ontzettend veel doen, om gek van te worden! @ mamamanuela: oh nee wat vervelend. Eerst die echo en nu die test Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Yukl: Hmmmm ik zie jou banner ook niet...? Misschien een foutje op de site van lilypie? Sterkte met de studie!
Dag dames, hoe gaat het met jullie? incognito, dat is echt duidelijk hoor! Heerlijk he? die bevestiging? geniet er maar lekker van hoor. Hier duurt het veelste lang allemaal voor mij...pffffffff... klachten niet veel meer erbij, soms even duizelig. Mijn borsten doen meer pijn tijdens het slapen als ik me omdraai ofzo.
mooi berichtje roshi...! @cognito: wauw, dat is duidelijk ! Ik zit nog te twijfelen -geloof niet dat ik de test ga doen, m'n lijf blijft signaaltjes geven gelukkig. Maar ik hoop dat ik vandaag de vlos kan bereiken. Door een vage laatste mentruatie twijfel ik een klein beetje over hoe lang ik nu echt zwanger ben. Maar oke, dagen gaan langzaam he . Ik moest gister onverwachts s avonds werken en ik heb gewoon 2 uur niet aan het zwanger zijn gedacht -was toch wel even lekker haha , even geen twijfels en zoeken naar bevestiging -terwijl je het verder met niemand kunt delen!
Goeiemorgen meisjes! @Incognito... Wauw!! Gefeliciteerd meis!! Ga maar eens lekker genieten!! @ hier... gatverdegatver.... Ik heb een gruwelijke onzekere baaldag! Gisteren avond voor het naar bed haan trof ik lichtroze slijm aan in mn inlegkruisje (klein beetje maar, maar toch!) Met mn vinger gechecked... niets... gewoon helder slijm... Dus lecht geslapen en om 7 uur al weer wakker. Durfde niet naar het toilet, bang om rood aan te treffen... Tot op heden gelukkig niets meer. Maar ik was nét op de roze wolk aan het klauteren... knikker ik er net zo hard weer vanaf. Ik heb verder geen buikpijn of what so ever... Maar kwaaltjes eigenlijk ook niet meer... Ik had al bijna nergens last van, maar was blij dat ik tenminste iets last had van mijn boobies.... HELP!!!!
cyntje je bm is nu wat meer doorbloed dus als je bijv iets te ruig hebt afgeveegd oid (of geklust hebt) dan kan het daarvan komen, maar snap heel goed dat je onrustig bent hoor.
Ik ben net terug van de Gyn. en we hebben een echo gehad, het zag er heel goed uit en het hartje klopte . We hebben het niet kunnen horen maar wel gezien. 3 maart krijgen we weer een echo. Wij zijn eerder naar de Gyn. gegaan omdat ik zoveel pijn heb maar gelukkig is alles met de beeb goed . Moet dinsdag naar de fysio toe en hem te laten kijken want de Gyn. heeft het vermoeden dat ik al een bekkeninstabiliteit begin te krijgen .
Ja he?! Ik kan me die van jou nog goed herinneren! Pffffff ben wel echt opgelucht nu! Maryam: Hier ook geen klachten, nog minder dan jij zelfs! Echt idioot.... maar goed, het gaat gewoon helemaal goed komen! Athina: Wat gek dat je je vlos tot nu toe nog niet hebt kunnen bereiken? Gewoon nog eens proberen! Cyntje: Oh nee meid... weet je, misschien helpt het je. Bij zoonlief, die hier rond loopt, as we speak, had ik dat ook, 1 keer maar en daarna niet meer, schrok me toen ook helemaal lam, maar het was gewoon allemaal goed! DianaV: GEFELICITEERD met je mooie echo! Dat van die BI kan heel goed kloppen. In mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en toen moest ik ook zo vroeg komen voor een echo. Vanwege de klachten doorgestuurd naar de fysio en die stelde inderdaad BI vast. Heel vervelend, maar blijf vooral wél alles doen, maar met mate. De belangrijkste tip die ik gekregen heb is vooral alles te doen, maar bijv. 1 kwariertje en dan 1 kwartiertje rust....
Diana wat fijn dat je je kleintje hebt mogen aanschouwen. En mocht het wel BI zijn, dan is het misschien wel beter dat het snel geconstateerd is zodat je jezelf niet gaat overbelasten.
meissie zitten we in het zelfde schuitje ben blij dat ik toch iemand heb om er over te kunnen praten klote is het wel eh lieffie ik hoop echt dat je ook net zo goed een kloppend hartje te zien zal krijgen ik weet precies wat je voelt en bedoelt poeh je zo dubbel voelen en niet wetend wat er te wachten staat je maakt je druk om dingen en ook om frummel doe alsjeblieft geen test ik heb het ook gedaan en de mijne was zwaar licht pfff en dat is echt niet fijn en zeker niet leuk om dat dan te zien mijn duimen draaien over uren voor je lieverd
Incognito Proficiat met je mooie test. Hoe ver was je bij je eerste zwagerschap toen jij last kreeg van BI? Ik ben nu 6 weken en 4 dagen en vindt dat ik er al erg vroeg last van krijg.
Kreeg met 5 weken last, met 6 weken de huisarts gebeld (dacht dat ik door mijn rug was gegaan maar het werd steeds erger)toen de vk moeten bellen, moest langs komen om te kijken of ik niet een mk had gehad en toen ze mijn klachten hoorde, moest ik direct naar de fysio... Dus ongeveer gelijk met jou... echt balen hoor meid!
Hallo Yukl, Ik gebruik ook Emesafene (2 maal daags) maar of dat ook echt zijn werk doet?? Elke ochtend of nacht als ik opsta begint het al en dit houd de hele dag aan. Als ik iets gegeten heb en het binnen heb gehouden voel ik mij erna vaak weer wat energieker en zoals gister en eergister verdween de misselijkheid zelfs bijna helemaal voor een aantal uurtjes, heerlijk was dat! Helaas komt het steeds weer terug en vandaag is weer een slechte dag. Misschien dat de dagen hiervoor beter waren door de medicijnen maar heb maar zetpillen tot vrijdag. Hoe lang mocht jij ze gebruiken? Al met al een vervelend iets want ik was al zo moe en nu voel ik me helemaal net een vaatdoek. Het begon bij mij rond de 5 weken en ben vandaag precies 7 weken zwanger.. Ik hoop dat bij mij de misselijkheid ook na week 10 zal verminderen, ik kijk er enorm naar uit!! Volgende week heb ik mijn intake bij de VK en de 1e echo, spannend! Ik ben 7 oktober uitgerekend. Heeft iemand ervaring met de gembercapsules voor de misselijkheid??? Liefs Mickey