Oktober 2010 mama´s deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door prinses027, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Sinja: er is inderdaad een hyves.
    OKTOBER - Hyves.nl

Na het aanmelden even je echte naam naar mamamanuela mailen dan kan ze je accepteren.
    Hij is namelijk niet zichtbaar voor anderen ;)

Liefs mij

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    @annie,succes vanmiddag en hopelijk een mooie echo!

Hoe ironisch... Ik had laatst een kapotte cb test in de verpakking. Heb contact gehad met cb en zou een nieuwe toegestuurd krijgen. En jawel hoor ,die bezorgd de postbode net 5 min geleden :(:(

Nou ik wacht op mijn vriendin en dan die kant maar op. De zenuwen gieren door mijn lichaam.

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Tessa81: wat gaat de tijd dan langzaam he.
    Hou dit topic goed in de gaten en hoop dat je snel terug bent met goed nieuws.

Liefs mij

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Zo goede middag dames!!

Nieuwe zwangeren welkom hoor!! Leuk en gefeliciteerd.

Tessa; oh ik ben zo aan het duimen...

Maryam: ik ben tijdens mijn zwangerschap ook gewoon bij de kaakchirurg geweest i.v.m een ontsteking :$ Toen had ik al een bloedverbinding want was toen al 30 weken zwanger.
    Zoals ik begreep is er nu nog geen bloedverbinding met je kindje toch? dus dan kan het minder kwaat. Echter Ze weten het niet zeker en dat maakt het wel lastig. Ik heb ook 2 gaatjes en die wil ik nu ook niet laten boren :). Laat ik het zo zeggen, het kan volgens mij geen kwaad, maar mocht het niet nodig zijn, dan zou ik nog even wachten.

Kwaaltjes; Tja weinig eigenlijk. Een trekkende baarmoeder en met vlagen misselijk...

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi :)

Er klopt een hartje!!!!! Helaas klopte het hartje nog wel aan de trage kant. Dus dat zou alsnog een mk kunnen betekenen. Anderzijds mag in dit prille stadium het hartje ook nog traag kloppen. 8 mrt moet ik terugkomen of bij verandering eerder. Volgens de echo ben ik 6 wkn, als ik terug tel en mijn eisprong aanhoud en een cyclus van 30 dgn zou ik vandaag ook precies 6 wkn zijn. Dit zou ook het wat trage hartje kunnen verklaren zei de vk.

Ik kom later weer terug en zou dan ook de echo uploaden!

6. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Dank voor je reactie Mink.
    hoe bedoel je bloedverbinding?
    Dit is een behandeling wat echt nodig is. Ik heb een bacterie, waardoor mijn kaakbot afbreekt. Dus het moet nu echt schoongemaakt worden. Ik hoor dus ook verschillende dingen, de 1 zegt dat het niks uitmaakt, maar de ander zegt je kan het beter niet doen. Ik heb eigenlijk toch geen keus, dit kan echt geen 9 maanden wachten.
    maar bedankt voor je reactie.

7. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Tessa, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd! Wel fijn dat ze het goed in de gaten gaan houden, maar ik hoop niet dat ze je nodeloos ongerust hebben gemaakt?

8. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Tessa1980, fijn om te lezen!
    Dat is heel wat beter dan dat je dacht.
    Als ze zeggen dat het normaal is dat het hartje wat minder snel klopt zou ik me daar niet al te druk om maken.

Ben benieuwd naar je foto.

Dikke KNUFFFF!!!

Liefs mij

9. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg

Proficiat met je echo. Het hartje zal inderdaad door het prille stadium trager kloppen. 8 maart heb je gewoon een hele mooie echo met een heel mooi kloppend hartje.

Groetjes Diana

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Tessa; Dat is beter nieuws, nou ja in die zin het kan ook goed gaan dus. Ik ga en blijf voor je duimen, misschien werkt het wel...

Maryam; Je hebt de eerste weken geen bloedverbinding met je kindje via de navelstreng. Dat gaat pas na een aantal weken en tot die tijd eet het kindje van het zakje zeg maar hjahahaha ik hoop dat je het begrijpt. Dus kindje krijgt er niks van binnen. Athans dat is wat mij mij altijd vertelt is. Ik weet alleen niet zeker vanaf wanneer die bloedverbinding er wel is, maar ik dacht vanaf 8 weken?
    En zo te lezen heb je weinig keus i.v.m je kaak. Dat klinkt wel heftig hoor!! succes met het maken van je beslissing...

