Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stimpy79

Stimpy79 Lid

26 jan 2010
    97
    0
    0
    NULL
    En voor alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom!!

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    Hoi hoi dames
    alles goed hier
    @ alle nieuwe meiden gefeliciteer!!!
    skatjuh her kenbaar haha gewoon kleine beetje blijven eten
    ik zit ook zo vol en anders ga ik kulken hahah

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@nieuwe zwangeren van harte en gefeliciteerd!
    @muizz,oh wat naar heel veel sterkte!!!

@ mezelf,oh wat een rotgevoel. Nu is het verlies gestopt ,maar zo'n flinke prop vanmorgen dat kan toch haast niet goed zijn.? Ik heb vanmiddag even lekker van 11.30 tot 15.30 geslapen. Hoefde ik er even niet aan te denken. Mijn werk belde nog en ik hoefde morgen en evt vrijdag ook niet te komen. echt heel lief van ze ( ze weten van mij zwangerschap,ze kennen ook de voorgeschiedenis van bloedverlies tijdens de zw van Mason )

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hè bah meid wat vervelend voor je, dikke knuffel voor jou

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    oh muizz heel veel sterkte en doe rustig aan meid en hoop dat je het een plekje kunt geven.

xxx Joyce

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Wel heel fijn dat je werk zo met je meeleeft, echt lief van ze! Ik hoop dat je morgen een mooie echo krijgt meid... knuffel

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Alle nieuwe zwangere dames welkom :D en gefeliciteerd

Muizz; sterkte meis

Tessa; Jeetje zit hier nu als een gek te duimen voor je. Wordt er sneu van en ik hoop dat alles toch nog goed zit, ondanks dat je gevoel misschien iets anders zegt. Dikke knuffel...

Eten; dit is heel wisselend. Maar ik eet gewoon wanneer ik zin in iets heb, maar door de misselijkheid is dit helaas niet veel:)

All; ik ga even bankhangen, was een drukke dag vandaag en vannacht omdat ons meissie niet wilde slapen :(

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He meiden,

Ik kijk hier af en toe maar het is hier zoooo druk! Toch lees ik wel wat handige tips, dus kom me hier toch maar melden :D

Na ruim 2 jaar en 2 IVF-ICSI behandelingen ben ik eindelijk zwanger. Het hele proces van zwanger worden heeft best een hele impact en we kunnen het nog maar amper geloven! Afgelopen vrijdag een echo gehad en daarop was 1 mooi kloppend hartje te zien en te horen (was ook nog spannend, want we hadden 2 embryo's laten terugplaatsen).

Inmiddels dus 7 weken zwanger en sinds 6 dagen iedere dag aan het overgeven. Vandaag zo'n keertje of 6, gelukkig alleen in de ochtend. Gister de hele dag door... Dus was hier aan het lezen en las veel herkenbare verhalen (ook van die obstipatie :p).

Kan niet wachten tot ik zwangerschapskleding kan gaan passen en de eerste 3 maanden voorbij zijn! :)

Groetjes Sinja

9. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    @Margotmarcel en Yukl wat hebben we een stoere mannen he (maar wel heel lief) Beterschap voor je zoontje Yukl.
    @Denise 38, Gusam, Ninoshka, Maranka, Granta, Zilvervosje welkom en gefeliciteerd
    @Joyce1990 ik hoop dat je eerder kan komen en alles goed blijkt te zijn.
    @Tessa811 nee, dat klinkt niet goed, heel veel sterkte, hoop dat je morgen meer weet.
    @Muizz, wat erg heel veel sterkte.
    @Sinja gefeliciteerd, wat zullen jullie blij zijn!
    Sterkte voor iedereen met kwaaltjes

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

sinja, van harte gefeliciteerd, de mensen die er zoveel voor hebben moeten doen om zwanger te worden heb ik grote bewondering en iedere keer als ze vertellen dat ze zwnger zijn springen bij mij de tranen in de ogen.

Knuffel Gusam

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

en ook de mensen met veel miskramen.
    die mensen worden vaak vergeten.

XXX

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

lieve meiden

ik vind het vervelend maar willen jullie alsjeblieft pbtje sturen zo dat ik iedereen er gemakkelijk op kan zetten
    er zijn vele nieuwe zwangere maar er hebben zich nu nog maar 2 bij me aangemeld voor de gegevens vind dit beetje vervelend
    ik heb gewoon twee kinderen en vind het niet erg om dit te doen maar niet dat ik de hele lijst moet uitpluizen voor onze nieuwe zwangeren
    alvast dank je wel...

13. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hey iedereen;

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft!!!

Heb inmiddels geen bloed meer verloren... alleen gisteravond dat beetje roze slijm, vannacht niets meer en hele dag ook niets, ben ook hele dag misselijk geweest en krijg nu ook steken aan mijn lies, dus heb de gyn dan toch niet gebeld, ik heb vrijdag afspraak voor echo, moest het dan toch misgaan, "maakt het niet uit" of ik dat morgen of 3dagen later weet, dus ik kijk nog steeds vol spanning uit naar vrijdag ;) Hopelijk krijg ik daar goed nieuws..:)

14. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meiden voor jullie lieve woorden... mijn emoties lopen in een achtbaan.. ben vooral erg verdrietig, boos, bang, onzeker ect.. gelukkig kan ik goed met manlief er over praten
    ik ben vanmiddag een groot stolsel verloren, volgens mijn VK is nog niet alles eruit, blijf hevige buikpijn houden en verlies heel veel bloed.. ik moet haar morgenmiddag weer even bellen, zo houden we contact over hoe het gaat...

groetjes muizz

15. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen

:(...

16. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Muizz: heel veel sterkte

@ Tessa: jij ook sterkte vandaag, ik hoop dat alles toch nog goed blijkt te zitten.

@ Joyce1990: sterkte met wachten tot het vrijdag is.

@ Sinja: GEFELICITEERD!!!

@ all: fijne dag vandaag...:)

Liefs mij

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bekijk bijlage 53613

Vandaag voor het laatst met de kruidvattest getest :D En zie het hele mooie resultaat :) Donderdag of vrijdag ga ik nog met de indicator testen van CB om te zien of ie inderdaad 3 + aangeeft.

@ sinja: wauw, heel erg gefeliciteerd!

@ muizz: wat ontzettend verdrietig voor je :(

@ joyce1990: veel succes alvast voor vrijdag! spannend!

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou vanmiddag om 12.00 is het zover. Mijn man kan helaas niet mee.Hij heeft net een nieuwe baan en kan gewoon geen vrij krijgen ( ja als ze de reden weten wellicht wel ,maar die reden willen we nog niet vertellen )
    Gister sms'te mijn beste vriendin dat ze eerder vrij kon nemen van haar werk zodat ze met mij mee kon. Echt superlief van haar.

Ik ga zoonlief en mij zo aankleden en dan zoonlief naar het Kdv brengen. Ik houd jullie op de hoogte!

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Succes Tessa81!! Ik ga heel hard voor je duimen, hopen dat het zo ontzettend meevalt!

20. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Succes meid!!!!! Hoop dat alles ok is!!! Zal voor je duimen..

XXX

Deel Deze Pagina