Wat verschrikkelijk is dit. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie het echt een plekje kunnen geven. Liefs Diana
ooitvanmama3 dank voor de info. Ik wacht nog heel even op donderdag. Of alles goed is, en dan zal ik op zoek gaan. Ik weet het, Positief denken! (ben zo vaak teleurgesteld vandaar dat ik daarmee moeite mee heb) Princes, Ik vind het heel erg voor je. Ik weet wat je meemaakt. Doe rustig aan en heeel veel sterkte, met de tijd mee, kan je het misschien een plekje geven. Al die gemenge gevoelens heb je nu gewoon, frustrerend is dat.
@ prinses: wat erg en jammer nieuws Veel sterkte @ de echo's leuk de kloppende hartjes en wie nog moet succes
@ Maryam27: is moeilijk hoor soms positief blijven. Kan t me heel goed voorstellen, durfde zelf ook pas een beetje positief te zijn na mn eerste goede echo. Liefs mij
Sterkte allemaal, voor diegenen die dat nodig hebben! + bedankt allemaal voor jullie tips, ik ga volgende week maar eens bellen naar de vk...
@prinses en muizza: wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte aan jullie gewenst.. pfff echt kl*te zeg... kan dus nog terwijl er een hartje klopt,,. kreeg helemaal de rillingen.. dikke knuffel aan jullie!!
ooitmamavan3 bij deze mijn oficiele aanzoek hahah wil je m´n buddy worden `, hahah maryam ik krijg nog een echo ivm mijn vorige miskraam en omdat mijn eiersprong anders is geweest dus we nog niet cies weten wanneer k ben uitgeteld , ooooow dames ben zooow in de wolken xies
@manuela23: dan bij deze mijn officiele antwoord: Ja ik wil hihi Geniet nog ffies lekker verder van je mooie echo! Knuff mij
jeees k heb een buddy , nou lieve buddy helaas moet ik er nu vandoor moet nog even m´n echo showen aan un vriendin , maar k ga je snel toevoegen op hyves als je die hebt en dan kunnen we lkkr gaan neuzen nou misschien tot vanaaf , dikke kus en de rest natuurlijk een fijne middag xies
Oh meid, krijg het er helemaal koud van... Wat een ontzettend naar nieuws Weet niet wat ik je moet zeggen, alleen maar heel erg veel sterkte en ik hoop dat je het ooit een plekje kunt geven. Heel veel sterkte...
Muizz mooi dat het helemaal schoon was, ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Manuela23, geweldig, gefeliciteerd en nu lekker gaan genieten. Prinses027, wat erg, wat zal dit een klap voor jullie zijn. Heel veel sterkte, een dikke knuffel. Vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige, ik heb 17-3- mijn eerste afspraak. Ook bij het consultatiebureau geweest met mijn dochtertje. Het is echt een ukkie, ze is nu 2 jaar en 82 cm en ongeveer 10,5 kilo. Bij vrienden van ons was het zoontje met een half jaar al 10 kilo, wat een verschil zeg.
Pacific: Wat een heerlijk klein kruimeltje heb je dan! Was ze bij de geboorte ook klein? Onze uk was met 1 jaar 77cm en bijna 11 kilo!
jemig princess.. wat een verschrikkelijk nieuws ! Heel veel sterkte meid... voor nu en voor wat er nog komen gaat!
@ prinses: oh nee, wat vreselijk!! Heel veel sterkte... @ manuela: en jij gefeliciteerd met je mooie echo! Wat fijn! Pff slecht en goed nieuws liggen echt dicht bij elkaar hier... @ pacific: hihi, mijn zoontje was met 1 jaar bijna 80cm en ruim 11 kilo Nu is hij juist een grote jongen.
@princess: jeetje meis wat vreselijk!! Heel veel sterkte en hopelijk regelt de natuur dit zelf en blijft een curretage je bespaart... dikke knuffel.. @ hier: Wij hebben vandaag een hele mooie echo gehad! Het hartje klopt! Alleen nu krijgt vader opeens twijfels of hij het allemaal wel aankan!! Het komt allemaal even erg op hem af en hij denkt dat jhij overspannen is!! Ik weet even niet wat ik hiermee moet.. genieten van mijn zwangerschap wordt zo ook onmogelijk voor mij