Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Tessa; ik hoop op goed nieuws!!! Super fijn dat je vriendin met je mee gaat.

2. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey Ladies,

Lees de laatste dagen zoveel slecht nieuws dat ik het alleen nog maar spannender vind om straks de eerste echo te hebben... Ben zo bang dat het niet goed gaat daarbinnen.

Zal uitgebreid verslag geven vandaag...moet er vanmmiddag om 14.00 zijn weet alleen niet hoe laat ik thuis ben....

Beetje een ego berichtje maar moet het ff van me af tikken...mannetje wordt inmiddels denk ik gek van me..hij moet om de 5 minuten zeggen dat het goed is en goed blijft gaan....

Tot vanmiddag meisjes!!!! XXXXXX

3. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Jeetje wijffie...wat vreselijk!!!!!!:( Hoop dat je het een plekje kunt geven....dikke kus en knuffel

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Tessa: Succes!! Ik hoop dat het allemaal goed met je is!

@ vraagje: Wisselde het bij jullie ook per dag een beetje qua borstenpijn? Ik had de afgelopen dagen best pijnlijke borsten. Wel zo fijn eigenlijk, maar vanochtend ineens niet meer. Na de MA ben ik misschien een beetje teveel aan letten op mijn lijf, maar ik maak me best zorgen. Ik ben nog steeds een beetje misselijk (mag geen naam hebben) en ik had gisteren nog een duidelijkere streep bij de Kruidvattest dan eergisteren.
    Ach, ik weet het... het is koffiedik kijken. Gewoon maar afwachten. Iemand schreef daarnet dat het niet uitmaakt of je het nu weet of over drie dagen... als het mis is is het mis en anders zit het goed. Ik vond het wel wijze woorden!

5. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh.... pffff, gelukkig! Ik wacht nog even met de Vlos bellen en de echo plannen. Tot we de 6de week gehaald hebben en bijna voor de echo mogen gaan wil ik even geen polonaise aan mijn lijf, er is de afgelopen genoeg geprikt. Maar je hebt natuurlijk gelijk, het is afwachten voor een goede echo.... ik krijg daar echt de bibbers van! Bedankt voor de geruststelling! :)

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee meid, dat is ook logisch hoor die onzekerheid, die giert ook nog steeds door mijn lijf heen hoor, is ook eigenlijk wel logisch vind ik zelf. Het is niet zo vanzelfsprekend dat je zwanger raakt, blijft en een gezond kind op de wereld mag zetten. Maar ik ben heel erg benieuwd naar je uitgebreid verslag hoor, ik moet nog ff wachten, heb volgende week pas een intake, zal dan wel horen wanneer ik een echo zal gaan krijgen (en of ze dat zelf doen of dat ik doorverwezen wordt)

8. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ja ik krijg er ook de bibbers van...Ben zo bang dat ze straks zeggen: Sorry Mevrouw "Annie", slecht nieuws het kindje leeft niet meer....

Nog 4,5 uur en dan weet ik het zeker.....

Zie dat je een MA met 8wkn hebt gehad...wanneer zijn ze daar achtergekomen???? Sorry voor de vraag misschien..maar dat is mijn angst...een MA

9. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey Rimar,

Spannend hoor...weet je of jouw vk een echo apparaat heeft???? De meine niet...alleen hartje luisteren dus...

Hoop dat je snel een afspraak krijgt voor een echo!!!!! En hoop natuurlijk voor je dat die dan posi is...je hebt zolang moeten wachten op dit wondertje..

10. emje

emje Niet meer actief

heey meiden. mag ik mij hier ook aansluiten? ik ben uitgetelt op 11 oktober 2010

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nee ik heb geen idee of ze dat hebben of niet, maar het zal volgende week wel ter sprake gaan komen neem ik aan.

12. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Tuurlijk!!! Gezellig...

Je kan al je gegevens pb-en naar mamamanuela zij zorgt ervoor dat je op de lijst gezet word...

Heb je al een echo gehad???? en al een afspraak bij de vk????