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Yeh gefeliciteerd tessa ik hoop dat je kindje sterk genoeg is en je 8mrt een sterk kloppend hartje te zien krijgt. Boh dat lucht wel op. En wat ze zeggen dat klopt ook. Het hartje gaat minimaal kloppen vanaf 5w en 4 dagen, maar het kan ook later zijn dus dat is iig een goed teken.

xxx JOyce

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

@tessa goed zeg dat het hartje klopte gefeliciteerd

er waren toch meer meiden met een echo
    ik hoop dat alles goed is en gaat
    als het goed is moeten vandaag Isabella1980,Annie en Nike voor een echo spannend meiden
    ik hoop op goed nieuws

nou ik ga zo lekker boodschappen doen en dan lekker is koken haha
    en effe wandelen natuurlijk mijn dochter slaapt nog dus komt geheel goed
    fijne dag

13. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    Mink dankjewel voor je uitleg!
    Eigenlijk heb ik geen keus, het is gewoon afwachten. Ik zie het wel.

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

@tessa jippie je hebt een kloppend hartje gezien, ben heel blij voor je.

Ik ben best wel zenuwachtig, want ik heb op 18 mrt pas mijn echo.
    en dan gaat de tijd erg langzaam.

XXX Gusam

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Maryam: Dat klinkt erg pijnlijk!! Jeetje, veel sterkte!

@ Tessa: Wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Bij mijn eerdere zwangerschap wilden ze wachten tot ik 7 of 8 weken was omdat het anders misschien nog niet zichtbaar zou zijn... dus volgens mij is dit heel goed bericht! Fijn zeg! :)

@ hier: de borsten doen weer pijn... heerlijk :D! Ik geniet er van, en probeer mijn hongergevoel een beetje in te houden... ik lijk wel een paard!

16. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    hai allemaal,

Ik heb alleen nog maar wat meegelezen tot nu toe.
    @Tessa, ik ben blij voor je dat het hartje klopt! Hopelijk gaat ie straks heel krachtig kloppen!

@Maryam jee, succes met je kaak, dat klinkt niet fijn!

@Zilvervosje, ik herken het, ik ben ook heel blij met m'n zere borsten, haha! Hier niet zo'n hongergevoel, heb eerder geen trek in eten. (ben nog niet misselijk maar geen zin in veel dingen)

Ik ben heel benieuwd naar 5 mrt. Ik heb dan in principe een inwendige echo gepland staan bij de gyn. Dit ivm dat we de mmm in waren gestapt. Ik hoop nu heel erg dat ik hem alsnog ga krijgen maar nu om het kindje te zien, alhoewel ik dan pas 6w4d ben. Is dat nog te vroeg om iets te kunnen zien? Wat denken jullie?

17. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi ,
    wat fijn om te horen zo'n geweldige echo ,,
    ik heb morgen mijn tweede echo en ben zoooow zenuwachtig en best bang dat het niet goed is ofzo (gezien mijn vorige miskraam en de eerste echo waar nog geen hartje te zien was) ik hoop zo dat ik morgen een mooi hartje zie kloppen en kan gaan genieten wat hebben de afgelopen 2 weken lang geduurt zeg pfff , vanaaf ff lekker naar een vriendin en dan lkrk me bedje in en hopen dat het snel morgen is moet er om kwart voor 10 zijn dus hou jullie op de hoogte ,

liefs manuela

18. prinses027

23 jan 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed nieuws Tessa!

Ik heb een vreselijke bloeding met stolsels kramp.... Morgen mag ik voor een echo... Ben nu 9 weken en 1 dag dus me angst wordt erg groot denk niet aan inestelingbloeding!

19. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Dat klinkt inderdaad niet echt goed, Prinses. Ik heb hier op het forum wel eens verhalen gelezen dat het tóch goed zat, maar niet heel vaak. Heel veel sterkte en ik hoop dat je bij de uitzonderingen hoort!

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Princes: sterkte voor morgen, kan me indenken dat je zenuwachtig bent. Meis ik hoop idd dat je een van de uitzonderingen bent...

ik ga even koken en vanavond werken

Deel Deze Pagina