even een vraagje aan iedereen , wanneer gaan jullie het vertellen aan vrienden enz enz enz ? k zou het het liefst uit willen schreeuwen maar aan de andere kant ook weer wachten dus graag jullie meningen , xies manuela
zeuren?? why?? nee hoor meis je wilt gewoon dat je gegevens er goed op staan... logisch! Heb je ook een vermoeden/gevoel/gedachte wat het geslacht is van beebje 2?
tja wat het word uhm geen flauw idee , t voelt wel anders dan bij m'n zoontje maja om dan gelijk te roepen een meisje neej k heb nog geen idee hahah , zodra ik een idee heb hoor je het van me , xies
Hoi meiden!!!! Alles goed met jullie? Hier wel, net klaar met werken, pffff lange dag. Ik werk trouwens in de horeca, dus ook wel eens op zondag. Maandag en dinsdag zijn mijn vaste dagen. Wel vermoeiend maar ja dat is het risico van het vak. Zie dat er weer een paar nieuwe zwangeren bij zijn gekomen, gefeliciteerd. Verder ga ik nu even bijlezen.
Hoi Meiden, Ik kom me ook hier aanmelden. Afgelopen vrijdag heb ik getest en ja weer zwanger Vanochtend nog een testje gedaan en een dikke plus. Hopelijk gaat het deze keer wel goed! 3x is scheepsrecht zegt men! Jullie ook allemaal gefeliciteerd en dat we hier maar een fijne tijd mogen hebben liefs
@manuela23 Wij hebben he al aan onze vrienden verteld, omdat wij het ten eerste niet voor ons konden houden en ten 2de als het fout zou gaan we het niet binnen willen houden, zodat we erover kunnen praten, voor ons zou dat ook beter zijn met verwerken denk ik, maar dat is voor iedereen ander!! @roshi ja echt een babyhuidje.. heerlijk ff een vraagje over welk foto hoekje hebben jullie het? en als iemand hier een foto plaats kan ik hem ook niet zien ik ben van 10-11-1987
D1982> Welkom en gefeliciteerd!!! Zeemeermin> fotohoekje op onze site Oktober 2010 mama's dus als je nog leuke foto's hebt die erin mogen... graag Margot> dag lieve hardewerkster buddy heb je je net toegevoegd aan hyves? *edit* ja dus
hoi hoi , ja k heb zelf ook zoiets van mocht het fout gaan is alle steun natuurlijk hardstikke fijn , maar daar gaan we natuurlijk allemaal niet vanuit , thnx voor je reactie xies ow ja hahah lees overal over buddy's wat houdt dat pcies in ?
zeemeermin wij zijn naar de prinses en de kikker geweest ben met mijn zoon alleen gegaan. margot o jeetje meis rust maar goed uit de rest vergeten sorry jullie hebben ook zo veel geschreven pfff nou hier was het super gezellig hi hi met jeremy naar de film geweest en daarna naar de mac als verrassing hij vond het echt super leuk en heeft echt genoten moet ook eens kunnen moeder en zoon alleen dochter lief is nog wat te klein maar dat komt ook wel weer hi hi zit nu wel bommetje vol haha erg of niet dan ik wens iedereen ene fijne avond
Manuela> buddy is iemand waar je (per sms bijvoorbeeld) contact mee hebt als je bevallen bent zodat het blijde nieuws hier vermeld kan worden
Er zijn 41 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen 7 oktober AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt zelf 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje - ZH - BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf 15 oktober Rosa08 - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf - 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf Afsprakenlijst 08-02 Zeemeermin echo & Nienchen VK echo & slingding gesprek mvm 11-02 Roses echo & Margotmarcel echo & Manuela23 1e echo 12-02 Mariska gyn & Billie12 gyn 13-02 Nienchen VK echo & Manuela23 MvM 15-02 Eliz echo & Ooitmamavan3 echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo & susanbenjamins intake vk & Saz667 echo 17-02 Roshi gyn intake en echo & Prinses echo en bloedonderzoeken 18-02 Margotmarcel intake vk & Naomi33 afspraak gyn 19-02 Annie eerste afspraak & Talulah 1e echo & Nienchen gyn echo 23-02 Isabella1980 echo & Annie eerste echo & Nike echo & DianaV gyn & Echo 24-02 Vita eerste echo & Milse eerste echo 26-02 Blabla82 1e echo 01-03 Blabla82 intake VK 02-03 rimar intake VK 16.15 uur & Regenboogje intake VK + hartje 03-03 susanbenjamins 1e echo 05-03 Stimpy 1e echo + gyn 08-03 Slingding 1ste echo & Regenboogje 1e echo & Slingding intake vk 09-03 SweetMiekie 1e afspraak VK EN 1e echo Buddy lijst: Margotmarcel - Roshi Zeemeermin - skatjuh87 SweetMiekie - Chikai mamamanuela - kwebbelsnoes Annie25- Prinses027 Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden Ik heb me toegevoegd. Wie kan ik de gegevens pb-en voor de website (ziet er trouwens goed uit).