Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Heb even niet bijgelezen...

Had al hele tijd zo'n slecht gevoel dat het niet goed zat en nu heb ik roze slijmverlies... ik ben zo bang voor mk...:( Nuja zit mijn ogen hier uit te wenen ga morgen bellen naar gyn en vragen of ik eerder kan komen... Morgen weet ik hopelijk meer of is het dan al gestopt (had vorige zwangerschap innestellingsbloed dus ik weet het niet meer :()

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Goede morgen,

Kom weer ffies bijlezen.

Hier gaat allles helemaal goed...

@ Incognito: Pff lekker handige dokter dan...
    Hoe is het nu met je zoontje? Voelt hij zich al was beter?

@ Yukl: voelt jou zoontje zich beter nu hij even lekker geslapen heeft?

@ denise38: Gefeliciteerd en welkom hier

@ Gusam: Gefeliciteerd en welkom hier

@ Joyce1990 Jeetje meid wat rot voor je Sterkte met wachten, ik hoop dat je snel bij je gyn terecht
    kann en dat alles gwooon goed blijkt te zitten... KNUFF!!!

@ de meiden die deze/volgende week een 2e echo hebben: heel veel sterkte met wachten... Hoop dat alles goed zit.

Liefs mij

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ all: Ik wou Gusam op de lijst zetten maar ik krijg de volgende foutmelding:
    De ingevoerde tekst is te lang (10120). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.

Denk dus dat er toch iets verwijderd moet worden...
    Iemand een idee wat?:(

Liefs mij

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Hier even een egoberichtje. Had gister middag/avond iets buikpijn (geen ongikrampen) meer steken en vanmorgen met het afvegen na het plassen helaas toch wat rood bloedverlies. Ik heb al eigenlijk vanaf het begin door dat bloedverlies een vreemd gevoel en kan het maar niet van me afzetten. Ik denk da ik vanmiddag de vk even ga bellen ( kan anders pas vlg week ma ) ,anderzijds durf ik niet ,omdat ik zo bang voor het antwoord ben. Ik moet zo eerst werken en hou jullie op de hoogte.

@joyce, lees dat jij er ooklast van heb. Veel sterkte ermee!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ pacific: aaah ja, lief is dat zo'n vader/dochter moment! Mijn man zit altijd samen met zoonlief met de duplo te spelen, ook zo ontzettend lief :)

@ denise: zeg maar gerust 4 a 5 weken ;) Welkom!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gusam: jij ook welkom!

@ joyce1990: oh jee, wat ontzetten vervelend :( Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@ ooitmamavan3: nou niet helemaal. Hij zit nu wel vrolijk aan tafel te blaten en een soepstengel te eten, maar hij had wel wat verhoging (38,3 wel nadat ie tegen mij aan had gelegen). Dus manlief blijft vandaag toch maar even met hem thuis. Hij is niet heel erg ziek dus ik denk dat ie morgen wel weer is opgeknapt. Een flinke verkoudheid ofzo.

@ tessa81: ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt! knuffel!

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Tessa81: jeetje meid was een ...situatie:(

Ik zou gewoon even bellen, jezelf helemaal gek maken helpt ook niet.
    Heel veel sterkte en hoop dat alles gewoon goed blijkt te zitten.

KNUFF!!!

Liefs mij

8. wonderteam

:( Helaas vanmorgen kort na mijn berichtje hier op zp een flinke stolsel verloren,met veel bruin/bloederig slijm (sorry voor de uitleg) Nu af en toe iets roze met afvegen. Ik heb er geen goed gevoel meer over. Heb me afgemeld van mijn werk en net de verloskundige gebeld. Ik wordt zo terug gebeld.
    Ik houd jullie op de hoogte.

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meid, dat is niet leuk hoor, sterkte ermee, zal voor je duimen dat het innestellingsbloed is en niet iets anders. Dikke knuffel voor jou

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee niet jij ook al, hele dikke knuffel, hoop dat het bij jou ook een innestellingsbloeding is hoor

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dit klinkt inderdaad naar foute boel meis, ik herken het helaas maar al te goed, sterkte ermee hoor.

12. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hai allemaal,
    Ik kom me melden hier :) Ben nu precies 5 weken en durf het eindelijk aan om in te haken hier! Ben zwanger van mijn eerste :)
    Zou iemand me op de lijst kunnen zetten? 26 okt is mijn vermoedelijke bevallingsdatum. (ik begreep dat er het een en ander gewist moet worden omdat de lijst te lang wordt, daar waag ik me maar niet aan..)
    Dankjewel!

13. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    @tessa81 Jeetje meis, veel sterkte!! :( ik hoop dat het toch goed zit!!

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ik zie dat ik middenin een naar bericht val van Tessa. Ik hoop voor je dat het toch vals alarm is. Jemig, veel sterkte hoor! Wat een onzekerheid.

15. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    hey meid welkom op het forum!! en gefeliciteerd ;) ik kan je niet helpen met de lijst dan moet je mamamanuela even een pb sturen want anders kan het zijn dat ze het niet leest!

hoe voel je je? nog kwaaltjes?

16. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Hey Zeemeermin, dankjewel! Ik zal inderdaad maar even een pb naar mama m. sturen voor een lijst update.

Heb wel kwaaltjes ja, sowieso al van voor m'n nod maar vanochtend echt super zere boobs! Moest meteen een bh aantrekken voor ik naar de wc kon, au au au! Maar zo blij ermee! Voelt 't ten minste alsof het wel goed zit :)

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meiden, ik begin het nu toch wel lastiger te vinden om te zwijgen tegen onze naaste familie, met name mijn moeder. Wanneer hebben jullie het verteld of gaan het vertellen?

18. wonderteam

Bedankt voor jullie reacties!

De vk heeft mij net teruggebeld. Ze zegt het kan een beginnende miskraam zijn ,maar het kan ook weer de extreme overgevoeligheid van je baarmoedermond zijn. Ze wil vandaag even afwachten en ik krijg morgen om 12.00 een echo.Ze zegt wel hou er rekening als je morgen de echo krijgt ,dat er misschien niets te zien is ,maar dat dit nog niet altijd wil zeggen dat het ook daadwerkelijk misgaat. Ik heb nu geen verlies meer gehad ,maar die zeurende buikpijn die zint mij gewoon echt niet en dat zegt mij eigenlijk wel genoeg.

@Ninoshka ,welkom en van harte met je zwangerschap!

19. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ow wat naar Tessa. Ik duim voor je en hop dat je morgen toch een mooie echo krijgt. Ik snap alleen niet waarom je vandaag geen echo krijgt. Ze zitten natuurlijk vol ofzo. Sterkte meis.

dikke knuf joyce

20. wonderteam

@bas, ja ze zaten echt bomvol vandaag. Ze zij wel ja als we de echo doen,willen we ook even de tijd voor je kunnen nemen en niet zo gehaast. En dan het nog het feit om te kijken hoe het vandaag verder verloopt.

Deel Deze Pagina