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor, welkom hier, als je je gegevens naar mamamanuela mailt, zij beheert nl de lijst, website en hyves. Dus wanneer je uitgeteld bent, je leeftijd, of het je eerste (of ?) kindje is, waar je denkt te gaan bevallen, of je denkt dat het jongen of meisje gaat worden, wanneer je intake bij de vk is, wanneer je een echo krijgt, dat soort informatie in een pb zetten (voor zover je kunt) en dit mailen naar haar.

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Thnx meiden voor jullie felicitaties! Tis echt zo gek na zo'n lange tijd! Iedereen weet het in mijn omgeving ook, aangezien ik voor de behandelingen veel afwezig was op mijn werk en de steun van vrienden en familie goed kon gebruiken. Veel mensen hebben kaarsjes voor ons aangestoken en nu mogen ze dus ook 'meedelen' in het geluk. Het hele huis staat al vol met felicitatiekaartjes en cadeautjes. Echt zo gek, om kleertjes voor 'onze baby' te krijgen. Ook wel eng omdat het nog zo pril is natuurlijk! Maar het voelt zo speciaal!

Muizz heel veel sterkte!!!

Annie veel succes vanmmiddag, spannend zeg!

Tessa jij ook heel veel succes! Spannend!

Zilvervosje, bij mij wisselt t ook wel. De ene dag kan ik echt niet op mijn buik liggen dat ze zo gevoelig zijn, de andere dag valt het heel erg mee!

Jen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ok op 11-10 uitgerekend :D

Ik ga ook mijn gegevens even mailen! En er ws ook een hyves toch? Tenminste, ik dacht dat ik dat paar weken geleden een keertje had gelezen :) (toen las ik nog af en toe mee)

15. Talulah

Talulah Bekend lid

15 okt 2007
    680
    0
    0
    Sinja gefeliciteerd! We gaan redelijk gelijk op, ik ben na 2,5 jaar zwanger van de 1e IVF behandeling en heb ook afgelopen vrijdag de eerste echo gehad. Wanneer mag jij nu weer voor een echo??

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Tessa heel veel succes en Annie ook ik duim dat alles goed is.

xxx Joyce

17. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Hey dames,

Hier gaat het goed hoor! Alleen ik maak me erge zorgen ivm mijn behandeling bij de mondhygieniste. Ik heb hier al op het forum al gevraagd bij de vk dat verdoving niet erg is, en heb het een en ander opgezocht op internet. Maar het is toch afwisselend wat ze zeggen. Voor de behandeling moet ik nog 3 x terugkomen, 1x per week, en moet vanavond gaan. Ik voel me er niet lekker bij....pffff...

Muizz, wat vervelend meid! Ik begrijp al die emoties, met de tijd mee kan je het een plekje geven. Heel veel sterkte.

Tessa; succes straks, en ik zal hard voor je duimen dat alles ok is.

Yulk: wat een goeie test! Heerlijk gevoel is dat he?

En voor de nieuwe dames welkom!

18. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Annie: Ze kwamen er bij mij achter bij de echo, het hartje klopte niet. Dat is idd een groot schrikbeeld, maar komt veel minder vaak voor dan een gezonde zwangerschap. Eerlijk gezegd was ik toen de dagen ervoor ineens minder misselijk (sowieso al niet erg misselijk), geen pijnlijke borsten meer een al een week een soort gevoel van "dit is niet hét kindje", terwijl ik heel graag een kindje wilde. Achteraf was het een voorgevoel.
    Ik hoop dat jij een prachtige echo hebt en weer even opgelucht bent!! Het gaat vast goed komen!

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Hallo allemaal :D

Ik kom me hier alvast aanmelden, al zal het wel nog een tijdje duren voor ik actief kan meeschrijven (net verhuisd, nog geen internet thuis). Ik ben op 24 oktober uitgerekend van mijn tweede kindje. Geloof dat ik alle gegevens naar iemand moet pb'en?

20. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Jen89: GEFELICITEERD!!! en welkom hier.
    @ Annie: hoop dat je een mooie echo hebt.
    @ IrisB: Gefeliciteerd en welkom!
    Je gegevens moet je idd pben naar mamamanuela.
    Liefs mij

Deel Deze Pagina