Hoi allemaal! Mag ik ook mee komen kletsen? Heb vanochtend voor het eerst positief getest, we zijn ruim 10 maanden bezig geweest voor ons eerste kindje. Eerste ronde tempen en het was raak! Pfff...ben zo blij!!! Ik heb het nog niet helemaal door, voel me een beetje onthutst ofzo, had het namelijk niet verwacht deze maand! Maar wel dus, eindelijk. Nu maar hopen dat het blijft zitten. Zijn er al veel oktober mama's?
Er zijn 42 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje -ZH/BV -meisje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje -ZH- BV/FV - meisje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV - denkt zelf Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje - TB/ZH -BV/FV- denkt zelf -onbekend Margotmarcel - 26 jaar - 2e kindje - ZH/FV - jongen Skatje87 - 22 jaar - 1e kindje - ZH/BV - denkt zelf 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje - ZH/FV - denkt zelf MarielleB - 30 jaar - 2e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje - TB/ZH -BV/FV- 2 meisjes 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje -TB/BV - denkt zelf Roses - 25 jaar - 2e kindje - TB/BV - denkt zelf 4 oktober Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje -TB/ZH - FV - Meisje Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje -ZH - BV- jongen Wendy 2010 - .29 jaar - 1e kindje - TB - BV/FV - denkt zelf Blabla82- 27 jaar - 1e kindje - BV - TB/ZH - denkt zelf Vita -30 jaar-1e kindje-BV-ZH-denkt zelf Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje-TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje -ZH - FV - jongen Roshi - 26 jaar - 2e kindje -ZH - BV - jongen SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje - ZH/TB - FV - jongen 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje - TB bad/BV - jongen 7 oktober AnitaElisabeth - jaar - 1e kindje -TB/ZH -BV/FV- denkt zelf Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje -TB/BV - denkt zelf slingding - 28 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje - ZH/BV -denkt zelf 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje - ZH/BV - meisje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje - ZH/BV - jongen Chikai - 28 jaar - 1e kindje - TB - BV - denkt zelf 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje - ZH/FV - meisje Rimar - 35 jaar - 1e kindje - denkt zelf DianaV - 32 jaar - 1e kindje - denkt zelf 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje - ZH - BV - denkt zelf 11 oktober Milse -34 jaar - 3e kindje - ZH - BV - meisje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje - TB/BV - meisje Essiegio - 24 jaar -2e kindje -TB/FV - meisje D1982 - 27 jaar - 1e kind - ZH - BV - denkt zelf 15 oktober Rosa08 - jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje - TB/ZH - BV/FV - denkt zelf - 17 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje - TB/BV - denkt zelf Tessa -28 jaar - 2e kindje - TB/FV - denkt zelf Afsprakenlijst 08-02 Zeemeermin echo & Nienchen VK echo & slingding gesprek mvm 11-02 Roses echo & Margotmarcel echo & Manuela23 1e echo 12-02 Mariska gyn & Billie12 gyn 13-02 Nienchen VK echo & Manuela23 MvM 15-02 Eliz echo & Ooitmamavan3 echo 16-02 Nonja gyn intake & skatjuh87 echo &mamamanuela gyn+echo & susanbenjamins intake vk & Saz667 echo 17-02 Roshi gyn intake en echo & Prinses echo en bloedonderzoeken 18-02 Margotmarcel intake vk & Naomi33 afspraak gyn 19-02 Annie eerste afspraak & Talulah 1e echo & Nienchen gyn echo 23-02 Isabella1980 echo & Annie eerste echo & Nike echo & DianaV gyn & Echo 24-02 Vita eerste echo & Milse eerste echo 26-02 Blabla82 