@margot en manuela23 ik heb mijn echo 3 maart dus ik moet nog even wachten ik snap jullie angst erg goed.. heb het zelf ook pfff ik zit hier ook zwaar in spanning dus ben echt super benieuwd.. hopelijk is alles goed met de echo... nou goede morgen meiden ik zit te wachten op mijn visite pfff die zou in de ochtend komen maar nog niks te bekennen heb daar zon hekel aan om te moeten wachten pfff nou ja we zullen het wel zien pfff en anders ga ik gewoon weg mijn meisje ligt nu toch lekker te slapen hi h nou ik wens iedereen een super fijne zondag... fijne dag hugs
Lieve cyntje, wat vreselijk voor je meid, ik heb er geen woorden voor, zit met tranen in mijn ogen achter de pc. Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen om dit verdriet een plekje te geven. Dikke knuffel van rimar
Yukl en Goofy: ik doe ook mee toeval bestaat niet toeval bestaat niet toeval bestaat niet toeval bestaat niet toeval bestaat niet toeval bestaat niet
Inderdaad erg rustig vandaag... @ incognito: heel goed Hm zoonlief was net MOE, niet normaal. Hij zat echt heel zielig uit zijn oogjes te kijken, voelde ook een klein beetje warm aan. Nou maar hopen dat ie gewoon te weinig heeft geslapen en dat ie niet ziek wordt
Oei nee, niet te hopen dat hij ziek wordt... Zoonlief hier al sinds woensdag aan de waterdunne diarree, wasmachine draait overuren. Hij drinkt en eet wel goed, maar zijn billen zijn tot bijna bloedens toe kapot Huisarts gebeld, zeggen ze dat we loperamide moeten halen bij de apotheek, komt manlief daar aan, mag een kind ónder de twee jaar dat helemaal niet hebben!!!! Sta je ff dom te kijken. Omdat hij niet aan het uitdrogen is, haalt ORS ook weinig uit, maar dat hebben we dan toch maar meegenomen en Roosvicee Stop. Ik weet het anders ook niet....
Die dunne heeft zoonlief ook 2 dagen gehad. Vandaag was het nog steeds niet helemaal jofel, maar wel al een stukje beter. Hier inderdaad ook gewoon goed drinken, wel wat matig eten. Er heerst iets volgens mij...
ja dat kan.... vind het nu alleen zo lang duren...? Maar goed, hij gedraagt zich verder niet ziek, dus het zal wel loslopen allemaal, maar zelfs mijn wonderzalf voor zijn billen werkt nu niet meer...
sorry ben zwanger he. Echt totaal er naast gekeken sorry margotmarcel. Hier moe van een drukke dag. xxx Joyce
Ik had vanmiddag even een smelt momentje. Manlief samen met dochter aan het spelen met het theeserviesje
@pacific, ja geweldig he die papa's met hun dochters (prinsesjes) De mijne kan ook zo heerlijk met onze dochter en haar baby (pop dus) spelen. Heerlijk om naar te kijken. Vorige week zondag kwam hij samen met Amy (en haar pop in de kinderwagen) langs bij mij op het werk. Nou dan ben ik echt helemaal verliefd op die twee!!!
Hallo allemaal! Ik ben ook een aanstaande oktobermama, als alles goed gaat natuurlijk Naar mijn eigen berekening ben ik 27 oktober uitgerekend. Ik ben dus nog maar 3 a 4 weekjes zwanger, maar toch. Ik dacht: ik meld me hier even! Het wordt mijn 2e kindje.
hallo dames, Ik ben gusam, en een bewust alleenstaande moeder van een dochtertje Riley (2okt 2009) nu ben ik weer zwanger en naar mijn berekening op 27 okt uitgerekend, dus 2 jr achter elkaar een okt mama. Ik probeer hier ook mee te kletsen. Kan iemand me op de lijst zetten? het word een zh bevalling, waarschijnlijk bv en ik denk dat het een meisje word. XXX Gusam