Dag dames, Wendy ik wens je heel veel sterkte, ik weet wat je nu meemaakt....tijd heelt de wonden. Ik hoop dat je straks weer in blijde verwachting bent. Dames, ik heb zoooo'n honger. Ik heb al ontbeten maar mijn maag schreeuwd om meer!
Hee meid, je kon wel zwanger zijn, ik eet tegenwoordig ook een broodje extra 's morgens hoor. Het zal er allemaal wel bij horen
nee ja sorry die heb ik dan weer niet, maar het is overduidelijk. hihi. Misschien wel leuk maar weet niet hoe ik dat moet maken een lijst met de afspraken van echo's en dergelijk erop. xxx joyce
goedemorgen dames . Ik ben al moe zeg... en de dag is amper begonnen. Om kwart voor 7 ging de 'wekker' al --> madammetje was wakker . Dus nog wel eventjes met haar in bed gelegen (altijd even tijdrekken voor mama) , maar half 8 er dus uit. Inmiddels al pasfoto's laten maken en naar het gemeentehuis geweest en nu is het tankje weer leeg. Gelukkig gaat Fae nu zo naar bed en dan kruip ik er ook nog even in. Strakjes werken (actieve les..ojee) en dan begin van de avond met m'n nichtje een trouwjurk uitzoeken bij Anastasia in Nieuwengein... Ben benieuwd of ze gaat slagen! EN of ik niet misselijk wordt etc en het vol kan houden om m'n mond te houden hihi. @wendy: Sterkte meid @voor de rest: Een fijne dag, hopelijk niet te beroerd van de misselijkheid en oja; bij m'n vorige zwangerschap had ik in die beginperiode als ik wegging altijd soepstengels of crackers in m'n handtas . Zodat ik de misselijkheid weg kon eten
@wendy: ahhh jeetje wat balen zeg! Heel veel sterkte, hopelijk ben je snel weer zwanger! @ bas: wat een leuk koppie!!! Leuke foto's! @hier: ik heb me aangemeld bij de oktober hyves hoor! Leuk om daar ook eens de gezichten erbij te zien! Wel jammer dat niet iedereen zijn forumnaam er bij vermeld heeft want nu moet je wel even zoeken... Ik heb steeds zo'n last van mijn darmen, herkent iemand dit? Ik heb echt onwijze kram en kan moeilijk naar de wc.. zal zo de dokter eens bellen of ik iets laxerends kan gebruiken...
Milse, ik heb ook moeite met naar de wc te gaan. vervelend hoor....iemand tips?? bas, wat een schattig ventje zeg!
Ik heb me trouwens proberen aan te melden bij de hyves maar het lukt me volgens mij niet of ik moet nog eens goed kijken.
Zeven uur na bevalling aan werk - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Goeiemorgen meiden! Wat een triest nieuws allemaal! Allemaal een hele dikke knuffel en neem je tijd om het te verwerken. Wij hebben morgen de eerste echo en ben nu wel een beetje zenuwachtig aan het worden! Ik krijg een uitwendige echo, dus ik hoop dat ze wat kunnen zien en dat het hartje klopt! Ook nog naar de 9maandenbeurs, dus het wordt een echte baby-dag! Zijn jullie al geweest? En wat vond je ervan? @Milse/Maryam ik heb er ook last van! Wat bij mij wel helpt zijn zakjes vezels in water oplossen. Dit kan je halen bij de drogist. Dit is geen laxeermiddel, dat lijkt me nl niet echt goed nu. @sex ik durf nog niet! Is dat stom? haha! @Bas lekker ventje heb je zeg! Hoe oud is hij?
@ rimar: Ik heb ook leuk nieuws, mijn test was vandaag ook een stuk donkerder dan gister Bekijk bijlage 52640 Die oktober hyves, ik weet niet of ik al geaccepteerd ben, maar ik zie hem niet in mijn hyveslijst staan?
Ik zie geen openstaande ledenverzoeken. Maar de oktoberhyves zie je niet in je hyveslijst, zo kan niemand zien dat je zwanger bent! Je moet m gewoon even opslaan in je favorieten ofzo iets. Bijgaand nog even de link: OKTOBER - Hyves.nl