1e echo 01-03 Blabla82 intake VK 02-03 rimar intake VK 16.15 uur & Regenboogje intake VK + hartje 03-03 susanbenjamins 1e echo 05-03 Stimpy 1e echo + gyn 08-03 Slingding 1ste echo & Regenboogje 1e echo & Slingding intake vk 09-03 SweetMiekie 1e afspraak VK EN 1e echo Buddy lijst: Margotmarcel - Roshi Zeemeermin - skatjuh87 SweetMiekie - Chikai mamamanuela - kwebbelsnoes Annie25- Prinses027 Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Roshi met je echte naam en voeg je daarna toe. Nog door te geven: ZiekenHuis/ThuisBevalling BorstVoeding/FlesVoeding Welke geslacht je denkt dat je kindje heeft Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] jouw lijst kan dan namelijk niet meer geqoute worden
@ Roshi, ik heb een foto in m'n album staan van m'n testjes! Vind die toch ook wel goed genoeg voor de site En wat misschien ook wel grappig is, wat de partners denken dat het wordt (dus niet alleen het gevoel van de mama's, maar ook van de papa's?). Gezien mijn vriend er van overtuigd is dat het een meid wordt Of misschien er ook bij of meiden zich aanmelden voor MvM? @ D1982, GEFELICITEERD!! Duim voor je dat het deze keer helemaal goed blijft gaan! *ego* We hebben het vanmiddag tegen s-moeder gezegd, en die is helemaal dolblij Hadden een rompertje met I love oma ingepakt, bij gebrek aan inspiratie voor een leukere manier om te vertellen..
@roshi, ik zie op hyves dat wij een connectie hebben!!!! Echt toevallig, papa van liv en isis. Zijn dat die vrienden van jou uit oosterhout!!!
Voor op de website: Mamamanuela en ik zijn druk bezig de website zo leuk mogelijk te maken en we proberen hem zoveel mogelijk up-to-date te houden. Als iemand nog een foto van de test of buik heeft en deze wil laten toevoegen op de website dan kun je de foto in je fotoalbum zetten en hier doorgeven aan mij of mamamanuela. Je mag uiteraard ook een link pbén.
jaaaaaaaa dat zijn echt onwijs lieve vrienden van ons (die overigens niet weten dat we zwanger zijn dat willen we LIVE vertellen en niet over de foon)
Toen ze zei oosterhout toen dacht ik wel al "zal ik vragen of ze .. kennen" maar dacht toen "welnee oosterhout is zooo groot" hahahaha NIET DUS!
Hoi lieve meiden! Na een lief berichtje van Roshi realiseer ik me dat ik al lang niets meer van me heb laten horen. Sorry beetje druk gehad en weinig op het forum geweest. De keren dat ik er wel was, was er zoveel getypt dat ik niet bijgelezen raakte....en maar besloot om niet te reageren. Met mij is alles goed. Ik voel me tot nu toe nog steeds prima. Afgelopen donderdag een dipje, maar ach als dat alles is. Verder hebben we vandaga het grote nieuws verteld een ouders en schoonouders. We hadden eigenlijk besloten te wachten tot 12 weken, maar kon het echt niet meer voor me houden. Mijn ouders kwamen vandaag op bezoek.... We hebben boekje van Nijntje 'Oma en opa Pluis' gekocht en gegeven. Het kwartje viel gelukkig meteen! Ze waren erg blij en verrast. Vooral mijn ouders hadden het niet verwacht. @alle nieuwe meiden: Gefeliciteerd! Fijne zondagavond en hopelijk tot morgen. Ik ga proberen weer vaker te reageren en iets van me te laten horen.
Nike, fijn om te horen dat het goed gaat!! Ennuh als je geen tijd hebt om bij te lezen dan mag je altijd gewoon zeggen hoe het met je gaat hoor, je bent niet verplicht bij te lezen en te reageren!! En een aangename verrassing voor de (s)ouders
Zeemeermin en Nienchen veel plezier morgen bij de echo!!! Hopenlijk zien jullie allebei een mooi hartje kloppen!!!! Voor alle andere, ik ben kapot!!! Ga nu mijn pc afzetten en lekker op de bank hangen. Dikke kussss Tot morgen